Gå til innhold

Bortkastet date om man ikke får knulle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Vera skrev:

Jeg har aldri hatt/skal aldri ha sex med en person jeg ikke er i et kjæresteforhold med..

Og helst ikke så mye da heller?

Anonymkode: c699e...7da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.11.2019 den 18.31, AnonymBruker skrev:

Damer som er så lite interessert i sex er dårlig kjærestemateriale. Lite sex før man blir kjærester betyr lite sex etterpå også. 

Anonymkode: c699e...7da

Ikke nødvendigvis! ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sex når jeg er i forhold, når vi har rukket og bli kjent og vet at vi vil satse på hverandre. Jeg elsker sex, er bare ikke villig til å ha det med hvem som helst.

For jeg har prøvd mer tilfeldig sex i mine yngre dager, men fikk lite ut av det, så det var ingenting for meg. For meg går god sex og forhold hånd i hånd. Om jeg skal ha god sex, så må jeg føle meg trygg og avslappet med partneren min. Først da kan jeg slippe tøylene, slippe meg løs, dele fantasier og nyte sexen. Sex uten følelser og en viss forpliktelse hadde fått meg til å føle meg dritt. Så jeg lot meg friste, kysse og tafse, men så hadde jeg sex med meg selv når jeg var alene. Det er selvfølgelig ikke for alle, men Gud så deilig det er å gi seg hen i hverandre etter å ha teaset og delt fantasi og ønsker i uker og måneder mens man blir kjent. 

Har vært med samme mannen i snart 20 år. Og vi har fortsatt fantastisk seg. Kanskje ikke like yppig som de første 7 årene når vi hadde sex hver dag, men det er fortsatt en viktig del av forholdet vårt.

Anonymkode: e6548...bba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du jomfru da? 

Anonymkode: ec01b...c1b

Neida, jeg har 3 barn og er gift. Hvorfor skulle jeg vært jomfru mener du? 

 

Og til deg under her: Nå er jeg spent! Hva er din argumentasjon for at jeg ikke har mye sex..?

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og helst ikke så mye da heller?

Anonymkode: c699e...7da

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.11.2019 den 1.25, AnonymBruker skrev:

Fordi du er kristen da? 

Hvordan får man til det egentlig? Man må jo bli kjærester før man gifter seg? Krever jo en del planlegging og man må fri og det koster mye penger å gifte seg. Ikke alle som har råd til det engang. Hvordan er det mulig å vente med å ha sex til man gifter seg? Og for å bli kjærester i det heletatt så inngår jo sex i mine øyne... syntes det høres heelt absurd ut å måtte være gift før man har sex. Også suger han i senga da, også har du brukt sykt mye energi og penger på å få dårlig sex resten av livet... jeezes... 

Anonymkode: ec01b...c1b

Ja. Jeg forventer ikke at du skal forstå det, men jeg er faktisk ansvarlig for mine egne valg. 

Å gifte seg trenger ikke være dyrt nei. Man trenger ikke alt det ekstra oppstyret et bryllup har blitt til i dag. Du må gjerne være uenig. Jeg mener at dette får man til sammen etter hvert. Har en fortid jeg ikke er stolt over, så jeg har prøvd det ja, men nå vil jeg ikke det lenger. Lever heller alene enn å leve i synd.

Anonymkode: 5ef60...2b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ALDRI den forventningen. Er ikke interessert i sex før jeg vet at dette er noe å satse videre på.

M33.

Anonymkode: 5a7ba...566

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok meg 3 måneder med nesten ukentlig dater og komme ned i buksa på hun som til slutt ble min kone. At det tok så lang tid gjorde at jeg fikk mer respekt for henne, og at jeg har mer tru på at hun er trofast og noe å satse videre på.

Anonymkode: 5a7ba...566

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.11.2019 den 8.21, AnonymBruker skrev:

Det tok meg 3 måneder med nesten ukentlig dater og komme ned i buksa på hun som til slutt ble min kone. At det tok så lang tid gjorde at jeg fikk mer respekt for henne, og at jeg har mer tru på at hun er trofast og noe å satse videre på.

Samme her flere måneder og ukentlige treff ja. Der vi ble bedre kjent med hverandre og ikke minst ble forelsket og glade i hverandre før hun slapp meg til :) Håper det varer livet ut, men man har aldri noen garanti.

Anonymkode: dc83f...9cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det ikke så viktig å være i et forhold for å nyte god sex, iallefall ikke nå, men sex på første date hadde vært helt uaktuelt for meg. Når det kryper opp mot den tiende daten derimot, er det lov å håpe på litt mer enn en klem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha spurt meg sjøl om hvorfor jeg ikke klarer å få fyrt opp fart på dama hvis det ikke ble til at hun ville og måtte/ forlangte å få meg inni seg, etter noen dater. Det hadde jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...