Gå til innhold

Hvor mange av dere jenter/damer har kjæreste med liten til middels (normal) størrelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha nei så store har jeg enda til gode å få oppleve! Men om du måler fra fingertuppene dine til håndleddet ditt og har det som utgangspunkt, la oss si du måler det til 15 cm, da ser du med en gang de som går over eller under og da vet du også hvor de ligger ganske nøyaktig på centimeteren. 😏

Anonymkode: b5468...3d1

Lengden på ei dame sine fingre og hånd. Lett 😷.

Lengden på ei dame sin underarm. Absolutt 🐎.

Håndledds tykkelse. Som en 🍆.

Er en fra Norge. Jepp 🇧🇻.

Anonymkode: ec993...d59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

https://www.lommelegen.no/mannlige-kjønnsorganer/artikkel/hva-er-normal-storrelse-pa-penis/69000131

Litt kjapp googling forteller meg at på verdensbasis ligger snittet på 12-13 cm, men her i Norge og resten av nord-Europa er snittet på 15,noe, og normalfordelingen (80%) ligger fra 13 til 18 cm. Legger ved en artikkel, men det finnes mange. 

Dette stemmer også med mitt inntrykk. Jeg har gjort relativt omfattende feltstudier, og ligget med tett oppi hundre menn, har også frekventert swingersklubber regelmessig og i  sett flere hundre menn nakne, i erigert tilstand, uten å ha ligget med dem. Selv om jeg ikke har målt hver eneste en, får man etterhvert øyemål nok til å plassere dem i small, medium og large. Jeg er også naturist, og har konkludert med at snittet på swingersklubben er noe høyere enn på nakenstranda, og sistnevnte er nok mest representativ. Kan også nevne at snittet hos single menn på swingersklubb er høyere enn hos menn i par på klubb, og jeg tenker at dette har nok noe med selvtilliten å gjøre. Vet du at du har liten penis er nok terskelen høy for å gå alene på klubb og prøve seg på damene der,  har du allerede dame senkes terskelen litt, siden du gjerne får god tilbakemelding fra henne. :5:

Det som fortelles på nett er i hvert fall ikke sannheten, i virkeligheten er det under 1% av den mannlige befolkningen som har 21cm eller større, mens på internettet kryr det av dem. Men dere kan ikke skylde på damene,de gjentar bare det mannen forteller henne, og menn lyver i snitt på seg 1-2 cm. Så hvis dere sitter og føler dere små, basert på hva damene sier, kan dere takke deres løgnaktige brødre for dette. Jeg er hun derre kjipe kjerringa som drar frem målebåndet når menn lyver meg rett opp i fjeset, og mer enn en gang har jeg måttet degradere menn fra 18+ til 15,8 cm. Men de fleste kvinner gjør ikke dette, de bare kjøper det han sier, også tror de at alle fem de har ligget med er større enn snittet, og skriver akkurat det, på dette forumet bla. Slik oppstår moderne myter. Jeg anbefaler alle kvinner å titte litt på en linjal, bare for å få en ide om hva 13, 15 og 18 cm egentlig er. Kanskje dere blir litt flinkere til å lukeparkere også. ;)

Så for å konludere: Har du en penis mellom 13 og 18 cm er du en del av normalfordelingen, og evner å tilfredssstille 80-90% av den kvinnelige befolkningen, med litt basic skills. Er du mindre, eller større, kan du får problemer, og bør spisse finger- og tungegamet ditt, og du må kanskje lete litt hardere for en ideell match, på det seksuelle planet. Litt kjipt, men vi har alle våre utfordringer når det kommer til det å finne seg en partner, og det finnes langt mer uoverkommelige problemer enn dette. Happy hunting folkens, i morgen er det helg, og jeg unner dere alle minst en deilig stund i løpet av de neste 72 timene. :kyss2:

Anonymkode: 2d3e8...bc6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.lommelegen.no/mannlige-kjønnsorganer/artikkel/hva-er-normal-storrelse-pa-penis/69000131

Litt kjapp googling forteller meg at på verdensbasis ligger snittet på 12-13 cm, men her i Norge og resten av nord-Europa er snittet på 15,noe, og normalfordelingen (80%) ligger fra 13 til 18 cm. Legger ved en artikkel, men det finnes mange. 

Dette stemmer også med mitt inntrykk. Jeg har gjort relativt omfattende feltstudier, og ligget med tett oppi hundre menn, har også frekventert swingersklubber regelmessig og i  sett flere hundre menn nakne, i erigert tilstand, uten å ha ligget med dem. Selv om jeg ikke har målt hver eneste en, får man etterhvert øyemål nok til å plassere dem i small, medium og large. Jeg er også naturist, og har konkludert med at snittet på swingersklubben er noe høyere enn på nakenstranda, og sistnevnte er nok mest representativ. Kan også nevne at snittet hos single menn på swingersklubb er høyere enn hos menn i par på klubb, og jeg tenker at dette har nok noe med selvtilliten å gjøre. Vet du at du har liten penis er nok terskelen høy for å gå alene på klubb og prøve seg på damene der,  har du allerede dame senkes terskelen litt, siden du gjerne får god tilbakemelding fra henne. :5:

