Gå til innhold

Fy fader! Møtte en på tinder og vi skrev masse til hverandre, så la vi hverandre til på Messenger!! 🙈


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker egentlig ikke tinder og happn og slike steder. Men meldte meg inn på tinder i dag. Matchet med en kar som så kjekk ut (jeg er sykt kresen). Skrev masse, men så ville han fortsette på Messenger fordi det er enklere å skrive. 
Vi la til hverandre der, og jeg gikk inn på Facebookprofilen hans!! Wtf!!! Han ser jo helt annerledes ut!! Langt ifra så kjekk! Hva er greia med det?? 
Og feig som jeg er så klarer jeg ikke å være ærlig. Så fortsetter samtalen i samme tonen. What to do??

Anonymkode: a88a7...e4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo hende han ikke har oppdatert facebook/messenger? Sist gang jeg oppdaterte noe på facebook var i 2011.

Anonymkode: b2bbd...fb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende han ikke har oppdatert facebook/messenger? Sist gang jeg oppdaterte noe på facebook var i 2011.

Anonymkode: b2bbd...fb2

Bildene han har på tinder er gamle ser jeg. Hvorfor ikke legge ut bilder slik man ser ut i dag? 🙈

Anonymkode: a88a7...e4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

WTF, uber-kriiiiiiise!!! :murvegg:

Anonymkode: 0bef5...d5e

Jeg synes det er dritkjipt. Nå vet han hvem jeg er, og det er ikke lenger like lett å avvise han...

Anonymkode: a88a7...e4b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Bildene han har på tinder er gamle ser jeg. Hvorfor ikke legge ut bilder slik man ser ut i dag? 🙈

Anonymkode: a88a7...e4b

Om det er omvendt av det jeg skrev så er det jo faktisk krise. Om man er 40 så legger man ikke ut bilde fra da man var 25 liksom.

Du kan jo evt si at du har møtt en annen?

 

Anonymkode: b2bbd...fb2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

😂😂😂 ja ja ække lett

hvorfor ikke bruke snap? 

Da får du jo real time bilder og kan ringe så får du litt bedre oversikt over tilstanden.

Eller du får vente til du får se han i rl da, så får du bare se om du får avsmak eller ikke 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei.

Tinder først. Deretter snapchat. Også messenger. 

Lettere å bare fjerne et brukernavn fra snapchat enn å fjerne en person sitt navn fra facebook etter at han vet ditt eget navn. Syns jeg da!

Anonymkode: 5ea45...195

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare en ting å gjøre her: å møte han, raskest mulig! Så får du alle svar du behøver. ;) 

Gjør det nå før du bruker opp all din tid på småchating på noe som potensielt aldri blir noe av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svar. Jeg er helt grønn på disse greiene, men da er det altså og møtes på snap før man går over til Messenger. 😉 

Jeg vet med 100 % sikkerhet at han ikke er noe for meg. Har dessverre litt fordommer mot de som har gått på «livets harde skole» og ser ut deretter. 🙈 Får bare fase det ut litt stille og forsiktig... 

Ts

 

Anonymkode: a88a7...e4b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar. Jeg er helt grønn på disse greiene, men da er det altså og møtes på snap før man går over til Messenger. 😉 

Jeg vet med 100 % sikkerhet at han ikke er noe for meg. Har dessverre litt fordommer mot de som har gått på «livets harde skole» og ser ut deretter. 🙈 Får bare fase det ut litt stille og forsiktig... 

Ts

 

Anonymkode: a88a7...e4b

 

Det er lov med en liten hvit løgn her siden han ikke har vært hel ærlig. Si at du har skrevet med flere samtidig og at du har besluttet deg for å møte en annen. Skriv lykke til! Og så sletter du han.

Gjør heller det enn å fortsette chatting videre.

 

Anonymkode: cc3e7...70e

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blitt dog fished. Mange gutter som lyver om utseendet sitt. 

Anonymkode: f3efe...ca4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg,har opplevd det samme selv. Men du fant det hvertfall ut før dere møttes. Jeg ble kjent med en på Tinder som var fin på bildene og vi matchet godt. Når jeg skulle møte han så kjente jeg han overhodet ikke igjen for han var skallet! Følte meg lurt for alle bildene av han på Tinder så hadde han hår.

Anonymkode: a3b33...16b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor stor er forskjellen?

Har han laget profil med et 10 år gammelt bilde? Er det redigert? Er han mye større enn han er på bildet osv?

Anonymkode: ea44e...32c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært ute for det samme flere ganger, og er for høflig til å si noe når jeg ser at utseendet er vidt forskjellige fra det jeg sveipet på. Hva skal man liksom si?? Nei, min metode er å fade ut, helst ASAP 😬

Anonymkode: ba46a...87d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for alle svar. Jeg er helt grønn på disse greiene, men da er det altså og møtes på snap før man går over til Messenger. 😉 

Jeg vet med 100 % sikkerhet at han ikke er noe for meg. Har dessverre litt fordommer mot de som har gått på «livets harde skole» og ser ut deretter. 🙈 Får bare fase det ut litt stille og forsiktig... 

Ts

 

Anonymkode: a88a7...e4b

Med god grunn! 

Altså hvis en fyr reklamerer med gamle bilder på Tinder, så juger han jo rett og slett om hvem han er. Hvis han i tillegg har gått livets harde skole, da er det bare å være "slem" og takke for seg! Har man litt vett så unngår man den :P

Anonymkode: 1f796...ad6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker egentlig ikke tinder og happn og slike steder. Men meldte meg inn på tinder i dag. Matchet med en kar som så kjekk ut (jeg er sykt kresen). Skrev masse, men så ville han fortsette på Messenger fordi det er enklere å skrive. 
 Vi la til hverandre der, og jeg gikk inn på Facebookprofilen hans!! Wtf!!! Han ser jo helt annerledes ut!! Langt ifra så kjekk! Hva er greia med det?? 
 Og feig som jeg er så klarer jeg ikke å være ærlig. Så fortsetter samtalen i samme tonen. What to do??

Anonymkode: a88a7...e4b

Haha, vent til han ser deg uten sminke. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Haha, vent til han ser deg uten sminke. 

Hva vet vel du om hvordan TS ser ut uten sminke?

Anonymkode: 93546...f85

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Haha, vent til han ser deg uten sminke. 

Du kan ikke sammenligne sminkebruk med å se helt annerledes ut kroppsmessig.

Og ja kanskje du har skjegg? Hva skjer når du fjerner det?

Skjegg på menn er som sminke på kvinner vet du😉😉

Anonymkode: 3981f...1ca

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ikke sammenligne sminkebruk med å se helt annerledes ut kroppsmessig.

Og ja kanskje du har skjegg? Hva skjer når du fjerner det?

Skjegg på menn er som sminke på kvinner vet du😉😉

Anonymkode: 3981f...1ca

Nei sminke gjør mye mer. Er jo i resten av trynet og.

Og jenter ser jo gjerne annerledes ut kroppsmessig også. Jenter er altfor gode til å ta bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...