Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

For øvrig vil jeg ikke si jeg er misunnelig på de rike. Om noe så er jeg glad for at jeg ikke har rike foreldre. Mitt inntrykk er at store formuer fører til mye krangling i familien. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tatoveringer er stygt

Anonymkode: 89473...6ba

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

For øvrig vil jeg ikke si jeg er misunnelig på de rike. Om noe så er jeg glad for at jeg ikke har rike foreldre. Mitt inntrykk er at store formuer fører til mye krangling i familien. 

Anonymkode: 1b20c...027

Edit: I tillegg så har jeg sett voksne barn som danser etter foreldrenes pipe for å unngå konflikter og sikre seg arv. Det er neppe sunt det heller.

Anonymkode: 1b20c...027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Tatoveringer er stygt

Anonymkode: 89473...6ba

Enig. Kan legge til at jeg synes det er trist når superpene mennesker ødelegger utseendet sitt ved å ta tatoveringer.

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Tatoveringer er stygt

Anonymkode: 89473...6ba

delevis enig, i ansiktet og slik er stygg ,men synes ikke det er så ille på armer, ben og skuldere

Anonymkode: a1a0d...630

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leppefillers er det styggeste jeg ser. Hun der Nitter som skal være med på kjendis-farmen ser rett og slett skummel ut pga de enorme leppene. De er de største jeg noensinne har sett. Tenk så pen hun hadde vært uten 10 ml Restylane eller hva det er i leppene 

Anonymkode: 774fe...653

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg krydrer ikke maten. Synes det er helt unødvendig. Unntaket er salt på egg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
3 minutter siden, Fame said:

Jeg krydrer ikke maten. Synes det er helt unødvendig. Unntaket er salt på egg

Du salter vel mer enn kun eggene? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Du salter vel mer enn kun eggene? 

Hva mer skulle det vært?  :ler: jeg bruker aldri salt til noe annet

Hvis jeg følger en oppskrift så prøver jeg å gjøre det, men som regel lager jeg mat selv uten oppskrift. Det blir ikke krydret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis for mange ikke-vestlige flytter inn i nabolaget så flytter jeg videre. Søndre Nordstrand opplegg er ikke noe for meg.

Anonymkode: 3b7d6...99d

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SVK
1 minutt siden, Fame said:

Hva mer skulle det vært?  :ler: jeg bruker aldri salt til noe annet

Hvis jeg følger en oppskrift så prøver jeg å gjøre det, men som regel lager jeg mat selv uten oppskrift. Det blir ikke krydret

Salt brukes jo i det meste.  F.eks vannet man koker pasta i. Pastaen smaker etter min mening mye bedre når den er kokt i saltvann. Pommes frites med salt smaker også mye bedre enn uten salt etter min mening. 

Ærlig sak at du ikke salter maten din. Ble bare veldig overrasket over at noen  kun bruker salt på egg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Salt brukes jo i det meste.  F.eks vannet man koker pasta i. Pastaen smaker etter min mening mye bedre når den er kokt i saltvann. Pommes frites med salt smaker også mye bedre enn uten salt etter min mening. 

Ærlig sak at du ikke salter maten din. Ble bare veldig overrasket over at noen  kun bruker salt på egg. 

Forsøkte salt i pastavannet en gang. Jeg synes det smakte helt likt som uten salt  :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster

At ingen mennesker egentlig har mere makt over deg en du gir dem. At du bære nag for hva unger gjorde med deg da du gikk på barneskole ligger hos deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SVK
1 minutt siden, Fame said:

Forsøkte salt i pastavannet en gang. Jeg synes det smakte helt likt som uten salt  :ler:

Skjønner. Smaken er som baken! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fame skrev (På 1.6.2024 den 21.31):

Forsøkte salt i pastavannet en gang. Jeg synes det smakte helt likt som uten salt  :ler:

Da hadde du for lite salt.

Anonymkode: 4f900...209

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da hadde du for lite salt.

Anonymkode: 4f900...209

Men hvorfor legge til salt når jeg synes det er godt uten? 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fame skrev (På 1.6.2024 den 21.16):

Jeg krydrer ikke maten. Synes det er helt unødvendig. Unntaket er salt på egg

Ikke krydder i der hele tatt? Kyllingtandori uten tandorikrydder? Taco uten cummin?

Anonymkode: 60710...441

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ikke krydder i der hele tatt? Kyllingtandori uten tandorikrydder? Taco uten cummin?

Anonymkode: 60710...441

Taco må jeg ha krydder på, ja :bond: glemmer de der. Tenker mer på at jeg ikke bruker salt og pepper 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte folk har ingen perspektiver.  I byen jeg bor i var det en mann som inviterte andre unge trygdede til å spille fotball en dag i uka som sosialt og trivselstiltak. Superflott etter min mening og de fikk nok oppmøte til at de hadde to fotballag med innbyttere. 

Men når initiativtakeren skulle skryte av hva han hadde gjort skrev han post på Instagram om at han muligens har gjort mer for de trygdede enn NAV. Som om det å spille fotball en gang i uka er viktigere enn å få trygd slik at man kan betale husleie, kjøpe mat, osv. 

Anonymkode: 1b20c...027

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.6.2024 den 0.48):

Tatoveringer er stygt

Anonymkode: 89473...6ba

Enig. Det er kun trendnisser og uselvstendige mennesker som bare må ha det alle andre har som driver med dette.

Anonymkode: 3fabc...afe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...