Gå til innhold

Tenker dere kvinner mye på at sperm er livets eliksir?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Både kvinnen og mannen er helt ubrukelig uten hverandre. To kvinner=ingen liv  eller to menn=ingen liv...

Anonymkode: a736c...5f4

Bare vent, «women will rule the earth» når teknologien er på plass 😎

https://www.researchgate.net/blog/post/new-same-sex-reproduction-technique-successful-in-mice

Anonymkode: 0d6ca...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent, «women will rule the earth» når teknologien er på plass 😎

https://www.researchgate.net/blog/post/new-same-sex-reproduction-technique-successful-in-mice

Anonymkode: 0d6ca...932

Det handler om kunstige inngrep. Bare kvinner og menn kan få barn sammen uten å trenge hjelp til det. Men med kunstig befruktning, og teknologi kan både kvinner og menn få barn med seg selv. 

Anonymkode: a736c...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent, «women will rule the earth» når teknologien er på plass 😎

https://www.researchgate.net/blog/post/new-same-sex-reproduction-technique-successful-in-mice

Anonymkode: 0d6ca...932

Hvis det er en konkurranse om hvem som er det viktigste og beste kjønnet. Så vil vi kvinner også bli overflødige i fremtiden for menn som ikke ønsker oss.  Men jeg ønsker ikke en slik fremtid. Også av hensyn til barna.

https://forskning.no/spor-en-forsker-menneskekroppen-ny/spor-en-forsker-nar-kan-menn-bli-gravide/262374

Anonymkode: a736c...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og kommer på få sekunder når jeg onanere, tror ikke mange menn gjør det samme. De fleste kvinner jeg har pratet med om dette har det på samme måte.

Anonymkode: 7360d...747

Min rekord er å dra hånda opp og ned to ganger (blue balls) "syndrom"😂

Anonymkode: b74a5...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehe godt poeng. Tror faktigst at hvis en mann og kvinne tar en onani konkurruanse om å komme fortest, så vinner mannen i de fleste tilfeller.😅

Anonymkode: b74a5...2c6

Stemmer nok det. Finnes unntak men flere menn enn kvinner som vinner det.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Pff, jeg kan komme på ett minutt dersom jeg er i riktig humør.  Problemet er vel at mange menn ikke aner hvordan de skal behandle en klitoris, og flere av de blir dødelig fornærmet dersom man korrigerer dem.

Anonymkode: 3d417...2f6

Sikkert noen som ikke vet hvordan de skal behandle en klitoris, men de fleste seksuelt aktive vet nok hvordan. Det er ikke så vanskelig. Finnes nok andre grunner til at mange sliter også. Uansett det dummeste ei kvinne gjør er å fake en orgasme. Det er ikke så mange menn vs kvinner som faker. De fleste er kvinner.

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker stadig vekk på alle de potensielle ungene jeg har spist opp.. 😱 Føler meg nesten som en kannibal innimellom.. 😂😝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Kvelertak said:

Stemmer nok det. Finnes unntak men flere menn enn kvinner som vinner det.

Hvordan kan du vite det?

Anonymkode: 981aa...6b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite det?

Anonymkode: 981aa...6b5

Biologi:opplyser:

Anonymkode: b74a5...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de fleste damene synes sperm er ekkelt bruker jeg konsekvent å trekke meg ut, holde de i håret og sprute de i ansiktet. På den måten får damene et mere naturlig forhold til disse dyrebare dråpene.

Anonymkode: ef61f...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Siden de fleste damene synes sperm er ekkelt bruker jeg konsekvent å trekke meg ut, holde de i håret og sprute de i ansiktet. På den måten får damene et mere naturlig forhold til disse dyrebare dråpene.

Anonymkode: ef61f...318

:fnise:

Anonymkode: b74a5...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden de fleste damene synes sperm er ekkelt bruker jeg konsekvent å trekke meg ut, holde de i håret og sprute de i ansiktet. På den måten får damene et mere naturlig forhold til disse dyrebare dråpene.

Anonymkode: ef61f...318

Håper virkelig du bare prøver å være morsom her.

Anonymkode: 981aa...6b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan du vite det?

Anonymkode: 981aa...6b5

Kan tenke meg det siden det er flest damer som sliter med å få orgasme, men selvfølgelig det er nok en del kvinner som vinner også. Kvinner er også flinkere med å holde ut lenger😜

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden de fleste damene synes sperm er ekkelt bruker jeg konsekvent å trekke meg ut, holde de i håret og sprute de i ansiktet. På den måten får damene et mere naturlig forhold til disse dyrebare dråpene.

Anonymkode: ef61f...318

De fleste damer synes ikke sperm er ekkelt. Kun enkelte her på kg som mener det😂

Selvfølgelig hvis du er veldig usunn og spermen stinker så skjønner jeg godt at det er ekkelt

Endret av Kvelertak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Kvelertak skrev:

De fleste damer synes ikke sperm er ekkelt. Kun enkelte her på kg som mener det😂

 

Det kan jeg delvis være enig i, men for å være føre var så blir alle holdt fast og sprutet i ansiktet. På den måten er jeg sikker på at både de som allerede har et naturlig forhold til sperm, og de som ikke har det tilslutt vil venne seg til det og lære seg å sette pris på det.

Anonymkode: ef61f...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 timer siden, Brunello skrev:

Mannen gjør grovarbeidet ved unnfangelsen. Deretter står sjarmøretappen for tur for dama.

Hvis det er så vanskelig, tungt og kjedelig for deg å ha sex kan jeg bare tipse deg om at du gjør noe feil.

Anonymkode: e7da1...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jeg delvis være enig i, men for å være føre var så blir alle holdt fast og sprutet i ansiktet. På den måten er jeg sikker på at både de som allerede har et naturlig forhold til sperm, og de som ikke har det tilslutt vil venne seg til det og lære seg å sette pris på det.

Anonymkode: ef61f...318

Tørr du virkelig ta sjansen på det🤣De kan jo bli kjempesur og sparke deg rett i skrittet. Ikke så deilig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Kvelertak skrev:

Tørr du virkelig ta sjansen på det🤣De kan jo bli kjempesur og sparke deg rett i skrittet. Ikke så deilig det.

Det er en risiko man må være villig til å ta når man har tatt på seg en oppdragende rolle. Har ikke opplevd noe slikt ennå ihvertfall. 

Anonymkode: ef61f...318

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller hva med å tenke på hvor fantastisk klitoris er? En egen dings, kun til for nytelse! Den har dobbelt så mange nerveender som et penishode! Tenk også på at alle har vært jenter i tidlig fosterstadium, det er først senere at kroppene utvikler seg ulikt ved at spesifikke kjønnshormoner tilføres og bestemmer om man skal bli jente eller gutt.

Hver gang dere menn har sex eller napper løken, kan dere jo tenke på at dere kunne hatt en klitoris med 8000 nerveender å kose dere med! ;)

 

Anonymkode: 802f4...b2a

Har du tenkt på at det er sæd cellene som bestemmer det genetiske kjønnet XY eller XX ?  Det er gen feil og mutasjoner som gjør at et foster ikke utvikler seg normalt.

Anonymkode: a736c...5f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...