Gå til innhold

Hvilket upopulære meninger har du?


Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror på teorien om at vi som er lesbiske og homofile eksisterer pga. at jorden ikke skulle bli overbefolket. Jeg er veldig forsiktig med å si dette til andre skeive jeg kjenner. 

Anonymkode: 88c13...b32

Vel, det har ikke funket. 

En annen teori, fra et evolusjonært perspektiv, er at det øker sjansene for nieser/nevøer i å klare seg bra. ("bra" betyr å få mange barn) Fruktbare kvinner er de som får, gjennomsnittlig, flest barn som er homofile/lesbiske. 

Anonymkode: 114d0...918

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er helt greit å spise kjøtt.

Anonymkode: f7543...81c

Serr, er det en upopulær mening? Glad jeg kjenner riktige mennesker i så fall. 

Anonymkode: 5d907...13e

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Norge er et kjedelig land med innbyggere som kun er opptatt av bolig og status. Bor ikke der lenger.

Anonymkode: 049fe...89d

  • Liker 45
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel, det har ikke funket. 

En annen teori, fra et evolusjonært perspektiv, er at det øker sjansene for nieser/nevøer i å klare seg bra. ("bra" betyr å få mange barn) Fruktbare kvinner er de som får, gjennomsnittlig, flest barn som er homofile/lesbiske. 

Anonymkode: 114d0...918

Det hadde selvfølgelig funket hvis homofili aldri hadde blitt forbudt. Men det var det gjennom flere hundre år, og er fremdeles i mange land. Derfor har homofile og lesbiske vært med på å overbefolke jorden allikevel. Det var egentlig aldri meningen at vi skulle det, fra naturens side. 

Anonymkode: 88c13...b32

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg synest det er heilt greitt å pierce ørene til småbarn.

Anonymkode: 20966...b15

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur ikkje på katastrofal global oppvarming. Det er ingen som veit detta om meg. Eg har høgare utdanning og er generelt respektert i nærmiljøet. Eg kjem aldri til å inrømma det og jatte bare med. Vurdere å kjøpa tesla, min måte å redda verden på.

Anonymkode: 20966...b15

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imot abort.

Jeg klarer ikke å ha sympati med de som storrøyker i mange år, og så får de kols eller lungekreft. Jeg mener det er selvforskyldt i stor grad.

 

Anonymkode: b89aa...a1f

  • Liker 17
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei venner med dårlig råd. Seriøst, føler meg som er grusomt menneske som tenker det - men det er så slitsomt at det alltid skal være et tema.

Inviterer jeg dem ikke ut på middag, så er jeg slem som utestenger, men inviterer jeg dem - ja da er jeg like slem, for jeg VET jo at de ikke har råd til det. Så helst bør vi jo ikke spise ute med venner i det hele tatt, av hensyn til de i gjengen med dårlig råd. Samme med absolutt alle andre aktiviteter som koster penger. Skal vi noe sted, forventer de alltid å sitte på («vi har jo ikke råd til bil»), og at vi andre skal kjøre. Kan omtrent ikke nevne en ferietur vi har bestilt eller noe slikt, for «de har ikke vært på ferie på ørten år, og det er så sårt å tenke på». 

Jeg prøver å være raus og spandere når jeg kan og kjøre hit og dit, for jeg vet jo at de har det tøft. Men jeg blir også utrolig lei av og til. 

(Må bare legge til at selvsagt er ikke alle med dårlig råd slik. Men jeg har dessverre noen slike i min omgangskrets).

Anonymkode: 94e97...905

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor lett å være borte fra jobb i Norge, folk utnytter godene ved IA-bedrifter og melder seg syke hvis de har munntørrhet eller sov litt dårlig i natt. Blir drittlei, man burde ikke få lønn ved første fraværsdag.

Småbarnsforeldre (veldig mange) sutrer og klager for den minste lille ting- over vinkvelder som gikk tapt, at det er stress om morningen, at de fikk gulp på blusen- bla bla bla. Men de har sykt mange ordninger og goder som samfunnet finansierer, og forventer bare ennå mer. Blir kvalm.

Orker ikke sånne sarte mennesker som er overfølsomme for alt mulig og tar alt personlig. Møter de litt motgang eller har det litt slitsomt så skal de legge ut i det vide og det brede og høste sympati over alt. Kom.Over.Det. Og Gå.Videre.!!!

