Gå til innhold

Hvor skal vi reise til neste sommer? Utenlands, strandliv, god mat og relativt billig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mamma skal ta oss en jentetur til sommeren 2020. Vi er ganske avslappa og liker å ta alt som det kommer. Altså bare gå rundt, se, finne en koselig plass å ta en øl eller spise noe godt. Sole oss... Shoppe litt. Ja, egentlig bare slappe av, gjerne få litt sol og strand og god mat. Og helst til en rimelig pris, altså ikke 3000 kroner natten på hotell. Har brukt en del AirBnb tidligere og har bare bra opplevelser, så tenker å bruke det igjen.

Så gjerne en liten plass, eller et fint område i en by, gjerne i gåavstand til strand/kort taxitur. Helst ikke mange timer fra en flyplass, men vi er fortsatt villig til å ta f.eks tog videre dersom det er fine steder litt lengre unna.

Om dere har noe forslag setter vi stooor pris på det! Så langt har vi blitt anbefalt flere steder i Spania, og Kreta. 

Mamma har ikke reist mye utenlands før, og dette blir vår første tur alene ut av landet sammen. Jeg har reist litt, men alltid med flere.

Anonymkode: 336e6...e5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skiathos. Bo i byen. Ta vanntaxi eller buss til strender. Mer enn nok strender å velge mellom og buss hvert 15. minutt.

Anonymkode: 4ebc9...326

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Side i Tyrkia.  Bestill flybilletter først.  Norwegian flyr til Antalya flyplass.  Det er veldig billig!  Mannen min og jeg reiser fra Nord-Norge og betaler ca. 5000 kr T/R pr. pers. 

Vi liker å bo sentralt.  Bor rent, pent og hyggelig for 2.500kr per uke. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valencia, fin by og kjempefin strand. Det er billige hoteller men også airbnb både i byen og ved stranden.

Anonymkode: 14877...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Albania er billig. Anbefaler Himare. Vi reiste rundt i landet før vi dro dit, men du kan fly til Korfu og ta ferje til Saranda og reise videre derfra. Ser dette strider mot ønsket ditt om korte avstander, men til gjengjeld er Albania særdeles billig. Vi spiste middag for fire inkl drikke for 200 kr. 

Ellers har Kroatia uendelig mange flotte steder. 

Anonymkode: c662e...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...