Gå til innhold

Bortkastet date om man ikke får knulle?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Får sjelden lyst på sex av oppkonstruerte dater, der man møtes på en kaffe en time her og en time der. Da tar det ofte lang tid før jeg evt føler på kjemi. 

Knuller heller den hotte kollegaen min på do på jobb, eller blir med en sexy fyr på byen hjem. 

Anonymkode: 636dd...df8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dating for min del betyr IKKE at man har noen som helst "plikt" til å ha sex med den man dater. Jeg ønsker at en mann skal bli kjent med meg og ikke kroppen min. Kroppen min er viktig og har stor verdi for meg. Det er ikke noe jeg bare gir bort for å tilfredstille en mann uten videre. Han skal legge en stor innsats i meg over tid for at jeg skal ligge med han. 

Anonymkode: b97d2...cb7

Da er det kanskje noen seriøse menn som er på leting etter noe varig som mister interessen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, OnFire skrev:

Da er det kanskje noen seriøse menn som er på leting etter noe varig som mister interessen. 

Hvis en mann ikke kan vente med sex til den andre parten ønsker det er han ikke en mann for meg. :) 

Anonymkode: b97d2...cb7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som folk flest har den holdningen ja. Derfor dater jeg ikke. Vil ikke ha sex med en mann jeg ikke er gift med.

Anonymkode: 5ef60...2b1

Fordi du er kristen da? 

Hvordan får man til det egentlig? Man må jo bli kjærester før man gifter seg? Krever jo en del planlegging og man må fri og det koster mye penger å gifte seg. Ikke alle som har råd til det engang. Hvordan er det mulig å vente med å ha sex til man gifter seg? Og for å bli kjærester i det heletatt så inngår jo sex i mine øyne... syntes det høres heelt absurd ut å måtte være gift før man har sex. Også suger han i senga da, også har du brukt sykt mye energi og penger på å få dårlig sex resten av livet... jeezes... 

Anonymkode: ec01b...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer som er så lite interessert i sex er dårlig kjærestemateriale. Lite sex før man blir kjærester betyr lite sex etterpå også. 

Anonymkode: c699e...7da

Absolutt ingen fasit. 

Jeg elsker sex, og er ganske sikker på at min mann ikke har noe å klage på angående hvor ofte vi har sex eller hvem som tar initiativ etter over 15 år sammen. Jeg har imidlertid aldri hatt sex med en mann før jeg virkelig ville det. Kunne gå fort, og kunne ta tid. Likevel aldri opplevd at en mann droppet meg når jeg trengte tid. 

En eks sa imidlertid "Jeg begynte å lure litt på om du var frigid, men du er jo absolutt det motsatte av det." 

At jeg av og til trengte tid kom av usikkerhet på mannen, ofte i forhold til om jeg egentlig trodde det var et bra potensiale der. Seksuelt. Ikke fordi jeg er uinteressert i sex. Jeg hadde ikke lyst på HAM før jeg faktisk hadde lyst. Når noe fikk meg til å være usikker på om han var en bra elsker eller at jeg ønsket kroppen hans ventet jeg. Ga meg selv tid til å bli sikker på å avvise eller gi det et forsøk. 

Det ble aldri dårlig med dem jeg bestemte meg for å gå for, for da var jeg allerede trygg på at dette ville jeg. 

Andre ganger gikk det fortere. Han som ble min mann hadde jeg sex med andre gang jeg traff ham. Kunne fort ha blitt første. For å være ærlig brydde jeg meg ikke noe om hvilket potensial vi to hadde som kjærester, jeg bare måtte og skulle ha ham. Kunne knapt vente. 

Den sikkerheten på at man vil ha sex med noen kommer ikke alltid med en gang. For min del har jeg ikke holdt tilbake av og til fordi jeg er uinteressert i sex, men akkurat fordi jeg er svært interessert i sex. Jeg hadde et par negative opplevelser det første året jeg hadde sex, og jeg tuller ikke med min seksualitet ved å påføre den flere negative opplevelser. Fordi jeg elsker sex, og ville fortsette med det. 

Så for min del er den fasiten din så feil som en fasit kan bli. 

 

Anonymkode: d8881...c65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis en mann ikke kan vente med sex til den andre parten ønsker det er han ikke en mann for meg. :) 

Anonymkode: b97d2...cb7

Jeg sier bare at det er risikabelt å vente for lenge. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, OnFire skrev:

Da er det kanskje noen seriøse menn som er på leting etter noe varig som mister interessen. 

Det tror jeg er veldig sjeldent. Hvis en virkelig liker noen klarer en stort sett å vente litt med sex, og mange vil nok også bli ekstra interessert og synes det er et positivt trekk at en potensiell seriøs partner har et såpass eksklusivt forhold til egen kropp. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man en god match og føler noe for en mann, så vil sex skje før eller siden. Har man ikke det, så vil ikke engang date 10 gi sex, da har man nok alt funnet ut daten ikke er noe man vil ha, men pga daten har mange andre egenskaper så håper man i det lengste. Men tror nok slikt vil skje lenge før date 10, ja hvis man da ikke dater hver dag.

