Gå til innhold

Kommer KG til å bli noe man forteller barnebarna om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

At bestefar/bestemor i sine yngre dager var aktiv på KG og alt det medførte. At bestefar skravler i vei om KGS historie til barnebarn som ikke aner noe om KG. 

Eller kommer KG til å tåle tidens tann og bli noe som folk kommer til å ha et forhold til om 30 år?

Anonymkode: e39e9...b6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler sterkt på det. Et nettforum er vel noe man helst ikke forteller sine nærmeste om.

Anonymkode: b7912...be9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker ofte som om det er en kollektiv skam å være her inne. Kg har blitt, og blir harselert med. Jeg tenker at det ikke er helt greit alltid, kun fordi det er en KVINNEguide.

Samtidig så er det en del ting her inne som ikke er ok. Noen underforum som ikke er ok, og som nok har ødelagt mye av Kg sitt rykte. Det er jo også litt mye rart generellt her inne, men ikke så mye hets og dritt heller. Vet noen mener det, og jeg ser jo at det skjer, men syns ikke at det er så mange som driver med dette. Det er noen. Og så er det underforum som er bra, det er bra innlegg og bra tråder.

Det jeg misliker mest er massiv hets mot de som er uføretrygda, unge mødre og folk som sliter med ulike ting. Sånt ødelegger Kg sitt rykte, for mennesker som er intellektuell og smarte og har kunnskap, syns jo vi kan være en flokk idioter, unnskyld meg.

Det jeg liker med Kg er at det er bra brukere her. At en kan ta opp alt mulig, og at det er strenge regler her. Dette er et nettsamfunn jeg nok kommer til å snakke om ja. Og jeg blir ikke forundret om det vil vare. Det har vel allerede vært en god del år? Så hvorfor skal det ikke fortsette å være aktivt? 

Ps. Skulle bare ønske at brukere iblant ikke slettet seg. Syns det er hyggelig med kjente brukere, det blir liksom litt personligheter å forholde seg til. 

Men jeg lurer mye på hvor mange som kun leser her inne uten å delta. Tror det er ganske mange. Det er bare en av mine venner irl som vet at jeg er her. Og Kg har aldri vært et tema. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i alle fall ikke lyst til å fortelle noen som helst om Kvinneguiden-forumet...              

Anonymkode: 63bf7...868

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...