AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 hei jeg går 1. vgs og er stressa HELE tiden. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. jeg er mest stressa for det muntlige, alt skriftelige går greit. vi har en del muntlige vurderinger som ødelegger allt for meg fordi jeg ikke sier noe i gruppesamtaler, og klarer rett og slett ikke ha en presentasjon forran noen. jeg har allerede skulka en time siden jeg var så kvalm og brakk meg, men læreren sa jeg kanskje måtte ha den i morgen. det er bare forran læreren og vi er 3 på gruppa. men jeg er fortsatt livredd, og det er sykt irriterende, og vurderer å være syk i morgen også. folk tror det går greit å ha det bare for læreren men jeg synes også det er kjempevanskelig. det er veldig kleint hvis jeg står der og brekker meg, og klarer ikke si noe pga. det. jeg har ikke snakka med foreldrene mine at jeg sliter så mye som jeg gjør, selvom jeg tror de vet at jeg ikke er så glad i muntlig siden jeg hele livet har vært sjenert. jeg vet ikke hvordan jeg skal si det til dem, fordi jeg føler meg svak, eller de tror jeg kommer til å ha det vanskelig resten av livet, men det er mest når det gjelder det å bli vurdert det er vanskelig. jeg er i en veldig ung alder, så litt rart å si at stress tar over livet, men det føles sånn ut, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. har ikke fått angst eller sosial angst påvist, men tror veldig jeg har det. Anonymkode: ab9bc...d91
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #2 Skrevet 11. november 2019 Kan du snakke med læreren din om dette? Kan det være en løsning å ha en samtale istedet for en presentasjon? Anonymkode: 967c9...bfa
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kan du snakke med læreren din om dette? Kan det være en løsning å ha en samtale istedet for en presentasjon? Anonymkode: 967c9...bfa det er kanskje det, men det er nesten alltid i grupper slik at jeg føler meg slem hvis jeg dropper ut Anonymkode: ab9bc...d91
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 Du må snakke med læreren din og få tilrettelegging. Slik det er nå får du fravær pga. noe som det kan tilrettelegges for. Ikke føl deg slem! De andre elevene sliter med sine ting, du må ta vare på deg selv. Anonymkode: bf005...de1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå