Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Natterangler skrev (9 minutter siden):

Ja det er tragisk. Så er enige med flere i tråden her som mener at alkohol bør forbys. Ikke at det blir mulig noen gang, men det burde. Det er et rusmiddel som alt for mange misbruker. 

Sant... Det hadde nok løst mange problemer i dag.

Anonymkode: 7f117...684

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt nå..

Anonymkode: db1aa...86f

Slutt med hva da? Si min mening? Aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

matsats skrev (Akkurat nå):

Slutt med hva da? Si min mening? Aldri.

Å henge ut oss overvektige 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg henger ikke ut noen som helst. Jeg sier min mening. Om du ikke tåler det så er det ditt problem. Ikke mitt.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

matsats skrev (Akkurat nå):

Jeg henger ikke ut noen som helst. Jeg sier min mening. Om du ikke tåler det så er det ditt problem. Ikke mitt.

Du gjør det 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

matsats skrev (5 minutter siden):

Synd for deg da.

🤦‍♂️

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Natterangler
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At alle kvinner er løse horer.

Anonymkode: a3a58...219

Vi som lever i sølibat også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er ikke menns feil.

Alt er ikke kvinners feil.

Endret av Gereon Rath
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Slutt nå..

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du gjør det 

🤦‍♂️

Prøv igjen. Les overskriften til tråden. 
Den du siterer har den meningen. OG DET HAR HAN LOV TIL. 

Anonymkode: fae2e...ccc

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, Iso1 said:

Jeg pleier ikke å måtte vente på neste, nei. Pleier for det meste å være plass. Men de med vogn som det var snakk om har tydeligvis et problem med å måtte vente da de presser seg inn og sperrer for at andre skal kunne komme seg av. 

Det her var det du skrev:

«I rusj trafikk når bussene er fulle har ikke barnevogner rett på å presse seg inn når det ikke er plass.»

Skjønner ikke hva som er så vanskelig med å vente på neste buss. Er det fullt, er det fullt. Jeg mener da så klart barnevognene. 

«Jeg er ikke begeistret for barn, blir utrolig sliten av å ha de rundt meg. De er noen smittebomber som hoster rundt seg og tar på alt mulig. Æsj!»

Du har vel vært det selv har du ikke? Barn altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv igjen. Les overskriften til tråden. 
Den du siterer har den meningen. OG DET HAR HAN LOV TIL. 

Anbefaler deg å lese innleggene hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde at de fleste muslimske immigranter valgte å flytte til Europa for å unngå nettopp konflikter og elendighet fra hjemlandene deres.

men for eksempel i Sverige nå så har temmelig mange visst at dem fremdeles ikke klarer seg uten å lage mest mulig elendighet selv. Disse som velger å bli med på opprør og faenskap, kan vel bare sendes rett tilbake til all elendigheten der de kommer fra. Dem har jo visst at det er sånne liv dem egentlig ønsker seg.         

Anonymkode: 7e6c6...680

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Anbefaler deg å lese innleggene hans.

UNNTATT fedme, og medisiner, for eksempel kraftig kortisonbehandling som kan få ansikt og kropp til å svulme opp, så har man altså kalorioverskudd over tid.
Jeg betviler at alle feite folk enten har fedme og/eller går på medisiner. 

Stapper du kjeften full av McD mat over tid, eller ikke klarer å begrense inntak med mat, ja da eser du ut.

Og, vel, det er det valget man selv tar. Ikke gjør et slikt valg om du ikke takler konsekvensene av det. Ikke klag på alt av problemer relatert til tjukkheten din om det var ditt valg å stappe masse usunn mat i kroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
matsats skrev (9 timer siden):

Du kan altså ikke dokumentere noen av påstadene dine. Som jeg tenkte. Å si at overvekt skyldes antidepressiva er direkte latterlig. Ikke bare er det svært liten andel overvektige som bruker antidepressiva, det er også slik at svært få som bruker antidepressiva går opp i vekt (maks ca. 10% iflg felleskatalogen).

Men, det du skriver bekrefter bare det jeg alltid har sagt. Overvektige tar nesten aldri ansvar for egen situasjon. Det er alltid noe annet de kan skylde på, og offerrollen inntas stort sett konstant. Dette bekrefter bare det jeg sier om overvektige som svake mennesker.

Dette er informasjon som ikke er vanskelig å finne. Det er ganske allmenn kjent. Her er èn link https://www.healthline.com/health/antidepressants-that-cause-weight-gain#takeaway

Jeg sier ikke at all overvekt skyldes antidepressiva, jeg sier det kan være èn av mange potensielle årsaker.

En annen årsak kan være lavt stoffskifte, da lager ikke kroppen nok stoffskiftehormon. Det kan gjøre at kroppen ikke bruker energien like effektivt. Og pcos - da er ikke insulinproduksjonen som den skal - dette er også noe man ikke har kontroll over.

Hvordan bekrefter det jeg sier det? 

Anonymkode: 24e5d...1a6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er informasjon som ikke er vanskelig å finne. Det er ganske allmenn kjent. Her er èn link https://www.healthline.com/health/antidepressants-that-cause-weight-gain#takeaway

Jeg sier ikke at all overvekt skyldes antidepressiva, jeg sier det kan være èn av mange potensielle årsaker.

En annen årsak kan være lavt stoffskifte, da lager ikke kroppen nok stoffskiftehormon. Det kan gjøre at kroppen ikke bruker energien like effektivt. Og pcos - da er ikke insulinproduksjonen som den skal - dette er også noe man ikke har kontroll over.

Hvordan bekrefter det jeg sier det? 

Anonymkode: 24e5d...1a6

Ops, mente ikke å huke av anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de som sitter og har en mening om andre sine kropper, utsende generelt og helse burde få hjelp til å ha det bedre med seg selv. De kan virkelig ikke ha det godt med selv. De burde iallefall ikke få barn.

Anonymkode: 993f9...92f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danseband er satans oppfinnelse og de som liker den "musikken" er stokk dumme og harry idioter med IQ på under 80. De er som oftest alkoholiserte, feite mannfolk som lever på øl og pølser. Bruker tresko og altfor korte, stygge jeans og slurver ofte med hygienen. De stemmer også FrP, er Vålerenga-supportere og hater alle innvandrere over alt på jord. Likevel er de alltid fus i kebabkøen natt til både lørdag og søndag og havner lett i slåsskamp i fylla. Deres største drøm er å danse linedance på en ølbule på "Granca" (for de alkoholiserte, harry pappskallene der kaller Gran Canaria for Granca) der Vikingarna spiller opp til dans og fyll. 

Anonymkode: 774fe...653

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...