AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #1 Skrevet 13. november 2019 Hei jeg lurer på om noen har tatt kurset som interiør konsulent ved Kristiania fagskole. Hvordan var dette? Er dere fornøyde? Hvordan fikk dere jobb senere? Er det noen som allerede jobber som interiør konsulent og hvor er dere ansatt? Er jobben dere har idag relevant med studien? Hvor mye kan en regne å tjene? Og hvordan er arbeidstidene? Hilsen en som lurer om det er veien å gå Anonymkode: 752aa...bf9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #2 Skrevet 13. november 2019 Da jeg gikk der het det noe helt annet, men om de ikke har forandret på noe annet enn navnet så styr unna. Interessant studie, men du er prisgitt at de som underviser er gode både i faget sitt og undervisningen, det er dyrt og det er liten sjanse for jobb etterpå selv om de påstår det er mange jobber innen bransjen. Bli heller interiørarkitekt, interiørkonsulent er ikke engang en beskyttet tittel så hvem som helst kan kalle seg det. Nesten ingen av de jeg gikk på skole med har jobb innenfor faget og de få som har det har enten vært veldig heldig eller startet for seg selv. Anonymkode: f8202...990 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå