Gå til innhold

Forebygge sinnrynke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg har fått mitt første aldringstegn. En nesten usynlig sinnarynke. Den vises ikke tydelig, men jeg vet at den vil bli tydeligere etterhvert.  Den plager meg ikke så masse helt enda. Men om ikke lenge vil jeg ikke like den. 

Lurer derfor på om det er en fordel å ta litt botox i den nå for å forebygge? Eller skal man liksom vente til den er tydelig?

Og hvordan er det med smilerynker, kan man forebygge det også? 

Er det farlig med botox i sinnarynke? Kan man ødelegge noe for godt? Jeg vil ikke risikere å bli varig skadet på noen måter. Feks at man bruker andre muskler i hode og får plager som stram hodebunn og hodepine resten av livet? 

Håper noen har peiling på dette. Jeg ønsker ikke sinnarynke, men vil ikke ofre noe alvorlig for det.

Jeg vil også si at det et mange kvinner som ser utrolig fin ut med sinnarynke. Men jeg kler den desverre ikke... Men mange kvinner som kler den, seriøst. Det kan være sexy på noen. 

💜💜💜Tusen takk for svar💜💜💜

Anonymkode: 9cdd4...e33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er best å forebygge nye/dypere rynker. Når du har fått rynker, blir du aldri kvitt dem. Det blir som å ta HPV-vaksine etter man har funnet ut at man har livmorskreft, da er det allerede forsent :nei:

Anonymkode: 9901e...730

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...