Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med å forstå "født i feil kropp". For meg er man enten mann eller kvinne. Som helsepersonell prøver jeg å finne en logisk forklaring på fenomenet som tydeligvis ikke er psykisk, men jeg klarer ikke å finne ut av det. Gjør det meg til en dårlig sykepleier at jeg sliter med å forstå dette?

Anonymkode: 9d49f...67a

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sliter med å forstå "født i feil kropp". For meg er man enten mann eller kvinne. Som helsepersonell prøver jeg å finne en logisk forklaring på fenomenet som tydeligvis ikke er psykisk, men jeg klarer ikke å finne ut av det. Gjør det meg til en dårlig sykepleier at jeg sliter med å forstå dette?

Nei, det går bra. Man må ikke forstå alt, og man skal være snill og grei

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olive_North skrev (2 minutter siden):

Nei, det går bra. Man må ikke forstå alt, og man skal være snill og grei

Det pleier jeg å være :nigo:

..

På jobb hvertfall :lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg forstår heller ikke "født i feil kropp". Er selv kvinne, men som tenåringsjente følte jeg meg mye mer som gutt. Hadde gutteinteresser, kledde meg guttete, hadde guttevenner og kortklipt hår. Hatet mensen, jentedrama og fisefin oppførsel. Men det var aldri snakk om at jeg ville bytte kjønn, det tenkte jeg aldri på. 

Etterhvert fikk jeg pupper og kvinnekropp, og jeg går nå under "svært feminin". Har fortsatt en del "manneinteresser", uten at det gjør at jeg føler meg feil ift kjønnet mitt. Tvert imot: jeg tenker jeg kan både kan hogge ved OG gå i høye hæler, uten at det er en motsetning. 

Veldig glad det aldri var snakke om kjønnsskifte da jeg var ung. Kan jo være jeg hadde innbilt meg at jeg måtte bli gutt for å være "riktig". Det ville jeg garantert ha angret på.

Anonymkode: 8ecc6...50d

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg misliker nasjonalisme like sterkt som jeg misliker religion. Begge deler er menneskeskapte konstruksjoner som vekker altfor mange irrasjonelle følelser i enkle mennesker og får de til å utøve vold i stor skala.

Anonymkode: 6824f...8d2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke at hjul er runde. Mener bestemt at alle hjul burde være 16 kantet for best kjøreopplevelse. 

Anonymkode: d6746...617

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg misliker nasjonalisme like sterkt som jeg misliker religion. Begge deler er menneskeskapte konstruksjoner som vekker altfor mange irrasjonelle følelser i enkle mennesker og får de til å utøve vold i stor skala.

Anonymkode: 6824f...8d2

Du hater 17.mai? Du hater at Ukraina forsvarer seg mot Russland?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om, du kaller deg selv heterofil men er villig til å ha sex med samme kjønn, da er du ikke heterofil du er bifil. 

Anonymkode: b52d5...997

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt for mange lar seg krenke. Rasisme og hat brukes for lettvint og utvanner ordene.

Anonymkode: 4f1c9...cc1

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Om, du kaller deg selv heterofil men er villig til å ha sex med samme kjønn, da er du ikke heterofil du er bifil. 

Da er man homofil 

Anonymkode: db1aa...86f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til hva en del ser ut til å tro så er ikke Norge/Europa som USA

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke ha andre flagg enn norske i 17. mai toget. 

Bunad er kjempefint på norske damer, men rett og slett stygt på innvandrere, som knapt kan snakke norsk. 

Anonymkode: c610b...b3a

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...