Gå til innhold

El-slim (ekkelt)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tmi-advarsel! 

Var på do i sted, og da jeg tørket meg var det en laaaang slimsnor som hang ut av skjeden. Skjønte jo at dette er El-slim, kunne dra det hit og dit uten at det gikk i stykker 😂 uansett. Rett etterpå kjente jeg i skjeden, men da var det ikke mer? Er det normalt? Har liksom sett for meg at det skal vare noen timer eller en dag? Ikke bare sånn ett tørk. (Sluttet på Loette for 3 uker siden for å bli gravid så har ikke vært så lenge i gamet) 

Anonymkode: 757e1...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker å oppleve det samme, så er nok normalt hvis man ser ut i fra at jeg er normal da.. Så du kan nok tolke det om EL slim, mulig det kommer mer neste gang du er på toalettet. Jeg opplever det kun etter å ha vært på nummer 2 under EL 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Carjo4 skrev:

Jeg bruker å oppleve det samme, så er nok normalt hvis man ser ut i fra at jeg er normal da.. Så du kan nok tolke det om EL slim, mulig det kommer mer neste gang du er på toalettet. Jeg opplever det kun etter å ha vært på nummer 2 under EL 🤭

Ok takk! Var det jeg og opplevde 😅 men da jeg googlet det så det ut som det burde vare et par dager 🤔

Anonymkode: 757e1...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri dette før. Nå føler jeg at jeg føder glassmaneter et par dager hver måned 😂🙈

Anonymkode: 40e94...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde det samme for noen uker siden 😅 Sluttet på p-piller for 26 dager siden. Aldri opplevd det før, så var en ny erfaring. Laaaang tråd... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...