AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #1 Skrevet 10. november 2019 I dag kan man jo utdanne seg online, jobber automatiseres bort etc etc- jeg er «voksen»dvs jobbet siden videregående men ønsker å studere for å kunne få en bedre betalt jobb etter å ha bygget på kompetanse. Jeg blir litt forvirret over alle mulighetene.... globalisering og automatisering gjør jo arbeidsmarkedet alt annet enn forutsigbart så ønsker litt tanker og innspill rundt dette. Har du hørt en god podcast om dette ? Takk Anonymkode: 0e25e...2d6 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #2 Skrevet 10. november 2019 Tja, helse og omsorg, utdanning... De er ganske safe.. IT.. Anonymkode: 799e8...eea
AnonymBruker Skrevet 11. november 2019 #3 Skrevet 11. november 2019 Vet ikke om noen podcaster, men det er ganske klart hvor man vil mangle kompetanse i fremtiden. Sykepleiere og annet helsepersonell. Lærere. Og gode teknologer, det ville jeg gått for hvis jeg skulle valgt i dag. Ville styrt unna jobber som kan automatiseres. Anonymkode: 15f77...5d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå