Gå til innhold

vi har chattet i 1mnd, så spurte hun om høyden min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Ikke litt engang

Jo. Dere vil ikke ha oss som er høye.

Er ikke på Tinder utelukket pga menns kresne krav. Ser ikke vitsen men å utsette meg for ydmykelsen fra prinsene som sitter der med nesa i sky.

Anonymkode: 7485c...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt ærlig er spørsmål om høyde noe jeg spør om, men bare fordi jeg er nysgjerrig, det spørsmålet er sidestilt med øyenfarge, høyre/venstre hendt, tatoveringer... Men prøver nå å ikke spør nettopp for jeg er redd jeg skremmer menn bort. Eller som sist at han løy 😑 han traff jeg ikke mer. Jeg trenger enn mann som er selvsikker nok til å være ærlig :) Men prøver å holde meg unna det spørsmålet i disse tider, selv om det er ekstremt uskyldig ment fra min side. 

MEN noen kvinner er sykelig opptatt av at mannen skal være 180+ dessverre 😕 

Jeg er 164cm selv og har et ønske om at jeg treffer en mann som er litt høyere enn meg, men om drømmemannen 163cm så er han enda drømmemannen :) Høyde betyr ekstremt lite for min del :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo. Dere vil ikke ha oss som er høye.

Er ikke på Tinder utelukket pga menns kresne krav. Ser ikke vitsen men å utsette meg for ydmykelsen fra prinsene som sitter der med nesa i sky.

Anonymkode: 7485c...fa6

Jo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mange menn som ikke er særlig opptatt av høyden. +5 cm er helt ok for meg, men 10-15 cm høyere enn meg blir kanskje litt høyt. Jeg er over 180 cm. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker said:

Jo. Dere vil ikke ha oss som er høye.

Er ikke på Tinder utelukket pga menns kresne krav. Ser ikke vitsen men å utsette meg for ydmykelsen fra prinsene som sitter der med nesa i sky.

Anonymkode: 7485c...fa6

For noe vas. Jeg har ikke sveipa en eneste kvinne hverken til høyre eller venstre på Tinder basert på høyden. Alt fra under 160 til rundt 185 har jeg sveipa til høyre på, men har ikke fått en eneste liker av kvinner over 170 så vidt jeg har kunnet vurdere. Jeg er selv over 190. Kanskje de høye kvinnene bare er veldig kresne, og at det ikke er menns feil? Jeg ser jo mange høye kvinner rundt om, men hverken datene, matchene eller mine likes har vært det. Var nesten et halvår på Tinder. Heller ikke på Sukker har jeg fått kontakt med noen høye. Det sto ikke på meg, men nå er jeg opptatt med ei som er normalt høy.

Anonymkode: fc2ee...34b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge enn mann ikke er veldig mye lavere enn meg på 169 cm så bryr jeg meg ikke om høyden. Han jeg er sammen med er 5 cm lavere enn meg, men lavere enn han jeg er med vil jeg helst ikke ha om jeg blir singel. Vært sammen i 5 år, funker greit nok det. Kan ikke ha på meg høye hæler da, så det savner jeg.

Anonymkode: 3b0a6...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.11.2019 den 15.56, AnonymBruker skrev:

For noe vas. Jeg har ikke sveipa en eneste kvinne hverken til høyre eller venstre på Tinder basert på høyden. Alt fra under 160 til rundt 185 har jeg sveipa til høyre på, men har ikke fått en eneste liker av kvinner over 170 så vidt jeg har kunnet vurdere. Jeg er selv over 190. Kanskje de høye kvinnene bare er veldig kresne, og at det ikke er menns feil? Jeg ser jo mange høye kvinner rundt om, men hverken datene, matchene eller mine likes har vært det. Var nesten et halvår på Tinder. Heller ikke på Sukker har jeg fått kontakt med noen høye. Det sto ikke på meg, men nå er jeg opptatt med ei som er normalt høy.

Anonymkode: fc2ee...34b

Det er vel fordi de antar du ikke er interessert i dem fordi de er høye?

Vi får jo hele tiden høre hvor mye bedre det er med søte og små jenter,at de er mer kvinner osv så seff kvier vi oss da når de fleste menn er kravstore på det der?

 

Anonymkode: 7485c...fa6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare nevne at det ikke bare er jenter som setter høydekrav og har et oppheng i dette. Var nylig på noen dates med en på 176. Jeg er selv 170. Det var han som tok dette opp. Først "er du sikker på at du er 170 eller bare runder du opp?" Ja, jeg vet hvor høy jeg er, men det er likevel ikke noen issue for meg. En annen gang da jeg hadde på meg pumps og vi ble omtrent like høye så bemerket han det også at nå er vi like høye og han hadde aldri datet noen som var høyere enn han ect.

Det var tydelig at jeg var for høy for han, og at han hadde issues med dette. 

Så dette høydehysteriet er ikke noe som bare jenter finner på. 

Anonymkode: 149e8...66a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er vel fordi de antar du ikke er interessert i dem fordi de er høye?

Vi får jo hele tiden høre hvor mye bedre det er med søte og små jenter,at de er mer kvinner osv så seff kvier vi oss da når de fleste menn er kravstore på det der?

 

Anonymkode: 7485c...fa6

Hva er vitsen med Tinder o.l. da da? Hvis de ikke liker noen fordi de antar at de er for høye for alle menn, så blir det jo ingen matcher da. Jeg sto klar til å date høye kvinner jeg, men isteden har jeg data fra knapt 160 til rundt 170. Det å bastant anta at det andre kjønn mener ditt og datt er den raskeste veien til å forbli singel, da tunnelsyn aldri har vært spesielt hjelpsomt. Det er tross alt bare en 6-7% på min høyde, så her var det jo gode muligheter for kvinner på eksempelvis 180.

Anonymkode: fc2ee...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/12/2019 at 8:38 AM, Stiigen said:

Det er jo ekstremt rart. Hvis det var så sykt viktig for henne hvorfor chatte i en måned før hun spør? Kanskje det var andre ting også gjennom chatten som gjorde utslag, og høyden var siste sjekkpunkt. 
MEN 1.78 er ikke lavt, det er jo helt normal manne-høyde, så det er også veldig rart. 

Nå er det greit å huske på at 1.78 på mannemålebåndet ikke er det samme som 1.78 på kvinnemålebåndet. Jeg er 1.79, og har møtt menn på 1.83 som er lavere enn meg.

Anonymkode: 59725...48f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er slurten på en av mine chatter på tinder, etter noen timer med trivelig chat. 

M: hvor høy er du egentlig? 

J: 177cm, du da? 

M: 175cm..

Og så slettet han meg. 

Anonymkode: 37538...dbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish

Jeg er 171 og bryr meg om høyden. Dvs han må være høyere enn meg. Skjønner ikke helt problemet hennes siden du er nesten 10 cm høyere enn henne 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 21.04, AnonymBruker skrev:

Hun er dum. Om noen år, kommer hun til å skjønne at man hverken er sammen med høyden, lønna, eller bilen hans. Hilsen kvinne snart 32 som har elsket en mann som er lavere enn seg i mange år. Vært sammen med både høyere, og lavere menn enn meg selv. Er man så overfladisk, kan man gå glipp av mye fint. Når man blir virkelig glad i noen, blir sånne ting helt irrelevant. Jeg lover :) 

Anonymkode: 69013...874

for å si det sånn, de har aldri møttes... her blir det bare mange spekulasjoner. 

Men det finnes mange harde norske kvinner generelt som på andre grunnlag viser sitt sanne jeg. Da handler det ikke om å¨være med-menneske, omsorg, smil, kjærlighet. Men du trenger utseendemessig være perfekt for meg.

Anonymkode: 935bd...97c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...