AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #1 Skrevet 12. november 2019 Hei, jeg har lenge hatt lyst å jobbe som resepsjonist på hotell, og nå er jeg kalt inn på intervju. Kan noen med erfaring fra denne type intervju fortelle litt om hva som ble spørt om? Og pleier intervjuene å foregå på engelsk? jeg gjør meg fint forstått på engelsk, men jeg har ikke verdens beste ordforråd, men skal nok klare å utføre jobben tilfredsstillende. Men jeg får litt vondt i magen av å tenke på at kanskje intervjuet vil foregå på engelsk, jeg syns intervju-setting er fryktelig ubehagelig selv på norsk, og kan ikke forestille meg hvordan jeg vil klare meg om jeg i tillegg til å være nervøs må snakke engelsk 😳 mer det vanlig at det foregår på engelsk? Anonymkode: 8fe7d...772
AnonymBruker Skrevet 12. november 2019 #2 Skrevet 12. november 2019 Kan ikke tenke meg at intervjuet foregår på engelsk. Det sagt så vil du jo måtte snakke masse engelsk på jobb, så hvis du vet at ordforrådet er "såder" hadde jeg nok brukt litt tid på å friske opp. Lykke til! Anonymkode: aa8a5...e7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå