Gå til innhold

Venninner som flørter med kjæresten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan håndtere venninner som flørter litt for mye med kjæresten? Har 2 stk venninner fra ulike vennegrupper som kan være litt for flørtende og innpåsliten med kjæresten min. Det skjer spesielt ofte når vi er hjemme hos noen og drikker. Da blir dem gjerne ekstra innpåslitne og skal fortelle han hvor flott han er, hvor godt de liker han som person, og de kan også begynne å klå en del.

Kjæresten har vært flink egentlig, tar bort hendene deres når de begynner å ta på han, tuller og flørter kanskje litt smått tilbake, men ikke noe mer enn det. Kjenner meg egentlig trygg på han. Når det er sagt så blir jeg mektig irritert på venninnene og jeg synes det er fryktelig ukomfortabelt. 

Hva gjør jeg i denne situasjonen egentlig? 

Anonymkode: 25272...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er opp til fyren din og sette en strek for flørtingen, at han ikke gir klar beskjed om at han vil de skal gi seg, skulle fortelle deg at han liker oppmerksomheten. Han vil antageligvis ikke være utro, men de nører under egoet hans, helt klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, O.G. skrev:

Det er opp til fyren din og sette en strek for flørtingen, at han ikke gir klar beskjed om at han vil de skal gi seg, skulle fortelle deg at han liker oppmerksomheten. Han vil antageligvis ikke være utro, men de nører under egoet hans, helt klart. 

Han er ganske avvisende altså, heller det at han gjør det på en høflig måte med tull og «flørting» i stedet for å lage klein stemning der og da. 

Anonymkode: 25272...390

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig gjort av venninnene dine. Og merkelig at de holder på slik. 

Anonymkode: 6c811...dd8

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig oppførsel, å søke bekreftelser hos andres partnere er aldri et bra tegn... 

Hadde ikke omtalt disse som venninner og begrenset omgang med de,siden du virker litt konfliktsky.

 Men om du tør,så bare si klart ifra hva som er deres anstendige grense.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er ganske avvisende altså, heller det at han gjør det på en høflig måte med tull og «flørting» i stedet for å lage klein stemning der og da. 

Anonymkode: 25272...390

Avvisende på en høflig måte med tull og flørting????? 

Leser du hva du selv skriver?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venner kan jeg snakke med det meste om, så jeg hadde tatt det opp i edru tilstand med de at det ikke er satt pris på. Så lenge han faktisk avviser og de ikke lystrer er det helt innafor å ta den samtalen. Det burde forsåvidt ikke være nødvendig å måtte ha en slik samtale i utgangspunktet, men innimellom må en si hvordan ting ser ut utenfra og snakke om grenser.

Endret av Moonwalker
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første, typen din er feig og de er ikke veninnene dine. 

Han avviser de jo ikke høflig når han flørter LITT tilbake, selv om han tar bort hendene deres. Vet du hva som hadde skjedd hvis kompisene til typen min hadde hengt over meg og flørtet, og hvis de i tillegg hadde blitt fysiske og KLÅDD på meg? Jeg hadde sagt jævlig greit fra at dette er IKKE greit, og de skal liksom være kompiser! Drit vel faen i om stemninga blir klein vel, de "venninnene" bruker deg g typen din for bekreftelse ala "jeg flørter med typen hennes RETT foran henne og han liker det, jeg kan ta ham fra henne hvis jeg vil". Billig trash bekreftelse.

Anonymkode: 53c75...2fc

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, O.G. skrev:

men de nører under egoet hans, helt klart. 

Dette, en ting er at han lett står i mot nå, dukker det opp veldig mange tilbud, så kan det hende at han begynner å tenke på alle muligheter han har....de setter griller i hodet til ham...

Anonymkode: 7de94...762

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

. Kjenner meg egentlig trygg på han

Fortsett med det, så går alt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare si at er du helt sikker på at de faktisk flørter bevisst? Jeg blir ofte sett på som en som flørter med menn, uten at jeg har lagt an på noen. Ikke en gang vært bittelitt interessett engang, bare vært hyggelig. En venn tok et bilde av meg i en slik situasjon, hvor jeg bare er hyggelig mot en annen mann, men på bildet ser jeg dødsforelsket ut så skjønner hva han mener🙈 han tar frem bildet hver gang han syns jeg flørter med noen.😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at de flørter? Jeg synes egentlig det bare er hyggelig om venninnene mine kan ha en litt fleipete og hyggelig tone med kjæresten min, selv om det er en tone jeg vet noen oppfatter som flørting. (Basert på at jeg selv har blitt oppfattet som flørtete når jeg kun mente å være hyggelig). Tror det skulle mye til før jeg tenkte at det skulle skje noe mellom venninner og kjæresten, må si at jeg er veldig trygg på venninnen mine der egentlig :) 

Anonymkode: a0660...6ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hender forsåvidt at kompiser av kjærsten min kan komme med en flørtete kommentar til meg og, jeg synes det er helt ok jeg da, bare hyggelig og uskyldig i min verden. Ingen av oss er interessert i hverandre.

Anonymkode: a0660...6ae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at venninnene dine flørter med han? Hvis de gjør det burde du jo si ifra til dem at når de drikker blir de for innpåslitne og det gjør både deg og kjæresten din ukomfortabel. 

Anonymkode: bfb66...bb9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plager meg lite egentlig. Jeg stoler på både venninner og mannen min, så mest sannsynlig så er det ikke ment som flørting. 

 

Anonymkode: 9a991...bf6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slike jenter pleier jeg å begrense kontakten med. Som regel er det ikke et veldig solid vennskap i bunn heller. Er det det, så vil de spørre hvorfor dere ikke sees mer, og da kan du jo si det.

Anonymkode: 4891c...3ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og hatt noen venninner som flørter med min, ei tok handa hans da vi gikk til uteplassen. Da røsket han hånda bort og sa at det kun er kjæresten hans som får holde han i hånden 😂

I etterkant tok venninnen min det opp med meg og sa han var en særing som ikke ville holde henne i hånden, var jo bare kødd og ikke ment noe med det osv..  😂

Men er ikke sikkert at de venninnene mener å flørte, kanskje de bare er hyggelige. Du må nesten snakke med dem :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på de flørter? Fikk høre via en felles venn at jeg hadde prøvd meg på typen til hun ene, mens jeg bare var hyggelig. Var overhodet ikke interessert i han, hadde interessen min ett helt annet sted. Har riktignok aldri vært fysisk med han jeg ble beskyldt for da, vi bare pratet og hadde en god munter tone... 

Anonymkode: 94953...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at menn ikke sier tydelig nok ifra. Samtidig har jeg sett at enkelte jenter kun er ute etter å ta andres menn. Hvis de klarer så gir det en vanvittig selvtillit. 

Anonymkode: b677b...bf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...