Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje du er prippen.

Anonymkode: 0b844...95d

Norske kvinner er flottest og best i hele verden

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker at mannssjåvinister sliter med dårlig selvfølelse.

Jeg mener at ekteskap mellom søskenbarn burde være forbudt, og når de får psykisk utviklingshemmete barn har de seg selv å takke når søskenbarn har giftet seg med hverandre i flere generasjoner. 

Hundeposer forsøpler og lager mer plast, det er bedre at hundebæsj råtner i skogen, i grøftekanten eller under busker. Bæsjen bør ikke ligge i veien der folk går da, da bør det tas vekk.

Det bør være lettere å få hemmelig adresse enn det er, jeg tror flere liv har gått tapt pga at loven ble forandret og det ble vanskeligere. Besøksforbud er ofte bare tull. Politiet/domstolene har fulgt meningen til enkelte private organisasjoner og forandret lover pga føleri uten å sette seg ordentlig inn i saken og finne ut fakta.

Jeg tror korona kommer til å gå sin gang over hele verden uansett hva vi gjør. Smitten kommer til å spre seg videre blant de som ikke er vaksinert, og også blant de vaksinerte etter er halvt år. Jeg tror at om et par år bryr vi oss ikke så mye om tiltak, da er vi gått lei og vi har funnet ut at dødeligheten er omtrent den samme som ved en sterk influensa.

Jeg mener jorden begynner å bli overbefolket, og har blandede følelser for at infertiliteten øker.

Anonymkode: 52c1b...ed9

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg skjønner noen ganger hvorfor folk er utro. Da tenker jeg ikke på de notoriske utro menneskene som aldri klarer å slutte med en sånn livsstil, men mer at man møter noen, eller kjenner noen som man er tiltrukket av, også i et spontant, svakt øyeblikk så skjer det et eller annet som egentlig ikke burde skje. Det har ikke skjedd meg, men jeg ser for meg at det er noe som kunne skjedd alle jeg kjenner egentlig. Det er jo menneskelig å gi etter for "den følelsen" egentlig, handler jo litt om å være på feil sted til feil tid på en måte.

- Jeg, som kvinne, syns noen ganger det er sykt å tenke på at det er bare opp til meg om jeg ønsker å få en baby med en mann eller ikke. Jeg er FOR at man kan bestemme over egen kropp, så åpenbart er jeg egentlig FOR at kvinner kan bestemme om de vil beholde barnet eller ikke, men jeg føler så med de menn om blir "lurt" inn i den fella og ikke har noe de skulle sagt. Ser mange her på forumet skriver at menn kan jo beskytte seg med kondom, men det er ikke 100 % trygt, og ofte er det jo kvinnen som sier at hun bruker annen type prevensjon. Da kan plutselig en hvilken som helst mann ende opp som far, enten han vil eller ikke. Også med kvinner som er helt på jorde. Jeg kjenner jo damer som lager ekstremt mye drama over småting, som har vist seg å være ekstremt vanskelige å leve med. Så kommer mannen seg ut av forholdet, og når han endelig er kommet seg ut, så får han vite at eksen er gravid med hans barn. Et barn han aldri ønsket eller planla for. Da føler jeg litt med mannen faktisk.. Er veldig glad for at jeg ikke er mann, sånn sett.

Anonymkode: 9ab07...1e1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det burde være krav om å ha avtjent førstegangstjeneste før man får høyere politiske verv. Om man ikke er villig til å forsvare landet så bør man ikke ha ansvaret for å styre landet. 

Anonymkode: 99b8c...ce6

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes en del med psykisk sykdom må ta seg sammen på en måte. Det er mange som blir alt for mye dullet med. Med det så mener jeg ikke at det psykisk sykdom ikke er reelt, for det vet jeg veldig godt at det er, men slutt med all ansvarsfraskrivingen. All den forståsegpå og dulle med tror jeg i stor grad er med på å gjøre folk enda mer stakkarslig. 

Anonymkode: 3eb61...914

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Syns tamponer burde blitt produsert uten tråden.

Anonymkode: 1f56a...5d3

Hvordan  få den ut da?

Anonymkode: 53db5...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hvordan  få den ut da?

Anonymkode: 53db5...5c7

Med fingrene. Du bare griper i selve tampongen istedenfor tråden. Jeg bruker den aldri. Stapper hele tampongen inn med tråden. Har brukt tampong i 18 år.  Noen ganger havner den på utsiden likevel. Skrekk og gru. Fryktelig uhygenisk hvis du tisser oftere enn du skifter tampong. Da blir hele tråden våt av urin som du skal ha i trusa etterpå :haar:

Anonymkode: 1f56a...5d3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At menn, akkurat som kvinner, har preferanse (for en partner).

Dette er en mening som ser ut til å provosere veldig mange.

Anonymkode: 442a2...36a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det også bør være prevansjons-middel for men, ikke kun kvinner.. bortsett fra kondom 

Endret av Becky
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Jeg syntes Trump blir ekstremt forhåndsdømt for absolutt alt han sier og gjør. Ja han har en barnslig retorikk, ja han er dårlig egnet som president. Men det sirkuset vi ser nå er iscenesatt for å bli kvitt ham raskest mulig, ikke fordi folk reellt tror han vil kuppemakten.

Suppehuer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan si en mening uten å slenge dritt eller komme med barnslige kommentarer/stikk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke jul  , bursdager og 17 mai.

Klistrer på et smil og pynter og styrer mest  for barnas og andres  skyld.

Syns det er et helsikens mas. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes alt for mange velger abort etter å ha blitt gravid uplanlagt. Mye fokus på at kvinnen bestemmer over egen kropp. Er selvfølgelig enig i at kvinnen skal bestemme over egen kropp, men det stiller seg annerledes når det er et foster inni bildet. Et menneske i utvikling, som ilke kan tale for seg selv. Jeg synes det er grusomt å ta livet av et foster som er friskt og utvikler seg normalt. 

Det er utrolig mye etikk oppi dette, som jeg synes veldig mange tar for lett på.

Anonymkode: 6731f...47b

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener alle burde ha en klan(storfamilie).  Naivt å stole på at staten skal ordne alt for deg. Når nasjonen vår har 5 millioner innbyggere så er den alt for stor til at man føler seg forplikte til å hjelpe sine medborgere.  Klanen er den naturlige enheten som er stor nok til at den kan hjelpe samtidig liten nok til at man føler seg forpliktet til å hjelpe.  I alle kulturer er det forbundet med stor skam å ikke hjelpe ens familie. 

Anonymkode: 820ec...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er forferdelig at far ikke har noe å si om mor tar abort. Det er fars barn også. Han bør ha rett til å uttale seg, og hans mening bør vektlegges med mindre særlige grunnet taler for det som i tilfeller med voldtekt f.eks.
 

  • Liker 13
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...