Gå til innhold

Fy fader! Møtte en på tinder og vi skrev masse til hverandre, så la vi hverandre til på Messenger!! 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, Sykkelkopp said:

Nei sminke gjør mye mer. Er jo i resten av trynet og.

Og jenter ser jo gjerne annerledes ut kroppsmessig også. Jenter er altfor gode til å ta bilder.

Eksen så mer annerledes ut uten skjegg enn meg uten sminke. Han så ut som en tenåring uten konturer når skjegget forsvant 😅 

Anonymkode: 93e47...017

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppdatering: 

I samtalen vår gjennom dagen var jeg åpen og ærlig. Fortalte at jeg har møtt en kar frem til nå. Vi er ikke lenger eksklusive og vil helt forskjellige ting. Jeg forhold, han ikke. Jeg var som sagt ærlig om dette til han fra Tinder. Han begynte plutselig å angripe meg med at jeg spiller spill, og det gidder ikke han osv. Ble ganske aggressiv i det han skrev. Jeg prøvde å forsvare meg, men han bare fortsatte. Jeg har ikke orket å svare på siste melding. Har så lyst til å blokke han overalt, men nå vet han jo hvem jeg er så tør ikke det heller! 🙈 
Varsellampene mine blinker noe helt ekstremt når det gjelder han. Ikke rart han er i store konflikter med x-en sin, tenker jeg. Han virker ikke å være helt i vater. 
Skal aldri mer gå over til Messenger så tidlig!! Og skal bevare anonymiteten lengst mulig. Anbefaler alle andre newbies der ute og gjøre det samme! 😆

TS

 

Anonymkode: a88a7...e4b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

De som skriver de har gått på livets harde skole er som regel ganske bitre og negative. Og konflikt med ex er ett rødt flagg. I tillegg aggressiv. Nei takk. Blokker han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Du har blitt dog fished. Mange gutter som lyver om utseendet sitt. 

Anonymkode: f3efe...ca4

Tror vi sier begge kjønn. Halvparten av jentene/damene på jobben min er så å si ugjenkjennelige på bildene de bruker i sosiale medier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt deilig når de reagerer sånn. Da har man en gyllen grunn til å si hadetbra og blokker overalt.

Anonymkode: 3f975...bfc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 13.11.2019 den 19.45, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar. Jeg er helt grønn på disse greiene, men da er det altså og møtes på snap før man går over til Messenger. 😉 

Jeg vet med 100 % sikkerhet at han ikke er noe for meg. Har dessverre litt fordommer mot de som har gått på «livets harde skole» og ser ut deretter. 🙈 Får bare fase det ut litt stille og forsiktig... 

Ts

 

Anonymkode: a88a7...e4b

Hvor gammel er du egentlig? Og dere møtes ikke på flere forskjellige steder. Du har blitt kjent gjennom tinder, så har gått videre til å prate på messenger. Om du så hadde skulle snakket med han videre på snap, så "møtes" dere ikke på snap før dere hadde evt. gått videre til Messenger.

Og jeg er veldig nysgjerrig på hva som er så annerledes med han i forhold til tinder profilen hans?

Er det bare snakk om at bildet er ca 10 år gammelt eller noe så er ikke det å bli dogfished.

 

Jeg har aldri opplevd det selv, at en jente har sett annerledes ut på bildet, men jeg har aldri giddet å gå fra datingapp eller datingside til snap, whatsapp osv.  Jeg har alltid bedt om fb (eller så har de gjort det) , fordi jeg foretrekker å snakke der etter en stund. Det har aldri vært et problem ,og ingen har sagt at bildet der skuffer i forhold til mine datingprofilbilder . Men nå legger jeg ut bilder som er tatt nå og ikke for 20 år siden . 

Anonymkode: a53ae...fc3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/13/2019 at 7:05 PM, AnonymBruker said:

Jeg synes det er dritkjipt. Nå vet han hvem jeg er, og det er ikke lenger like lett å avvise han...

Anonymkode: a88a7...e4b

Og det er nok garantert ikke dritkjipt for han. 🙄

Anonymkode: 0bef5...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dævendøtte
På 13.11.2019 den 20.36, AnonymBruker skrev:

Du har blitt dog fished. Mange gutter som lyver om utseendet sitt. 

Anonymkode: f3efe...ca4

Og jenter om vekta si.. og alderen. Går nok begge veier dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd det samme. Han så kjekk ut på Tinder, men så la vi hverandre til på Instagram. Og da skjønte jeg ganske fort at han ikke var «min type». Allikevel fortsatte vi å snakke, han virket jo snill og alt det der. Også skyldte han på at han ikke var fotogen, så tenkte greit.. Igår møtte vi for første gang og jeg følte meg absolutt ikke tiltrukket. Veldig kjip, og nå må jeg finne en bra unnskyldning å avvise han på. Skulle hørt på magefølelsen!

Anonymkode: 6e1f7...932

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd dette. Vi la hverandre til på Instagram og han så helt anderledes ut. Både stilen og utseendet. Han er ålreight å skrive med altså, ikke noe galt med han sånn sett. Men ser av bildene hans at vi er nokså ulike. Vi har ikke møttes enda, lar samtalen bare dabbe av.. 

Anonymkode: 67118...399

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han begynte plutselig å angripe meg med at jeg spiller spill, og det gidder ikke han osv. Ble ganske aggressiv i det han skrev. Jeg prøvde å forsvare meg, men han bare fortsatte. Jeg har ikke orket å svare på siste melding. Har så lyst til å blokke han overalt, men nå vet han jo hvem jeg er så tør ikke det heller! 🙈 

Anonymkode: a88a7...e4b

Klart du kan gjøre det, 0 problem. Når han nå har bevist at han ikke er din type uansett, så er det bare å takke for praten og avslutte det. Blokker ham tvert hvis han ikke gir seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du ikke litt letta over at han reagerte som han gjorde da, det hadde jeg vært, haha. Nå trenger du ikke ha dårlig samvittighet for å slette ham :) 

Anonymkode: d78c7...9b3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også driver og chatter med en fyr, som ser totalt annerledes ut på det ene bildet på datingsiden og på snappene han sender. Men han her er kjekk uansett, ser bare annerledes ut, så for meg er det ikke noe problem 😍

Anonymkode: d78c7...9b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 15.41, Sykkelkopp skrev:

Nei sminke gjør mye mer. Er jo i resten av trynet og.

Og jenter ser jo gjerne annerledes ut kroppsmessig også. Jenter er altfor gode til å ta bilder.

Joda enig der men det er jo sånne jenter dere elsker og legger dere paddeflate for så why klage?

Dere ignorerer jo oss som ikke har en bøtte med sminke i ansiktet og de som går mye med det gjør det jo så og si 24/7...men uansett. Man må få lov til å reagere når en mann lyver på bildet. Er ikke en enveisgreie dette der kvinner skal være perfekte men menn kan se ut som de vil bare han er "snill og grei" slik veldig mange menn inkludert deg selv mener.

Anonymkode: 3981f...1ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.11.2019 den 15.41, Sykkelkopp skrev:

Nei sminke gjør mye mer. Er jo i resten av trynet og.

Og jenter ser jo gjerne annerledes ut kroppsmessig også. Jenter er altfor gode til å ta bilder.

Men nei. Jeg må si at en mann kan forandre seg mer enn en kvinne når det kommer til sminke og skjegg altså...det har jeg sett mye av. De fleste kvinner ser jo ikke ut døl en totalt annen person med sminke bare mer flawless. Men menn kan se ut som en annen.

Anonymkode: 3981f...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

Joda enig der men det er jo sånne jenter dere elsker og legger dere paddeflate for så why klage?

Dere ignorerer jo oss som ikke har en bøtte med sminke i ansiktet og de som går mye med det gjør det jo så og si 24/7...men uansett.

Anonymkode: 3981f...1ca

Bullshit. Legger meg aldri paddeflat for slike damer, og ignorerer i alle fall ikke de som "ikke har en bøtte med sminke i ansiktet". Kanskje du burde se på hvilke menn du går etter?  

1 hour ago, AnonymBruker said:

Man må få lov til å reagere når en mann lyver på bildet. Er ikke en enveisgreie dette der kvinner skal være perfekte men menn kan se ut som de vil bare han er "snill og grei" slik veldig mange menn inkludert deg selv mener.

Anonymkode: 3981f...1ca

Er det ikke like ille som om rollene hadde vært reversert?
 

Anonymkode: 0bef5...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

De fleste kvinner ser jo ikke ut døl en totalt annen person med sminke bare mer flawless. Men menn kan se ut som en annen.

Anonymkode: 3981f...1ca

Haha hva??? 🤣Kvinner kan da definitivt sminke seg til å bli en komplett annen person? Det har jeg sett personlig mange ganger. I tillegg til at fryktelig mange kvinner, på Tinder for eksempel, tar selfies i speilet, og ALDRI klarer å se inn i kamera, eller tar bildet ovenfra og ned, fordi at de har funnet ut at den vinkelen skjuler en del greier, slik at de lettere får matcher. Ikke kom og fortell meg at menn er så jævla mye verre enn kvinner der, for det er faktisk bare tullball. 🤣

Anonymkode: 0bef5...d5e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bullshit. Legger meg aldri paddeflat for slike damer, og ignorerer i alle fall ikke de som "ikke har en bøtte med sminke i ansiktet". Kanskje du burde se på hvilke menn du går etter?  

Er det ikke like ille som om rollene hadde vært reversert?
 

Anonymkode: 0bef5...d5e

Nei da. Seff innrømmer du det ikke😉

Jo like ille begge veier.

Anonymkode: 3981f...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha hva??? 🤣Kvinner kan da definitivt sminke seg til å bli en komplett annen person? Det har jeg sett personlig mange ganger. I tillegg til at fryktelig mange kvinner, på Tinder for eksempel, tar selfies i speilet, og ALDRI klarer å se inn i kamera, eller tar bildet ovenfra og ned, fordi at de har funnet ut at den vinkelen skjuler en del greier, slik at de lettere får matcher. Ikke kom og fortell meg at menn er så jævla mye verre enn kvinner der, for det er faktisk bare tullball. 🤣

Anonymkode: 0bef5...d5e

Joda skal si meg enig der men da skal det litt til (snakker timesvis) en mann trenger bare ta frem høvelen og bruke 5 min før p se ut som en annen.

Anonymkode: 3981f...1ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...