Anonymkode: a247b...c3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, herzeleid skrev:

Det tror jeg er veldig sjeldent. Hvis en virkelig liker noen klarer en stort sett å vente litt med sex, og mange vil nok også bli ekstra interessert og synes det er et positivt trekk at en potensiell seriøs partner har et såpass eksklusivt forhold til egen kropp. 

Ds har man kanskje feil syn på andres seksuelle preferanser. Hatt 3 forhold, og da sex med de 3 ( er nå nærmere 50) nr 1 mens jeg enda var tenåring, ventet vi lenge, fordi man som jomfru ikke vet noe om egen kropp seksuelt. Med nummer 2, datet vi et par mnd, det varte i 5 år. Nummer 3 var det så klikk ed ved førdte møte, vi hoppet i seng og har snart 20 år sammen. Føler man rett akkuratder å da, så betyr ikke det man har sex med hvem dom helst, eller har mange partnere. Det betyr kun man endelig har en kjemi

Anonymkode: a247b...c3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha sex i løpet av dating fasen. Ikke første eller andre daten. Men om kjemien er der vil jeg se om det stemmer sexuelt også. Ikke alltid at første gang er fantastisk, men kjenne om potensiale er der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi du er kristen da? 

Hvordan får man til det egentlig? Man må jo bli kjærester før man gifter seg? Krever jo en del planlegging og man må fri og det koster mye penger å gifte seg. Ikke alle som har råd til det engang. Hvordan er det mulig å vente med å ha sex til man gifter seg? Og for å bli kjærester i det heletatt så inngår jo sex i mine øyne... syntes det høres heelt absurd ut å måtte være gift før man har sex. Også suger han i senga da, også har du brukt sykt mye energi og penger på å få dårlig sex resten av livet... jeezes... 

Anonymkode: ec01b...c1b

Husk kjærlighet da, er ikke det poenget med alt?

Anonymkode: 10802...773

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Nei 🤔 Hvis jeg dater noen så er mitt hovedfokus å bli kjent med dama, og så kommer sex eventuelt etter det når begge har lært den andre å kjenne og føler vi er en match - noe som selvsagt tar lenger tid enn 2 dater. En dame som vil ha sex før den tid er helt uinteressant og overhodet ikke min type dame. Jeg er null interessert i folk som snakker/tenker om partnere og sex på samme måte som ved kjøp av en bruktbil. 

Så fint at det finnes menn med din holdning. Da er det enda håp.

Anonymkode: de7eb...3ce

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så opptatt om det skjer etter første date eller tiende. Men er ikke det litt bortkastet om man ikke knuller i datingfasen? At man får prøveknullet hverandre før man bestemmer seg for å bli ordentlig kjærester?

Anonymkode: ba9f0...c11

Nei.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk kjærlighet da, er ikke det poenget med alt?

Anonymkode: 10802...773

Jo men kjenner man kjærlighet til en person så er det ekstremt å vente med det til man er gift. Uansett så blir det aldri noe kjærlighet fra min side før jeg har vært intim. Kunne ikke giftet meg med en person jeg ikke kjente kjærlighetsfølelser for! Jeg kjenner at jeg er betatt, eller tiltrukket først, så har jeg sex også begynner eventuelt de virkelige følelsene å komme. Vet ikke om de kommer før jeg har hatt sex med personen. 

Anonymkode: ec01b...c1b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 11/12/2019 at 3:13 PM, AnonymBruker said:

Er ikke så opptatt om det skjer etter første date eller tiende. Men er ikke det litt bortkastet om man ikke knuller i datingfasen? At man får prøveknullet hverandre før man bestemmer seg for å bli ordentlig kjærester?

Anonymkode: ba9f0...c11

Ja sånn at han siste jeg datet, vi skulle knulle som kaniner hele tiden så han fikk utløsning for sex behovet sitt!!😂🤮

Resten av et eventuelt samliv og forhold, skulle vi ta på sikt, i følge han..

Vel, det "forholdet" varte i to måneder for å si det sånn, og nå har jeg et lykkeligere liv som singel!

Anonymkode: 2d47a...025

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ds har man kanskje feil syn på andres seksuelle preferanser. Hatt 3 forhold, og da sex med de 3 ( er nå nærmere 50) nr 1 mens jeg enda var tenåring, ventet vi lenge, fordi man som jomfru ikke vet noe om egen kropp seksuelt. Med nummer 2, datet vi et par mnd, det varte i 5 år. Nummer 3 var det så klikk ed ved førdte møte, vi hoppet i seng og har snart 20 år sammen. Føler man rett akkuratder å da, så betyr ikke det man har sex med hvem dom helst, eller har mange partnere. Det betyr kun man endelig har en kjemi

Anonymkode: a247b...c3e

Selvfølgelig, men om en har en tendens til å "føle at det er rett akkurat der og da" har en antagelig et litt annet forhold til det enn om en pleier å vente til en er mer sikker

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Vera skrev:

Jeg har aldri hatt/skal aldri ha sex med en person jeg ikke er i et kjæresteforhold med..

Er du jomfru da? 

Anonymkode: ec01b...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...