Det som fortelles på nett er i hvert fall ikke sannheten, i virkeligheten er det under 1% av den mannlige befolkningen som har 21cm eller større, mens på internettet kryr det av dem. Men dere kan ikke skylde på damene,de gjentar bare det mannen forteller henne, og menn lyver i snitt på seg 1-2 cm. Så hvis dere sitter og føler dere små, basert på hva damene sier, kan dere takke deres løgnaktige brødre for dette. Jeg er hun derre kjipe kjerringa som drar frem målebåndet når menn lyver meg rett opp i fjeset, og mer enn en gang har jeg måttet degradere menn fra 18+ til 15,8 cm. Men de fleste kvinner gjør ikke dette, de bare kjøper det han sier, også tror de at alle fem de har ligget med er større enn snittet, og skriver akkurat det, på dette forumet bla. Slik oppstår moderne myter. Jeg anbefaler alle kvinner å titte litt på en linjal, bare for å få en ide om hva 13, 15 og 18 cm egentlig er. Kanskje dere blir litt flinkere til å lukeparkere også. ;)

Så for å konludere: Har du en penis mellom 13 og 18 cm er du en del av normalfordelingen, og evner å tilfredssstille 80-90% av den kvinnelige befolkningen, med litt basic skills. Er du mindre, eller større, kan du får problemer, og bør spisse finger- og tungegamet ditt, og du må kanskje lete litt hardere for en ideell match, på det seksuelle planet. Litt kjipt, men vi har alle våre utfordringer når det kommer til det å finne seg en partner, og det finnes langt mer uoverkommelige problemer enn dette. Happy hunting folkens, i morgen er det helg, og jeg unner dere alle minst en deilig stund i løpet av de neste 72 timene. :kyss2:

Anonymkode: 2d3e8...bc6

Dette burde klippes og limes inn i alle penistråder som dukker opp.😊 Aldri sett det bedre forklart, så da kan vi vel legge denne ballen død.😅👍

Anonymkode: ab7fd...660

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 2d3e8...bc6

Her var det mye bra. Dine teser rundt swingers og naturistmiljøet burde utløse forskningsmidler,  for her tror jeg du kan finne mer å gripe tak i, både stort og smått. 

Anonymkode: 92bda...396

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært borti mye rart. Men har funnet ut at menn med peniser i den nedre del av skalaen er de som har funket best for meg. Har en forovervendt livmor, så større gir meg smerter. 

Men jeg var borti en dude som hadde en penis som gikk nedover i erigert tilstand. Altså at det var en banan som hang nedover, ikke oppover/utover slik det gjør med menn generelt. Det bød på utfordringer, men mannen kunne å bruke den på rett måte. 

Så var jeg borti en som hadde en skikkelig tykk en. Midten av skala, men tykkelsen var helt imponerende. Helt til han skulle prøve å få den inn. Jeg var ikke våt nok og ba han flere ganger om å enten finne noe som gjorde meg våt over lenger tid for å få den til å gli lettere, eller varme meg opp bedre slik at jeg ble våtere og forberedt på å få noe så stort i meg. Han klarte å få den helt inn en gang, men det gjorde helvetes vondt. Sa nei flere ganger når han prøvde på ny. Enden på det hele var at jeg stakk. Etter at han prøvde å stikke den inn uten samtykke og jeg hadde sagt nei sikkert 8 ganger på rad, så følte jeg at det gikk i en retning jeg ikke ønsket. 

Har hatt noen store, men de har vært shitdårlige i senga. De trodde at alle damer digget store kuker og at jentene kom bare de stappet den inn og pumpet på i 2 min før de kom selv. De som har hatt mindre (typ 15cm eller mindre) har tatt det igjen med karisma, gode fingre og tunge - som tenner meg mye mer enn en stor kuk uten karisma. 

Anonymkode: e925a...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så digg å slippe unna problemstillinga. La misfosteret være i fred i Janusen, unngå mer mobbing og fornedring. Ha det ok med seg selv den tida man har igjen. De som har bruk for sånne, finner sikkert det som passer på Kondomeriet.

Mer enn nok av folki verden fra før av.

Anonymkode: 8cfe1...07e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vil  bare si ikke skryte at jeg har en på 20 cm i lenge tykkelse vet jeg ikke , men synes ikke den er så stor jeg da , men mange snakker om 7 cm i stå klare ikke og se det for meg bare pm om dere ikke tror 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en liten. Hvor liten, vet jeg ikke. Men var ikke stort større enn tommelen min. Synes synd i han nå, men tror han har lært noen triks siden vi først var sammen. Da var det tre-fire jokk, så over. 

Var og sammen med en med normal, rundt 15 cm. Grei størrelse, ikke for liten, ikke for stor, god og tykk. Problemet var heller at han ikke helt visste hvordan han skulle bruke den. Men, han var virkelig bedre enn den lengste jeg har hatt, den gjorde bare vondt, lang og tynn, kjentes ut som at han prøvde å kile meg i livmoren. 

Nå har jeg funnet meg en partner uten penis. Funker best det. 

Anonymkode: a5877...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...