Gå til innhold

Festeblødning?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 dager etter EL våknet i dag av at jeg blødde er mørkerød/rød blod og blør ganske kraftig og mye greia er at det er 8 dager til jeg skal ha mensen og mensen hos meg har aldri kommet før den pleier og alltid kommet rett på tiden har vært kvalm den siste tiden og har hatt litt vondt i puppene og en del kramper (dette er ikke pms symptomer for meg har aldri opplevd kvalme og ømme pupper før mens) kan det være festeblødning eller bare at mensen har kommet veldig tidlig?
 
 

Anonymkode: f392d...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blør ikke kraftig av festeblødning. Er først og fremst veldig uvanlig med festeblødning og da er det kun litt smått som kommer, og det er ikke noe som varer i flere timer. 

Du har mest sannsynlig fått mensen om det er kraftig blødning. Men om det kommer med smerter så bør du kanskje ta kontakt med legen din. 

Anonymkode: 1cba0...0be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som skrevet over her. Ville sett det ann i dag om det gir seg eller ikke, har også hørt at festeblødning er bare litt rosa på papiret ved dobesøk. Altså en trenger hverken Ob eller bind. 

 

Anonymkode: 6f642...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:
Jeg er 7 dager etter EL våknet i dag av at jeg blødde er mørkerød/rød blod og blør ganske kraftig og mye greia er at det er 8 dager til jeg skal ha mensen og mensen hos meg har aldri kommet før den pleier og alltid kommet rett på tiden har vært kvalm den siste tiden og har hatt litt vondt i puppene og en del kramper (dette er ikke pms symptomer for meg har aldri opplevd kvalme og ømme pupper før mens) kan det være festeblødning eller bare at mensen har kommet veldig tidlig?
 
 

Anonymkode: f392d...5fe

Mest sannsynlig har du fått mens veldig tidlig. 

Jeg opplevde den «sagnomsuste» festeblødningen. Det var mer som spotting / lyserosa og brunt slim når man tørker seg. Om man blør mer enn dette er det nok ingen festeblødning det er snakk om.  
 

Menstruasjonen kan komme tidlig om man er stresset eller lignende. Men hver obs, kraftige «mellomblødninger» bør taes opp med lege. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke være kvalm pga graviditet før egget har festet seg.

Anonymkode: 63ca0...cd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...