Gå til innhold

Trenger råd og ord. Han vil legge prøvingen på vent.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i et år for å få barn nummer to. Nå er vi henvist videre, og jeg skal ha time hos gynekolog på sykehuset om 14 dager. Har prøvd et par mnd med Letrozol også, uten hell. Det er klart at prøvingen har gått ut iver stemningen, og det er «lunkent» rundt følelsene våre ift prøvingen. Vi er slitne og lei av kjedelig plikt-sex, og nedturer hver gang jeg får mensen. Nå har typen sagt at han trenger en pause fra prøvingen. Det er helt greit, selv om jeg synes det er trist. Jeg har jo liksom ikke lyst til at alle mnd med venting på henvisning osv skal gå i dass. Men det er jo være hvis det går ut over trivselen. Motivasjonen min har også sluknet en hel del, siden det «alltid» er jeg jo må insje på når vi bør ha sex, testing osv.

erfaringer eller ord å komme med?❤️

Anonymkode: 5a1e1...336

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det hjelper med en pause frem til det eventuelt blir IVF?
Er han villig til å ta puse nå for så å begynne på bunn igjen når dere plutselig vil prøve igjen?

Skjønner godt at dette går utover samlivet, det er kjipt både fysisk og psykisk. Jeg ville nok tatt en pause nå, ikke test osv men ta ting som det kommer, dra til gynekologen og hør hvilken hjelp dere kan få og ta det derifra. Kanskje han syns det føles så håpløst ut akkurat nå, men når en plan legges så vil han kanskje få motivasjon igjen.

Anonymkode: b9106...d17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har prøvd i et år for å få barn nummer to. Nå er vi henvist videre, og jeg skal ha time hos gynekolog på sykehuset om 14 dager. Har prøvd et par mnd med Letrozol også, uten hell. Det er klart at prøvingen har gått ut iver stemningen, og det er «lunkent» rundt følelsene våre ift prøvingen. Vi er slitne og lei av kjedelig plikt-sex, og nedturer hver gang jeg får mensen. Nå har typen sagt at han trenger en pause fra prøvingen. Det er helt greit, selv om jeg synes det er trist. Jeg har jo liksom ikke lyst til at alle mnd med venting på henvisning osv skal gå i dass. Men det er jo være hvis det går ut over trivselen. Motivasjonen min har også sluknet en hel del, siden det «alltid» er jeg jo må insje på når vi bør ha sex, testing osv.

erfaringer eller ord å komme med?❤️

Anonymkode: 5a1e1...336

Jeg og min mann har prøvd i litt over 1,5år aktivt nå med nr.2 (så er i samme situasjon som deg♥️) Vi er nå i gang med første forsøk med søskenforsøk ivf, uttak på fredag🤞🏻🙏🏻♥️

Vi har måtte ta en måned inne mellom «fri» i hele prosessen. Da snakker jeg kos og ikke kun «utløsning» som lager barn😅😚 Gi en hjelpende hånd til hverandre😅😂😂😂👍🏻

Gi han tid. Dere venter på IVF, ta en kjæreste måned nå. Kos dere og ikke stress med sex, det kommer naturlig om man føler for det👍🏻 
 

Lykke til♥️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...