Gå til innhold

Lip fillers forsvinner så fort!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det bare hos meg at dette ikke varer mer enn max 2 måneder? Har fylt leppene 3 ganger. Første gangen tok jeg 0,5 ml. Så nesten ingen forskjell. Etter 3 mnd fylte jeg 1 ml. Var veldig fornøyd med resultatet, men det varte ikke lenge. Ventet i 9 mnd og behandleren sa at jeg ikke hadde noe produkt igjen i leppene, så fylte 1 ml på nytt i september. Og nå er leppene igjen "deflated". 

Har venninner hvor det har holdt seg i over et år. Hva er greia med meg? Det var restylane alle gangene - er det et annet produkt som varer lenger? Det er såklart ikke verdt pengene dersom det bare varer i et par måneder, men ser jo at hos andre så varer det lenger. 

Anonymkode: 95a38...b8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Klart de gjør. Hvordan skal klinikken tjene penger, hvis resultatet varer? 

Anonymkode: 8b8d2...009

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er garra finest uten nebb, ikke kast bort penger på sånt søppel

Anonymkode: 0eed7...fce

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få svar fra noen som har erfaringer og ikke bare "andenebb" hylekoret?

Anonymkode: 95a38...b8e

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Det er bare du selv som tror det er "ingen forskjell".)

Anonymkode: c2319...def

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Restylane er det som varer kortest. Gå til en behandler som bruker Belotero, juvederm eller teosyal 

Anonymkode: 8ee01...efb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

forbaska møkkaldring. møkkanatur. møkkabiologi. vi er dessverre naturlig stygge. må begynne snart jeg og.

Anonymkode: 8f5a1...8f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Restylane holdt kun et par måneder før det var helt ute for meg også, men sist prøvde jeg juvederm og det har holdt seg i nesten et halvt år nå, har fortsatt litt i leppene!

 

10 minutter siden, AnonymBruker said:

Du er garra finest uten nebb, ikke kast bort penger på sånt søppel

Anonymkode: 0eed7...fce

Spar oss for sånne idiotiske svar. Ikke alle som tar fillers i leppene får «nebb» som du så fint kaller det... Mange av oss har blant annet ujevne og skjeve lepper og bruker fillers for å rette opp og få det til å se «normalt» ut. :) 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, rebony skrev:

Spar oss for sånne idiotiske svar. Ikke alle som tar fillers i leppene får «nebb» som du så fint kaller det... Mange av oss har blant annet ujevne og skjeve lepper og bruker fillers for å rette opp og få det til å se «normalt» ut. :) 

Dette er et perfekt eksempel på noe jeg ikke tror før jeg ser det. Gode før og etterbilder. 

Anonymkode: c68de...908

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Klart de gjør. Hvordan skal klinikken tjene penger, hvis resultatet varer? 

Anonymkode: 8b8d2...009

Herlighet her var det mange uvitende mennesker som svarer på spørsmål de ikke har peiling på. Kroppen løser opp stoffene over tid. Har absolutt ingenting med at klinikken vil ha deg tilbake for mer.... De fleste seriøse klinikker vil så klart gi pasientene sine så gode resultater som mulig, det er dét de tjener penger på. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Dette er et perfekt eksempel på noe jeg ikke tror før jeg ser det. Gode før og etterbilder. 

Anonymkode: c68de...908

Bare å søke opp før og etter bilder hos gode klinikker som driver med fillers det. :) At du har sett noen influencere med «nebb» på Instagram betyr ikke det at alle med fillers får slike resultater. Hvis du tenker godt etter klarer du vel å skjønne at det kun er disse tilfellene du legger merke til og ikke de som faktisk får gode resultater? :)  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er faktisk sant. Har brukt det selv også, men kanskje derfor jeg ser det, men det er faktisk godt synlig selv om folk bare tar lite. Jo mer du ser på deg selv i speil osv jo mer vant blir du til filleren og blir faktisk blind på seg selv. 

Anonymkode: a8768...f18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det er faktisk sant. Har brukt det selv også, men kanskje derfor jeg ser det, men det er faktisk godt synlig selv om folk bare tar lite. Jo mer du ser på deg selv i speil osv jo mer vant blir du til filleren og blir faktisk blind på seg selv. 

Anonymkode: a8768...f18

Nei det er det virkelig, virkelig, virkelig ikke. 

Anonymkode: 8ee01...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det virkelig, virkelig, virkelig ikke. 

Anonymkode: 8ee01...efb

Fordi du er blind på deg selv. Til og med de mest seriøse klinikkene og sykepleiere der tror de har gjort det usynlig på seg selv, men ser det lang vei. Leppen står opp/ut og blir stiv når man snakker og sånn er det bare med filler. 

Anonymkode: a8768...f18

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er individuelt hvor lenge filleren varer - det kommer an på hvor fort kroppen din bryter den ned. Du kan sikkert med fordel forsøke et annet merke. Vær også obs på at filler generelt brytes noe raskere ned i områder med mye muskelaktivitet; som feks. lepper og panne. 

Anonymkode: 26651...0a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.11.2019 den 5.27, AnonymBruker skrev:

Men det er faktisk sant. Har brukt det selv også, men kanskje derfor jeg ser det, men det er faktisk godt synlig selv om folk bare tar lite. Jo mer du ser på deg selv i speil osv jo mer vant blir du til filleren og blir faktisk blind på seg selv. 

Anonymkode: a8768...f18

Siterer denne. Har tatt filler to ganger på 3 år, sist gang er halvannet år siden og jeg ser det fremdeles godt. Jjeg tok bilde før jeg tok det første gang, og når jeg noen ganger lurer på om det fortsatt synes så sammenligner jeg med det gamle bilde og det er fortsatt åpenbart annerledes. Tok veldig lite da, til og med min mor har ikke lagt merke til det før jeg sa det tidligere i år :) 

Var veldig klar på det før jeg tok det første gang at jeg skulle ikke bli en av de som så seg blind.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev:

forbaska møkkaldring. møkkanatur. møkkabiologi. vi er dessverre naturlig stygge. må begynne snart jeg og.

Anonymkode: 8f5a1...8f7

Er det deg igjen?😄

Du som er så frustrert over at kroppen eldes før man er 30 (dine ord). Folk er finest uten disse harryleppene. Men om du vil tiltrekke den type men som går etter sånt utseende be my guest. Kompisen min som er en av de fineste menn du kan finne har klart sagt at han styrer unna sånne damer. 

Anonymkode: ea881...2c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...