Gå til innhold

Hvilke 2 kvaliteter ser du som kvinne etter i en potensiell make?


Wagner

Anbefalte innlegg

Veldig vanskelig å bare komme med TO sånne kvaliteter...                 

Anonymkode: e6fd3...156

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1) Evne til å gi respons. Dvs: ser på den som snakker, ler/humrer/smiler når noen forteller en vits/serveren oneliner e.l., har øyekontakt med den man kommuniserer med.

2) God selvfølelse/følelse av selv-verdi (som ikke må forveksles med selvtillit, men han kan selvsagt ha det også).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ikke an for meg å bare velge to kvaliteter. Jeg har tenkt på det lenge nå, men jeg får det rett og slett ikke til.

Anonymkode: 7ad21...915

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må ha en behagelig energi/aura rundt seg, altså sånn at jeg føler meg glad, trygg og bra i hans nærver.
Glimt i øyet er viktig, mangler enn mann det er de kjedelige som faen. 

Anonymkode: dc8dd...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg bare kan velge to: 

Bra humor (slik jeg liker den)

Et godt menneske

Anonymkode: 4d3ae...800

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lojal,trygg og tillitsfull= basically det viktigste. Og jeg setter alle de 3 som en kvalitet.

Humor og godt humør= mange menn har jeg på følelsen av blir fort sure og mutte av alt mulig+ at de liksom skal "bestemme" over deg.

Det er det som gjør at jeg kvier meg mest med forhold. Liker frihet og ha det gøy og det å bytte det ut med å måtte "spørre om lov" til å henge med venniner+at han blir sur for at jeg gjør det gidder jeg bare ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må være pengesterk slik at jeg kan få spandert gode middager og leve et sunt og godt liv, og ikke minst ha en stor penis 

Anonymkode: 60a35...06e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IQ og humor og ikke direkte fysisk stygg om jeg får velge. Det ble tre. Jeg har litt vondt for å forholde meg til rare regler, skjønner du. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...