Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

37 minutter siden, AnonymBruker said:

Du vet at folk som ikke liker homofili gjør det nettopp farlig for homofile i ganske mange land i verden? Homofile blir drept pga deres kjærlighet til samme kjønn.

Og du kan ikke sammenligne homofili med religion. Religion er et valg, homofili er ikke et valg. Religion er fanatisme til eventyr, man er jo litt enkel som tror på slikt. Fanatikere er ofte radikale og voldelige. Homofile gjør ikke annet enn å elske et annet menneske enn heterofile.

Rart homofobe mennesker bryr seg så mye om kjærlighetslivet og sexlivet til homofile? 

De fleste religiøse trer ikke religionen sin nedover hodene på andre, akkurat slik homofile ikke trer sin kjærlighet ned over hodene på heterofile. Men sammenligner du en superreligiøs fyr og en superhomofil fyr, så ville jeg vært milevis mer redd for den superreligiøse.

Anonymkode: 8e4bf...cbb

Bryr jeg meg om sexlivet dems? Jeg sier bare at jeg ikke støtter homofili hva er problemet ditt med det? Skjerp deg! Du føler deg vel krenka? Eller støtt? Åja så jeg er voldelig og ekstremist fordi jeg er muslim? Du vet at ikke alle religiøse mennesker er voldelige? Og du vet at det finnes høyre ekstremister som er like farlige som andre "religiøse ekstremister"? Selvom jeg er muslim så er jeg ingen terrorist! Skaff deg ett liv har rapportert deg!

Anonymkode: de216...743

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes troende muslimer er direkte uintelligente.

(Gjelder troende generelt, men muslimer er verst.)

Anonymkode: c6900...ddf

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.11.2019 den 22.24, AnonymBruker skrev:

Nordmenn sier at de er opptatt av barnas rettigheter mer enn andre land i verden. Og så bestemmer de at det er en god ide at 10-åringer må bytte bosted annen hver uke..Forstå som man vil.

Anonymkode: 64be5...9e3

Enig. Funker sikkert for noen, men jeg tror ikke jeg hadde hatt det godt dersom jeg som barn  hadde måttet bytte bosted hver uke.

Anonymkode: 66bcf...5ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 4.07, AnonymBruker skrev:

Enig i alt. Jeg er kvinne og å bli sint og irrasjonell løser ingenting.

 

Og dette med å hjelpe folk fra andre land, hallo, Norge klarer ikke ta vare på sine egne engang, er det ikke et utbredt problem at folk dør ensomme og ikke blir funnet flere måneder senere ??? Eller at eldre får veldig varierende mat på eldrehjem (ofte ganske dårlig mat osv) hva skal man si til det???

Eller folk som ikke finner noe sted å bo fordi boligmarkedet er for dyrt, mens flyktninger skal få gratis boplass? Forstå det den som kan... 

Anonymkode: eed5f...350

Jeg sier ikke at alt er perfekt med den norske innvandringspolitikken, men er du klar over at mange av dem som blir funnet etter å ha vært døde lenge selv har isolert seg og nektet kontakt med andre? Hva skal man egentlig gjøre med folk som er myndige og har rett til å bestemme over seg selv, men altså ikke vil ha kontakt med andre mennesker? Vil du svare på det?

Anonymkode: 66bcf...5ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes troende muslimer er direkte uintelligente.

(Gjelder troende generelt, men muslimer er verst.)

Anonymkode: c6900...ddf

Og jeg synes at fordommsfulle personer som deg er uintelligente;-) siden du bryr deg så mye med og si at vi ikke er smarte! Dem som sier at andre er uintelligente dem er uintellegente dem!

Anonymkode: de216...743

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker said:

Og jeg synes at fordommsfulle personer som deg er uintelligente;-) siden du bryr deg så mye med og si at vi ikke er smarte! Dem som sier at andre er uintelligente dem er uintellegente dem!

Anonymkode: de216...743

Dette! Helt enig. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes nordlenginger ofte er kvalmt selvgode og overhodet ikke sjarmerende slik enkelte vil ha det til. Som hvert år når vinteren legger seg på Østlandet. Det er bare å åpne Facebook så er feeden full av nordlendingenes selvskryt og latterliggjøring av østlendinger. De VIL ikke skjønne at det er forskjell på de tett trafikkerte veiene her og veiene deres. Neida, det er selvsagt de som er dyktig og vi som er ubrukelige. Jeg blir flau på deres vegne, for de som holder på sånn virker så forbaska enkle i toppen. 

Anonymkode: 9ae77...eef

Du vet at vi bare er ironiske, og faktisk skjønner at det er forskjell på veier og antall biler som bruker dem? Vi er nemlig ikke bare selvgode, men også særs ironiske 😉

Anonymkode: 11296...c3c

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier neger.. Dét er det mange som reagerer på.. 

Jeg synes metoo har gått alt for langt.. 

Jeg liker ikke mannfolk som henter seg thai damer. 

Klimaendringer er oppskrytt.. 

Anonymkode: 11296...c3c

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg synes at fordommsfulle personer som deg er uintelligente;-) siden du bryr deg så mye med og si at vi ikke er smarte! Dem som sier at andre er uintelligente dem er uintellegente dem!

Anonymkode: de216...743

Det virker som du er helt tom for alle argumenter. Det blir bare hakk i plata. Det er ikke noe fordomsfullt ved å ta avstand fra skadelige religioner og deres hatefulle holdninger mot homofile og alle annerledestenkende. Det er kun sunn fornuft og sunn selvbevaring.

Intelligente personer kan argumentere for sitt syn på en saklig måte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkelen
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at folk som ikke liker homofili gjør det nettopp farlig for homofile i ganske mange land i verden? Homofile blir drept pga deres kjærlighet til samme kjønn.

Og du kan ikke sammenligne homofili med religion. Religion er et valg, homofili er ikke et valg. Religion er fanatisme til eventyr, man er jo litt enkel som tror på slikt. Fanatikere er ofte radikale og voldelige. Homofile gjør ikke annet enn å elske et annet menneske enn heterofile.

Rart homofobe mennesker bryr seg så mye om kjærlighetslivet og sexlivet til homofile? 

De fleste religiøse trer ikke religionen sin nedover hodene på andre, akkurat slik homofile ikke trer sin kjærlighet ned over hodene på heterofile. Men sammenligner du en superreligiøs fyr og en superhomofil fyr, så ville jeg vært milevis mer redd for den superreligiøse.

Anonymkode: 8e4bf...cbb

Fullstendig enig med deg. 
 

Man kan aldri sette likhetstegn mellom de som på fredelig måte strever for frihet til å elske den de vil, og de som bekjemper den samme friheten med glødende intensitet (og ofte med voldelige metoder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at årsaken til at mange kvinner tar homser i nærmest hysterisk forsvar, er fordi de selv blir veldig kåte av homsesex. En sammenheng de ikke kan innrømme irl, bare anonymt på nett.

Anonymkode: 6cddf...ee1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Nordmenn er sytete og bortskjemte

- Skolen/klasser burde deles inn etter nivå/ferdigheter i fag

- folk som har masse ons of fuckfriends er bare..yuck

- skjønner ikke hvorfor homofile insisterer på å få gifte seg i kirke, hvorfor klenger de seg til en religion som hater dem ...hallo?!

- helt hårreisende sykt at ungdommer får innviglet kjønnsskifteoperasjon, kom heller tilbake når du er 20+ og har fått grundig psykiatrisk behandling og terapi

 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bryr jeg meg om sexlivet dems? Jeg sier bare at jeg ikke støtter homofili hva er problemet ditt med det? Skjerp deg! Du føler deg vel krenka? Eller støtt? Åja så jeg er voldelig og ekstremist fordi jeg er muslim? Du vet at ikke alle religiøse mennesker er voldelige? Og du vet at det finnes høyre ekstremister som er like farlige som andre "religiøse ekstremister"? Selvom jeg er muslim så er jeg ingen terrorist! Skaff deg ett liv har rapportert deg!

Anonymkode: de216...743

Er ikke muslim selv, men jeg er enig med deg her. Hva folk gjør på soverommet, og med hvem, er faktisk Ikke interessant. Men jeg støtter heller ikke homofili. Nei, alle muslimer er ikke terrorister, bare fordi noen er det. Jeg møtte senest to hyggelige muslimske kvinner i dag, som var takknemlige for en hjelpende hånd, og som slettes ikke så på meg som en skitten gris, selv om jeg ikke er muslim.

Anonymkode: a2ed1...528

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bryr jeg meg om sexlivet dems? Jeg sier bare at jeg ikke støtter homofili hva er problemet ditt med det? Skjerp deg! Du føler deg vel krenka? Eller støtt? Åja så jeg er voldelig og ekstremist fordi jeg er muslim? Du vet at ikke alle religiøse mennesker er voldelige? Og du vet at det finnes høyre ekstremister som er like farlige som andre "religiøse ekstremister"? Selvom jeg er muslim så er jeg ingen terrorist! Skaff deg ett liv har rapportert deg!

Anonymkode: de216...743

Det er jo det du gjør når du har noe imot homofile. 

Det eneste som er forskjell på homofile og heterofile er hvem man forelsker seg i og har sex med. 🤣

Anonymkode: 8e4bf...cbb

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror at årsaken til at mange kvinner tar homser i nærmest hysterisk forsvar, er fordi de selv blir veldig kåte av homsesex. En sammenheng de ikke kan innrømme irl, bare anonymt på nett.

Anonymkode: 6cddf...ee1

Jeg tror menn som er hysterisk redde for homofile egentlig tenner på homosex.

Anonymkode: 049fe...89d

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Tanuki said:

- Nordmenn er sytete og bortskjemte

- Skolen/klasser burde deles inn etter nivå/ferdigheter i fag

- folk som har masse ons of fuckfriends er bare..yuck

- skjønner ikke hvorfor homofile insisterer på å få gifte seg i kirke, hvorfor klenger de seg til en religion som hater dem ...hallo?!

- helt hårreisende sykt at ungdommer får innviglet kjønnsskifteoperasjon, kom heller tilbake når du er 20+ og har fått grundig psykiatrisk behandling og terapi

 

Skjønner ikke det heller :vetikke:

Endret av Fiskegrateng
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror menn som er hysterisk redde for homofile egentlig tenner på homosex.

Anonymkode: 049fe...89d

Definer "hysterisk redd". Hvilket oppførsel, handlinger må en gjøre for å kvalifisere som det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er for lite lekser og pugging på barneskolen (og sikkert ungdomsskolen og vgs når poden begynner der også). 

Anonymkode: b8f97...b5c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for mye lekser. Lekser gir også forskjeller ettersom ressurssterke foreldre får hjulpet bedre med leksene. Ressurssterk i form av kunnskap og tid, ikke nødvendigvis penger. 

Anonymkode: 67e73...912

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er for mye lekser. Lekser gir også forskjeller ettersom ressurssterke foreldre får hjulpet bedre med leksene. Ressurssterk i form av kunnskap og tid, ikke nødvendigvis penger. 

Anonymkode: 67e73...912

Ser den, men kanskje lengre skoledager hvor tid til lekser er inkludert kan være løsningen.

Sønnen min på 5 år har førskole fra 9 til 16.30 hver dag, ikke i Norge. Fra kl.14 har de valgfag + de gjør lekser. Han stortrives og lærer så mye.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...