Gå til innhold

Noen her som HAR hatt Canada Goose, som kan anbefale en annen jakke som er akkurat like varm?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Svar presist på spørsmålet, vær så snill. Skal ikke ha Canada Goose, men noe som er like varmt. IKKE SYNTET!!!!!!!!!

Anonymkode: d9d6c...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dunjakker og dunkåper fra Bergans er utrolig varme! 

Anonymkode: 4df40...018

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dunjakker og dunkåper fra Bergans er utrolig varme! 

Anonymkode: 4df40...018

Støtter denne. Veldig varme!

Anonymkode: bdddb...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Svea miss lee

Anonymkode: 22d49...b1c

Skal ikke ha syntet. 

Anonymkode: d9d6c...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Woolrich arctic parka, finere og varmere:) byttet ut min canada goose victoria med denne i år. Kjøpte begge jakkene brukt på tise

Anonymkode: b5f61...864

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakkene fra Cedrico, såå gode og varme. Like varm som min gamle Canada Goose. Men er kanskje litt fy-fy jakke det også. 

Anonymkode: 75b6e...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Woolrich arctic parka, finere og varmere:) byttet ut min canada goose victoria med denne i år. Kjøpte begge jakkene brukt på tise

Anonymkode: b5f61...864

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jakkene fra Cedrico, såå gode og varme. Like varm som min gamle Canada Goose. Men er kanskje litt fy-fy jakke det også. 

Anonymkode: 75b6e...281

 

Takk for svar! 

Fy-fy eller ikke, er ikke tema i denne tråden. Jeg skal ikke ha syntet, punktum finale. 

Anonymkode: d9d6c...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjällrävens dunparkaser er veldig varme. Fordelen er at det ikke er et opphypet motemerke på samme måte som CG. Den varmeste, Expedition Down Parka No 1 er for varm. Den er beregnet for polfarere og hundekjørere under ekstremforhold. Singi down Jacket er et bedre alternativ. 

Anonymkode: 1c180...49e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Fjällrävens dunparkaser er veldig varme. Fordelen er at det ikke er et opphypet motemerke på samme måte som CG. Den varmeste, Expedition Down Parka No 1 er for varm. Den er beregnet for polfarere og hundekjørere under ekstremforhold. Singi down Jacket er et bedre alternativ. 

Anonymkode: 1c180...49e

Spørs vel helt hvor i landet du bor. Bor i Nord, og har aldri hatt problemet med at jakken er for varm. Skal jeg til byen og slikt derimot, velger jeg en annen jakke. 

Anonymkode: 75b6e...281

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mange bra syntet

Anonymkode: 5d1d5...429

Jeg skal ikke ha det!

Anonymkode: d9d6c...e64

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte Woolrich for noen år siden etter anbefalinger. Hater vinter og kulde så ville spandere på meg noe varm og godt. Bortkasta penger. Fryser like mye uansett. Det eneste som holder meg varm er heldress. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Soulless skrev:

Jeg kjøpte Woolrich for noen år siden etter anbefalinger. Hater vinter og kulde så ville spandere på meg noe varm og godt. Bortkasta penger. Fryser like mye uansett. Det eneste som holder meg varm er heldress. 

Haha. Jeg har hatt jakke som har varma meg godt, så det holder for min del så lenge den er varm nok. Lette dunkåper eller ullkåper f.eks, holder ikke. Det er derfor jeg skriver "like varm som Canada Goose". 

Anonymkode: d9d6c...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen dunjakker er blitt fy-fy. Dobbeltsjekk det før du kjøper

Anonymkode: 5d1d5...429

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Noen dunjakker er blitt fy-fy. Dobbeltsjekk det før du kjøper

Anonymkode: 5d1d5...429

Er blitt? Kan du komme med eksempler? 

Anonymkode: d9d6c...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svea Miss Smith. Dun og virkelig god og varm. Syntét på «pelskragen», men skjønner ikke helt om det er fôr eller pels som ikke får være syntét for deg. 

Anonymkode: 345b0...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dunjakker og dunkåper fra Bergans er utrolig varme! 

Anonymkode: 4df40...018

 

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Støtter denne. Veldig varme!

Anonymkode: bdddb...375

 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fjällrävens dunparkaser er veldig varme. Fordelen er at det ikke er et opphypet motemerke på samme måte som CG. Den varmeste, Expedition Down Parka No 1 er for varm. Den er beregnet for polfarere og hundekjørere under ekstremforhold. Singi down Jacket er et bedre alternativ. 

Anonymkode: 1c180...49e

 

Takk for svar. Har vurdert disse merkene tusen ganger, problemet er at jeg ikke liker noen av jakkene deres. Synes rett og slett det blir for "kjerring" for meg. No offence.  

Anonymkode: d9d6c...e64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Svea Miss Smith. Dun og virkelig god og varm. Syntét på «pelskragen», men skjønner ikke helt om det er fôr eller pels som ikke får være syntét for deg. 

Anonymkode: 345b0...6e2

Generelt kommer jeg ikke til å kjøpe verken med syntetfór eller syntetisk krage, samme hvor lynsja jeg blir her inne for å si det. Det er derfor jeg presiserer at det IKKE er tema her, jeg vil ha svar på spm og ikke masse avsporinger om det. 

Men ellers takk for tipset. 

Anonymkode: d9d6c...e64

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...