Gå til innhold

Brunt utflod 15 dpo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei :)

Fikk positiv eggløsningstest for 16 dager siden, og forventet mensen i går/i dag. Når jeg stod opp idag hadde jeg bitte bitte litt brun utflod. La inn truseinnlegg tilfelle det skulle komme iløpet av dagen, men det har ikke kommet noe mensen enda, har helle ikke kommet noe særlig mer brun utflod heller... Testet sist på torsdag, og da var den negativ, men det var jo litt tidlig. 

 

Flere som har opplevd dette. Kjenner jeg er livredd for å teste, lei av alle nedturene etter 1 år som prøver uten en eneste positiv test... lite symptomer på hverken mens eller graviditet annet en at jeg er trøtt da, men det kan jo skyldes årstiden også🙄😆🙈

Anonymkode: a4a3e...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Brunt utflod betyr at det er gammelt blod som er blandet med utfloden din. Det kan f.eks være tegn til mensen eller festeblødning. Jeg har selv opplevd brunt utflod ved mens og graviditet, så ville absolutt anbefalt deg å tatt en test. 

Anonymkode: 62da1...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brunt utflod betyr at det er gammelt blod som er blandet med utfloden din. Det kan f.eks være tegn til mensen eller festeblødning. Jeg har selv opplevd brunt utflod ved mens og graviditet, så ville absolutt anbefalt deg å tatt en test. 

Anonymkode: 62da1...c0f

Ja... jeg har kun digital test liggende, så får håpe det ikke er for tidlig 🙂

tok en eggeløsningstest som jeg hadde liggende, og den ble ikke positiv, Men ganske sterk til å være så lenge etter eggeløsning.. 🙄🤔

09DCA2E6-92B0-4BDB-89C8-E7E697502488.jpeg

Anonymkode: a4a3e...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg godt igjen i frykten for å teste. Jeg drev også og testet så tidlig at et negativt resultat ikke betydde noe, og så ga jeg meg, gikk rundt og håpet at mensen ikke kom og torde ikke teste igjen. 

Når bruker du vanligvis å få mensen, 14 dpo? Det er sikkert litt tidlig å konkludere med at mensen ikke har kommet til tiden enda. Og brun utflod kan jo bety at mensen er på vei. Men når det er sagt så har jeg hatt brun og rosa utflod rundt tida for ventet mens  i de to svangerskapene som har vart. 

Lykke til! 

Anonymkode: 715f2...2f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er sikker på EL og får en negativ test 12 DPO er det etter all sannsynlighet kjørt. 15 DPO er altså definitivt ikke for tidlig å teste. 

Anonymkode: 27c6d...141

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner meg godt igjen i frykten for å teste. Jeg drev også og testet så tidlig at et negativt resultat ikke betydde noe, og så ga jeg meg, gikk rundt og håpet at mensen ikke kom og torde ikke teste igjen. 

Når bruker du vanligvis å få mensen, 14 dpo? Det er sikkert litt tidlig å konkludere med at mensen ikke har kommet til tiden enda. Og brun utflod kan jo bety at mensen er på vei. Men når det er sagt så har jeg hatt brun og rosa utflod rundt tida for ventet mens  i de to svangerskapene som har vart. 

Lykke til! 

Anonymkode: 715f2...2f8

Ja, akkurat det jeg også har gjort! Alltid klart å slå meg til ro med disse negative testene, selv om jeg tester tidlig.. 😟 jeg har ca 31 dagers syklus, og har sett at jeg har fått mensen på dag 15 etter eggeløsning i alle sykluser det siste året faktisk, og det er idag. Men jeg overtenke det nok veldig altså 😞🙂🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja... jeg har kun digital test liggende, så får håpe det ikke er for tidlig 🙂

tok en eggeløsningstest som jeg hadde liggende, og den ble ikke positiv, Men ganske sterk til å være så lenge etter eggeløsning.. 🙄🤔

09DCA2E6-92B0-4BDB-89C8-E7E697502488.jpeg

Anonymkode: a4a3e...9ae

Hvorfor tok du eggløsningstest? Styrken på teststreken vil variere gjennom syklus, så det var sløsing bare.. Noen opplever å få positiv eggløsningstest ved graviditet, men en graviditetstest vil slå ut før en eggløsningstest..

Anonymkode: 62da1...c0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...