AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Hei! noen her som jobber fulltidsstilling i 3-delt turnus? Når dere jobber nattevakter, hvor mange dager har dere fri etterpå og hvilken vakt starter dere med igjen? F eks jeg jobber natt til torsdag og natt til fredag. Starter på jobb igjen kl 7 mandag morgen. Er nysgjerrig på hvordan dette er lagt opp på forskjellige steder Anonymkode: 0fa2f...552
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hei! noen her som jobber fulltidsstilling i 3-delt turnus? Når dere jobber nattevakter, hvor mange dager har dere fri etterpå og hvilken vakt starter dere med igjen? F eks jeg jobber natt til torsdag og natt til fredag. Starter på jobb igjen kl 7 mandag morgen. Er nysgjerrig på hvordan dette er lagt opp på forskjellige steder Anonymkode: 0fa2f...552 OG: har dere fri før nattevakt eller jobber dere vanlige vakter dagen før dere går på nattevakt? Anonymkode: 0fa2f...552
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #3 Skrevet 12. november 2019 Er du sykepleier? Anonymkode: 653ed...1b2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #4 Skrevet 12. november 2019 Jobber som regel maks tre nattevakter på rad. Da har jeg fri dagen etter jeg har gått av siste nattevakt, og går som regel på dagvakt dagen etter der igjen. Mine nattevakter faller stort sett etter en helg, så da har jeg hatt fri et par dager før jeg går på natt. Men får snart ny turnus for neste år, så hvem vet hvordan det blir da. Anonymkode: 95db4...535
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 Har 36 ukers turnus. Jobber maks 3 netter etter hverandre (helger) og 2 netter i ukedagene. Har fri to dager etter nattevakt og begynner som regel med kveldsvakt. Har fri dagen jeg går på nattevakt. Anonymkode: b50e5...8bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå