Gå til innhold

vi har chattet i 1mnd, så spurte hun om høyden min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og da fikk hun vite at min høyde er 1.78. Siden den gang (5 dager siden), har hun ikke sendt meg hverken melding eller bilder.

Hun er 1.70 sånn by the way.  

Vi pratet tett i én mnd og lært masse om hverandre. Dagen som hun spurte om høyden, var den siste hun sendte meg en melding. Jeg visste ikke at jenter var så ekstremt opptatt av høyde? Jeg er 22 år. Kan noen jenter svare?

Anonymkode: 7de0b...d57

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun er dum. Om noen år, kommer hun til å skjønne at man hverken er sammen med høyden, lønna, eller bilen hans. Hilsen kvinne snart 32 som har elsket en mann som er lavere enn seg i mange år. Vært sammen med både høyere, og lavere menn enn meg selv. Er man så overfladisk, kan man gå glipp av mye fint. Når man blir virkelig glad i noen, blir sånne ting helt irrelevant. Jeg lover :) 

Anonymkode: 69013...874

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke opptatt av det, men tviler ikke et sekund på at det ikke er jenter der ute som er det. 

Anonymkode: 5d04c...d7a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte er mer opptatt av det enn andre. Det burde jo strengt tatt ikke ha noe å si. Hvis det gjorde at hu ikke er interessert lenger, så er hu ikke noe å spare på. :)

Hilsen jente, 22.

Anonymkode: 8a7d7...448

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu skal du være glad du slapp unna en sånn overfladisk skapning nå.

Anonymkode: 96bae...046

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde det ikke vært høyden, så hadde hun ditchet deg for noe annet. Hadde hun faktisk likt deg, så hadde høyden ikke hatt noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det samme skjedde meg forleden, jeg er dog kvinne og 27 år. 

Vi hadde pratet i noen dager, praten gikk lett, så spurte han meg hvor høy jeg var, og jeg svarte 166, hvor han da svarer "da er hvertfall ikke høyden noe problem". 

Og da svarte jeg: Høyde bryr jeg meg ikke noe om uansett, så det hadde ikke hørt noe problem om du var lavere. 

Jeg har ikke hørt noe siden. :fnise:

Anonymkode: 9b003...c32

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og da fikk hun vite at min høyde er 1.78. Siden den gang (5 dager siden), har hun ikke sendt meg hverken melding eller bilder.

Hun er 1.70 sånn by the way.  

Vi pratet tett i én mnd og lært masse om hverandre. Dagen som hun spurte om høyden, var den siste hun sendte meg en melding. Jeg visste ikke at jenter var så ekstremt opptatt av høyde? Jeg er 22 år. Kan noen jenter svare?

Anonymkode: 7de0b...d57

Det er jo ekstremt rart. Hvis det var så sykt viktig for henne hvorfor chatte i en måned før hun spør? Kanskje det var andre ting også gjennom chatten som gjorde utslag, og høyden var siste sjekkpunkt. 
MEN 1.78 er ikke lavt, det er jo helt normal manne-høyde, så det er også veldig rart. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting hadde vært om hun selv var 190, men så lenge hun bare er 170 selv virker det latterlig. Som mann på 192 føler jeg meg knøttliten ved siden av en på to meter.

Anonymkode: fc2ee...34b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det går begge veier, dessverre. Mange er overfladiske. Har også opplevd at det har blitt helt stille og matchen har blitt fjernet etter at høyden min er blitt oppgitt. Jeg er dame og 178 høy. 

Anonymkode: 93a27...d96

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jenter generelt er ikke opptatt av sånt, men enkeltmennesker kan være.

 

Har flere venninner som er sammen med menn som  lavere enn dem selv. Ene giftet seg i 10 cm hæler selv om hun er 7 cm høyere enn mannen på sokkelesten. 

 

Anonymkode: c90cc...d6a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på d var høyden? Kan jo fort være noe annet og??

Anonymkode: 96bae...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun virker veldig enkel. Du er høyere enn henne med god margin. Nesten så du heller er for høy enn for lav, men 8 cm må være ganske passe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

enda et bevis på hvor dårlig nettdating er. In real life hadde dette blitt oppservert på 3 sek og ikke en mnd

Anonymkode: a8250...aed

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker høye menn over 1,80, helst høyere. Er 1.60 selv. Så om jeg ikke har noe forhold til en mann, går jeg jo kun etter preferansene mine. Det gjelder utseende også. Må være en veldig spesielt pen mann om jeg skal tiltrekkes av noen ut fra et bilde på tinder f.eks. 

Blir noe helt annet om jeg møter personen ute, eller gradvis blir kjent med en. Da har ikke utseende lenger særlig betydning.

Anonymkode: 5c147...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror det går begge veier, dessverre. Mange er overfladiske. Har også opplevd at det har blitt helt stille og matchen har blitt fjernet etter at høyden min er blitt oppgitt. Jeg er dame og 178 høy. 

Anonymkode: 93a27...d96

Enig der. Menn er like opptatt, om ikke mer, av høyde enn kvinner.

Anonymkode: 7485c...fa6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du bare skal være glad du unnslapp noen som er så overfladiske

Anonymkode: b3bd6...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 168. En på 178 er mer enn bra nok for min del.

(Aldri skjønt greia med stor høydeforskjell (20cm+). Synes det av og til ser ut som en far og datter. :sleep: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...