Gå til innhold

Hva sier man når folk sier at babyen din/ungen din er pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Takk for det, må jo nesten tilstå at det synes jeg også, hehe"

Anonymkode: 3ab36...509

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mamma sa alltid "Takk, har laget hun helt selv". 

Men så er hun ekstrem klein da. 🤷‍♀️

Anonymkode: 45b24...f13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man liksom si takk? Synes det 3r så merkelig og kleint å si takk.. Jeg er jo ikke ungen, og det 3r jo tilfeldig ath*n ser ut som h*n gjør. 

Anonymkode: efff9...f76

"Takk, jeg har laget den helt selv"? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt enig at man må slutte å fokusere så mye på utseendet til barn. Søsteren min har to døtre, og den eldste på 9 er en skjønnhet. Sånn skikkelig objektivt pen. Folk må alltid kommentere det, og søsteren min er litt lei av det for det blir ofte sånn "å så nydelig jenta di er...ja begge jentene dine altså". Lillesøsteren blir liksom en etterkommentar, og jeg får så vondt av den lille niesen min som stadig må høre kommentarer om hvor pen storesøster er. 

Anonymkode: 6bde2...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Svartfugl skrev:

"Takk, jeg har laget den helt selv"? 😂

Helt selv har hun faktisk ikke laget den. :opplyser:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sier "som en fullstendig objektiv  part må jeg si meg 100%enig, dette er nok den kuleste/søteste/fineste mennesket i hele verden." Så ler vi litt og prater videre.

Anonymkode: 6d2be...97b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fullt klar over at alle foreldre får høre det, det var ikke det jeg lurte på. Synes bare det er en merkelig ting å si "takk" til.. Ungen er ikke som en middagsrette eller et kunstverk jeg har laget i den forstand at jeg har nøye valgt ut hver del.. Det er helt tilfeldig at ungen ser ut som den gjør, og har fått den blandingen av genene som den har. Hadde jeg sammen med min partner nøye valgt ut utseende, ville det i mitt hode vært noe å si takk for. For min del blir det litt som å ta kredden for noe som jeg egentlig ikke har laget.. 

Anonymkode: efff9...f76

Mitt ene barn har vært ekstra vakkert. Fått enormt med oppmerksomhet og kommentarer på utseende - i motsetning til søskna som ikke hører det like mye. Jeg tenker mer at det er problematisk, enn at jeg ikke har bestemt utseendet. Hvis folk sier til meg - og kun meg- at «xxx er så utrolig vakkert barn» blir jeg bare stolt og glad. Han er jo veldig pen/kjekk.  Men jeg liker ikke at folk påpeker det foran søskna hans eller foran andre mødre/barn, - når de kun kommenterer han liksom. Jeg var på en bursdag med han engang hvor ei mor jeg ikke kjenner, men som kjente bursdagsbarnet, sa høyt foran alle at barnet mitt var det peneste hun hadde sett noen gang. Da ble jeg veldig perpleks. Det satt mange der med sine barn, og tilogmed bursdagsbarnet med mammaen 😔 

Anonymkode: c7e2d...114

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, The Kitten skrev:

Helt selv har hun faktisk ikke laget den. :opplyser:

Ved det svaret så sa hun "Det var jeg som gjorde jobben......." og resten vil jeg ikke si for jeg vil ikke tenke på de to i senga :bond:
 

Anonymkode: 45b24...f13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk komplementet til ditt bryst  og si med et stort smil :Ja hen er veldig vakker, synes jeg! 😁

Anonymkode: dd0d8...119

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare si takk. De syns nok bare ungen er søt da. Ikke noe unormalt ved det. De forventer nok ikke noe spesielt svar fra deg. 

Du kan jo også si «ja, det synes jeg og». 

Anonymkode: f43f7...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skal man liksom si takk? Synes det 3r så merkelig og kleint å si takk.. Jeg er jo ikke ungen, og det 3r jo tilfeldig ath*n ser ut som h*n gjør. 

Anonymkode: efff9...f76

Kleint å si takk til at ungen din er fin? 
Hva i alle dager??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, WhisperingWind skrev:

Takk, han er en going😊

Jeg svaret oftest noe sånt, eller "Ja, han er en skatt" eller liknende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...