Anonymkode: 1ac79...f0a

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og #MeToo - oppstyret har ødelagt for rettssikkerheten i Norge. Mange uskyldige ble dømt og identifisert i media. Jeg er sikker på at #MeeToo har kostet uskyldige livet. 

Anonymkode: c610b...b3a

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det av og til er helt kurant at nordmenn taper i idrett, eurovision eller andre typer konkurranser der man "skal" heie på nordmenn bare fordi de er norske.

Anonymkode: 5f843...d84

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvilket upopulære meninger har du?

- Jeg tror verden hadde blitt et bedre sted om majoriteten av ledere innen alle bransjer og instanser var kvinner. Jeg tror dette ville ført til et varmere, mer tolerant, inkluderende og fornuftig samfunn med færre kriger, mindre kriminalitet og et bedre samhold.

Min grunntanke er at kvinner er dyktigere ledere enn menn. Det er ikke en personlig mening, men en mening som er hentet fra tall og data. Det viser seg nemlig at kvinner er dyktigere til å motivere ansatte. Ansatte yter og presterer bedre med en kvinnelig leder.

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt greit å få barn alene og bruke spermdonor fra Danmark, noe jeg ser er veldig upopulært her inne og ellers i samfunnet. Man må jo tydeligvis være TO for da er man kvalifisert som forelder. Det folk ikke tenker over, er kvaliteten på foreldrerollen og ikke om man faktisk er to. Vet om mange voksne som er sammen, men som ikke passer som foreldre overhodet og der BV har tatt ungene.

Det virker fortsatt i dag som at kvinner må ha den samme rollen som i gamledager. Kvinner får ikke kle seg som de vil og det er skammelig med mange sexpartnere, de må gifte seg, skammelig å være alenemor osv. Og selv så velger mange kvinner å bidra til denne holdningen. Mange kvinner velger omsorgsyrker og nesten ingen vil være med på å prøve å bli toppledere osv. Eller prøve å holde seg ugift og ikke få mer enn 1 unge. Også skal de operere rumpe, hofter og pupper for å være Kylie Jenner, og spille på sex på sosmedier for oppmerksomhet og en måte å tjene penger på fordi de er for late til å gå en ordentlig vei isteden. Også skryter de av hvor flinke de er som får kjøpt seg dyr leilighet og sportsbil, når de nettopp spiller på sex og flokkmentalitet for nettopp å tjene disse pengene, dahh. Alle kvinner kan spille på kropp og tjene penger, uansett åssen de ser ut og oppfører seg, om de er udugelige eller mangler noe mellom øra, fordi kvinnekroppen og sex styrer visst samfunnet fortsatt. 

Samfunnet er veldig dømmende mot de som er syke, går på Nav og ellers ikke får til livet. Der er det bare å ta seg sammen og pell deg ut av selvmedlidenhet. Det samme gjelder sorgen etter «å miste noen», livet går jo videre, ALLE vet det. Men hvilket jævla kaldt menneske må SI det? Folk har rett til å sørge, og følelser kan man ikke styre som flere mener, for tydeligvis er det normalt å være forelska den ene dagen og den andre ikke. Men det er ikke lov å være sint eller sørge, alle følelser må aksepteres. Skal man tåle å stå i vanskelige følelser så må man ha en støttende omgivelse også, som ikke må slenge sånne dumme kommentarer som gjør saken verre og hinter tydelig til at du burde skamme deg. Kjærlighetssorg er verre enn en jævla spontanabort og det samme med å miste kjæledyret sitt. Er så lei disse oppmerksomhetskåte trådene om graviditet osv. For det er kun snakk om sånne ting og overflatiske bloggere som har rett til å utfolde seg her på nettet og får masse positivt og aldri en eneste negativ melding.

Anonymkode: b0d93...abb

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misantrop, og tenker at det er sunnere for levende vesener å ikke ha høy intelligens men leve relativt grei liv basert på instinkter. 

Anonymkode: 7a3b7...afe

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nordmenn er et egoistisk folkeslag. Alle skal ha, men ingen vil bidra. 

Anonymkode: 820ec...c30

  • Liker 23
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...