AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #1 Skrevet 11. november 2019 Hei! Jeg har en del kilo jeg ønsker å miste kjapt, og har lest litt om PSMF. Er det noen som har gått på den, og vil fortelle litt om hvordan det var? Litt usikker på hvor jeg skal begynne, hva jeg bør spise og hvor mye. Vil gjerne høre deres erfaringer, og hvor mye dere gikk ned ❤️ Anonymkode: d455c...91b
Sandum.PT Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 (endret) Har gjort det flere ganger, men er vel litt på grensen av hva som er lov å diskutere her i forumet ref. reglene. Kanskje derfor du ikke får så mange svar. Personlig føler jeg meg relativt fin på PSMF-dagene. Litt bomull i hodet, men sulten gir seg etter kort tid. Noe prestasjon på trening kan du ikke regne med. Man går ned raskt. Først mye, deretter kan det stagnere og gå litt saktere. Dette kun grunnet at du mister mye vannvekt i starten. Hvis du er usikker på hvor du skal begynne så ville jeg absolutt lest The Rapid Fat Loss Handbook av Lyle McDonald som er boken som skapte begrepet PSMF. Han beskriver alt du må tenke på, hvor du bør være forsiktig og hva og hvor mye du bør spise Lykke til! Endret 11. november 2019 av Sandum.PT
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #4 Skrevet 11. november 2019 3 minutter siden, Sandum.PT skrev: Har gjort det flere ganger, men er vel litt på grensen av hva som er lov å diskutere her i forumet ref. reglene. Kanskje derfor du ikke får så mange svar. Personlig føler jeg meg relativt fin på PSMF-dagene. Litt bomull i hodet, men sulten gir seg etter kort tid. Noe prestasjon på trening kan du ikke regne med. Man går ned raskt. Først mye, deretter kan det stagnere og gå litt saktere. Dette kun grunnet at du mister mye vannvekt i starten. Hvis du er usikker på hvor du skal begynne så ville jeg absolutt lest The Rapid Fat Loss Handbook av Lyle McDonald som er boken som skapte begrepet PSMF. Han beskriver alt du må tenke på, hvor du bør være forsiktig og hva og hvor mye du bør spise Lykke til! Takk 😊 Anonymkode: d455c...91b
CabinCruiser Skrevet 12. november 2019 #5 Skrevet 12. november 2019 Du skal ikke begynne på PSMF. Grunnen til at jeg sier det, er dine innledende spm som "hva skal jeg spise" Når du ikke vet det, har du ikke forutsetninger for å kunne gjennomføre dette på en sunn måte. Les denne artikkelen på norsk: Det står egentlig det samme som i boka til Lyle. https://borgefagerli.no/2012/02/19/psmf-dietten-hurtig-vektnedgang/ Noter deg at du mister en del vann som forkler seg som vekttap. Dette vil du gå opp igjen fort.
Sandum.PT Skrevet 12. november 2019 #6 Skrevet 12. november 2019 4 timer siden, CabinCruiser skrev: Du skal ikke begynne på PSMF. Grunnen til at jeg sier det, er dine innledende spm som "hva skal jeg spise" Når du ikke vet det, har du ikke forutsetninger for å kunne gjennomføre dette på en sunn måte. Et godt poeng!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #7 Skrevet 13. november 2019 Jeg gikk på den to uker. Gikk ned fire kg første uka, ingenting neste. Var ganske rar i hodet tidvis. Støtter det de andre har sagt om å lese seg opp. Syntes den var bra på å nullstille hjernen til at mat er næring, ikke kos, trøst osv. Etterhvert som dagene gikk satt jeg mye mer pris på maten. Det var også en mestringsfølelse at jeg ikke trengte sll den usunne maten jeg hadde vanen med å spise. Det var også fint at jeg slapp å planlegge maten så mye, siden det var begrenset hva jeg kunne spise. Så hvis du skal prøve, les deg opp, hold deg til en ukes tid, og ta heller med deg hovedprinsippene med videre. Altså mer protein og mindre karbohydrater. Ingen sukker. Jeg spiser ikke kjøtt da, så det er nok mye enklere å følge akkurat denne dietten når man spiser det. Lykke til 🤗 Anonymkode: ab704...54a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå