Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Gjest Luksusbia
jaeols skrev (38 minutter siden):

Burde ikke vært flere en 10 stk. 

10 stk er jo bare en familie. Ulvene er utryddningstrua. Og det blir ikke bedre av å drepe dem. Det er bare sp/ bondepartifolk som er så syke at de tror at deres dyr er så mye viktigere enn ville rovdyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da regner jeg med at du ikke vil ha organdonasjon hvis eller når du eventuelt blir syk med organsvikt. At det er greit for deg at naturen går sin gang?

Anonymkode: 8dd38...cd7

Circle of life, selvfølgelig er det kjedlig å vær syk å dø, men sånn er det.

Anonymkode: b9dd8...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Circle of life, selvfølgelig er det kjedlig å vær syk å dø, men sånn er det.

Anonymkode: b9dd8...3d2

Da kan vi jo slutte med all slags livreddende behandling. Circle of life. 

Anonymkode: a10bd...646

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Da kan vi jo slutte med all slags livreddende behandling. Circle of life. 

Anonymkode: a10bd...646

Liker at du føler deg støtt av dette. 😘

Anonymkode: b9dd8...3d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på transeksuelle/ikke-binære. Er du fødd med penis er du mann. Er du fødd med vagina er du kvinne. Finnes bare to kjønn. Der er ikke noe imellom. Ferdig snaka

Anonymkode: 4cbae...4d2

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At folk med barn som skiller seg fra barnefar/barnemor fordi de ikke er forelsket lenger eller for å få mer sex er egoistiske mennesker som aldri burde fått barn. 

Anonymkode: 93612...b83

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

At folk med barn som skiller seg fra barnefar/barnemor fordi de ikke er forelsket lenger eller for å få mer sex er egoistiske mennesker som aldri burde fått barn. 

Anonymkode: 93612...b83

Så uenig. 

Anonymkode: 8b702...3bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er greit menn knuller mange,men hvis en kvinne gjør det er hun hore. synes det er en tragisk meningen

Anonymkode: a1a0d...630

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

At folk med barn som skiller seg fra barnefar/barnemor fordi de ikke er forelsket lenger eller for å få mer sex er egoistiske mennesker som aldri burde fått barn. 

Anonymkode: 93612...b83

så man skal være gift pga barna da selvom man ikke er lykkelig?

Anonymkode: a1a0d...630

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

så man skal være gift pga barna da selvom man ikke er lykkelig?

Anonymkode: a1a0d...630

Folk som er forelsket i forelskelsen bør ikke få barn.

å for alltid bytte partner for man higer etter hjertebank og sommerfugler i magen er bare tragisk

Anonymkode: b9dd8...3d2

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

At jeg mener at man som gjest i bryllup tar hensyn til brudeparet når det gjelder antrekk og oppførsel.

Det er visst gammeldags og så kontroversiellt at jeg ble rakker ned på i en annen tråd og innlegg jeg skrev ble vridd og tolket til ugjenkjennelige.

Anonymkode: 595a4...66c

Er det ikke det vanlig da og følge dress code og droppe enkelte farger som hvit, svart og rødt. 

Anonymkode: 60960...1c2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er det ikke det vanlig da og følge dress code og droppe enkelte farger som hvit, svart og rødt. 

Anonymkode: 60960...1c2

Tydeligvis ikke. 

"Ingen bestemmer hva jeg har på meg"

Anonymkode: 595a4...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo, og da går du glipp av mange kule ting 

Anonymkode: 8b702...3bd

Nei, en kan se filmen på dvd.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jo, og da går du glipp av mange kule ting 

Anonymkode: 8b702...3bd

Det er jeg ikke alene om, intet å gjøre med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å bare ha vært forelsket en gang, og ble da avvist. Det er trist det. Et liv uten kjærlighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Luksusbia skrev (7 timer siden):

10 stk er jo bare en familie. Ulvene er utryddningstrua. Og det blir ikke bedre av å drepe dem. Det er bare sp/ bondepartifolk som er så syke at de tror at deres dyr er så mye viktigere enn ville rovdyr

Åh det evige konflikt spørsmålet. Forstår begge parter godt. Men ærlig talt så er ulver veldig sky og har stort nok matfat. 

Utbygging av veier og grensesetting rundt omkring ødelegger naturens egne grenser. Her er det politikken som er problemet. 

Skal de bare flytte seg sånn som det passer for oss og de med penger? Utbygging overalt. Forbanna mono kultur kloke bønder vet er skadelig. Flatehogst osv osv. 

Bønder som har problemer med ulver har flere gode løsninger. Ett eksempel er sambeite. Sauer kan ha en alpakka i flokken og det er nok til å jage ulven i de fleste tilfeller. 

Få litt kunnskap dere anti ulver meg rifle og sterke meninger!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ha  rød, hvit med innslag av pasteller og sort kjole i bryllup. Og man behøver ikke spørre bruden om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trump for office! Upopulært? Tror det..

Russland vs Ukraina krigen er ikke helt som det blir fremstilt i populær media og politikken. 

Jeg kan veive med palestinske flagg og støtte dem åpent og bli hylla. Men å ha israelsk flagg eller støtte Israel er litt skummelt faktisk. 

Som nordmann er jeg forundret over hvor sterke meninger mange har om konflikten i Midtøsten. De aller fleste har ikke ett snev av forståelse av hva som skjer eller historien bak det. 

Jeg liker ikke pride i den forstand at det er overdrevet og politisk korrekt. Det skal kun godtas og støttes. Har homofile venner som er like gode venner som hetro. Men jeg støtter dem. Jeg hyller ikke kulturen i det. Misforstå meg rett her.

Black lives matter? Hallo. All lives matter!

Btw er av delvis afrikansk arv. Jødisk og hetro med gode venner av flere seksuelle legning og gjør ikke forskjell på dem av den grunn. 

Heller ikke arabisk eller Jødisk arv. Fantastiske mennesker uansett hvor du kommer fra, farge på huden eller legning. Alle mennesker er mennesker uansett. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...