male32 Skrevet 12. november 2019 #1 Del Skrevet 12. november 2019 Hei Hvilke type sko er best egnet til trening på ellipsemaskin? Jeg har til nå brukt vanlige joggesko, men sliter veldig med at det føles tungt, jeg får ikke opp pulsen og får ikke mye utbytte av treningen føler jeg. Jeg har begynt å lure på om skovalg kan være grunnen? Får mye smerter i fot og får mye trykk fremme på foten og hard hud/skorper under foten som følge av treningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Del Skrevet 12. november 2019 Du må bruke sko med god såle, altså god demping i sålen. Både i tåballen og hælen. Anonymkode: c076e...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CabinCruiser Skrevet 12. november 2019 #3 Del Skrevet 12. november 2019 Det er sko med god såle og god demping. Altså joggesko. Men du må ha ordentlige sko - ikke sånne randoms fra hylla på OBS. Gå på løpslabbet eller XXL og få hjelp til å velge riktig sko etter din pronasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Del Skrevet 12. november 2019 Just now, CabinCruiser said: Det er sko med god såle og god demping. Altså joggesko. Men du må ha ordentlige sko - ikke sånne randoms fra hylla på OBS. Gå på løpslabbet eller XXL og få hjelp til å velge riktig sko etter din pronasjon. Det er også et poeng, ja. Anonymkode: c076e...be0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå