Gå til innhold

Fy fader! Møtte en på tinder og vi skrev masse til hverandre, så la vi hverandre til på Messenger!! 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Joda skal si meg enig der men da skal det litt til (snakker timesvis) en mann trenger bare ta frem høvelen og bruke 5 min før p se ut som en annen.

Anonymkode: 3981f...1ca

Er det å lure kvinner?

Anonymkode: 0bef5...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det å lure kvinner?

Anonymkode: 0bef5...d5e

Ja. Definitivt.

ALLE vet at en mann ser som regel kjekkere ut med skjegg.

Du kan Google noen bilder selv. Og du, prøv å google noen normale menn da og ikke Hollywood kjendiser.

 

Anonymkode: 3981f...1ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja. Definitivt.

ALLE vet at en mann ser som regel kjekkere ut med skjegg.

Du kan Google noen bilder selv. Og du, prøv å google noen normale menn da og ikke Hollywood kjendiser.

 

Anonymkode: 3981f...1ca

Så en kvinne som klipper håret kort lurer menn også da? 🙄

Anonymkode: 0bef5...d5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Haha hva??? 🤣Kvinner kan da definitivt sminke seg til å bli en komplett annen person? Det har jeg sett personlig mange ganger. I tillegg til at fryktelig mange kvinner, på Tinder for eksempel, tar selfies i speilet, og ALDRI klarer å se inn i kamera, eller tar bildet ovenfra og ned, fordi at de har funnet ut at den vinkelen skjuler en del greier, slik at de lettere får matcher. Ikke kom og fortell meg at menn er så jævla mye verre enn kvinner der, for det er faktisk bare tullball. 🤣

Anonymkode: 0bef5...d5e

Pro tip: Du må se på fingrene hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha. Denne tråden minner meg om min første date med han som nå er samboeren min. 

Noe av det første han kommenterte når vi møttes var at han ble så overrasket når han så meg, fordi jeg var den første han hadde truffet som så bedre ut i virkeligheten enn på bildene. Og for å si det så bruker jeg ikke sminke annet enn litt rundt øynene  på fest. :)

Det skal sies at jeg har også gått på en smell med en som overhodet ikke lignet bildene fra datingsiden når vi møttes. Det viste seg at bildene var tatt av en profesjonell fotograf for flere år siden.... Takk og farvel fra min side. 

Anonymkode: fc64e...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Katten.2.0 said:

Pro tip: Du må se på fingrene hennes. 

De er som oftest med på bildet ja. 🙂 

Anonymkode: 0bef5...d5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

43 minutter siden, AnonymBruker said:

De er som oftest med på bildet ja. 🙂 

Anonymkode: 0bef5...d5e

Man kan skjule overvekt med vinkler, men fingrene viser alltid sannheten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Man kan skjule overvekt med vinkler, men fingrene viser alltid sannheten. 

Jeg har slanke pianofingre og hals, allikevel er jeg det man klassifiseres som overvektig. Vekten er mer synlig i mage/rompe områet, desverre.

Anonymkode: 88046...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Katten.2.0 said:

Man kan skjule overvekt med vinkler, men fingrene viser alltid sannheten. 

Aha, var det det du mente ja. 😂 Ja, det stemmer, og det er jeg klar over. Men jeg bryr meg ikke om litt overvekt, jeg synes bare det er så teit med sånne bilder. 🙂 

Anonymkode: 0bef5...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde det samme med en som jeg chattet med en periode.  Profilbilde hans var tatt for 40 kg siden, jeg sa det rett ut til han at det ikke er ok, Det er faktisk å lure folk mener nå jeg

Når man er på nettdating så selger man seg selv via bildene..  Da bør man ha noe som er noenlunde representativt med virkeligheten. 

Anonymkode: 23f10...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde det samme med en som jeg chattet med en periode.  Profilbilde hans var tatt for 40 kg siden, jeg sa det rett ut til han at det ikke er ok, Det er faktisk å lure folk mener nå jeg

Når man er på nettdating så selger man seg selv via bildene..  Da bør man ha noe som er noenlunde representativt med virkeligheten. 

Anonymkode: 23f10...8cf

Hva svarte han når du sa det? 

Anonymkode: 67118...399

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at slikt skjer jeg. Man bør redigere bildene sine for å i det hele tatt få kontakt med damer på tinder. De fleste menn får ikke 1 melding engang når de legger ut et vanlig bilde av seg selv.

Anonymkode: 38620...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg opplevde det samme med en som jeg chattet med en periode.  Profilbilde hans var tatt for 40 kg siden, jeg sa det rett ut til han at det ikke er ok, Det er faktisk å lure folk mener nå jeg

Når man er på nettdating så selger man seg selv via bildene..  Da bør man ha noe som er noenlunde representativt med virkeligheten. 

Anonymkode: 23f10...8cf

Men hvorfor tror du det skjer? Er du overrasket, virkelig? 

Damer plukker ut de samme 5% av mennene på tinder. De med de mest retusjerte bildene. Klart man ikke har sjanse uten å pynte på sannheten.

Anonymkode: 38620...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men hvorfor tror du det skjer? Er du overrasket, virkelig? 

Damer plukker ut de samme 5% av mennene på tinder. De med de mest retusjerte bildene. Klart man ikke har sjanse uten å pynte på sannheten.

Anonymkode: 38620...6c5

Jeg kjenner en kar som la ut et vanlig bilde av seg selv på Tinder. Han fikk ikke mye respons, men til slutt var det ei han fikk kontakt med. Hun var overrasket over at han faktisk så like bra ut i virkeligheten som på bildet. Han var nok over gjennomsnittet pen i virkeligheten for å si det mildt. 

Det er blitt normalt å lyge på seg et bedre utseende dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva svarte han når du sa det? 

Anonymkode: 67118...399

Nei hva skulle han si..  Man legger jo opp til det selv. Men jeg fant nå heldighvis ut av det før enn noe skjedde. 

Vet om andre som har kommet til kaffedate og fått seg et realt sjokk 😂 det forstår jeg ikke at folk tør!  Må jo bli en rimelig pinlig situasjon. 

Anonymkode: 23f10...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tror du det skjer? Er du overrasket, virkelig? 

Damer plukker ut de samme 5% av mennene på tinder. De med de mest retusjerte bildene. Klart man ikke har sjanse uten å pynte på sannheten.

Anonymkode: 38620...6c5

Nei er vel ikke så overrasket, men det går ann å ha presentable bilder som er noenlunde up to date. 

Hva er poenget med bilder hvis man ser ut som en helt annen?

Hvordan skal man forklare seg bort fra det når man skal treffes?  

Lite smart å legge ut konfimasjonsbilde når man er passert 40.. 🥴

Anonymkode: 23f10...8cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...