AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Jobber praksis noen dager i uken der. Hilste ordentlig på sjefen i starten da jeg begynte å jobbe der. (Vært der i noen uker) Sjefen er på arbeidsplassen hele dagen, de dagene jeg er der. Men hilser ikke og unngår øyekontakt når h*n går forbi. Prøver og smile men får ingen smil tilbake. Prater ikke med mindre h*n har noen oppgaver til meg. Prøver å ta initiativet selv men det er ganske vanskelig når jeg føler meg så usynlig. Værst av alt så er sjefen ganske pratsom og blid med de andre ansatte. Er det kanskje fordi jeg « bare « er en praktikant? Hadde det vært en vanlig ansatt som hadde oppført seg sånn så ville jeg tatt det opp med sjefen. Men når sjefen er sånn selv, hvordan kan jeg løse det? Blir jo litt lei meg og føler at det noe galt med meg. Jeg trives jo veldig godt der ellers. Anonymkode: cc3b2...60e
Thie Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Høres kjipt ut å sitte med den opplevelsen. Har du fått god kontakt med noen av de andre ansatte? Du kan jo spørre hva en av de tenker. Ellers er det også lov å ta en prat med sjefen din, på samme måte. Dialog er viktig Dere skal vel ha en samtale etterhvert om status på praksis?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå