AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Har altså kommet i overgangsalderen. Merker dette godt på vekta, og spesielt at fettet legger seg rundt magen. Trenger opptil 5 ganger i uka (både intervall og styrke) og ligger STORT SETT i kaloriunderskudd. Men vekta står altså bom fast (bortsett fra at den øker om jeg får i meg litt mer enn det jeg burte for å ligge i kaloriunderskudd)! Hva gjør jeg galt? Ikke kan jeg spise mindre for da føler jeg at jeg sulter i hjel! 😕 Er det ikke noe håp for oss godt voksne damer uten at vi må sulte oss og trene hver bidige dag? Anonymkode: 1164d...9d0
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Jeg har samme problem. Vet ikke om jeg er i overgangsalderen, men er passert 40 og har samme problem som deg. Var ikke slik inntil for et par år siden. Jeg trener mye tung styrke og satser på å stramme opp istedet. Har også vært hos ernæringsfysiolog som ikke kunne hjelpe så mye mer. Anonymkode: 09447...8da
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #3 Skrevet 13. november 2019 Er 52 og har vært i overgangsalderen i ca 2 år nå. Fikk en pute på magen ja, men vekta har ikke økt. Jeg spiser det samme som jeg alltid har spist, har ikke endret livsstil, og vekta er den samme som jeg har hatt hele mitt voksne liv. Ingen endring her alså Anonymkode: f1f69...821
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå