Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

15 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes alle kvinner skal steriliseres og kun få bli gravide gjennom IVF etter dokumentasjon er lagt frem  på stabil økonomi, ingen genetiske sykdommer, IQ-test, gjennomført foreldrekurs - naturligvis hos begge foreldrene. 

Anonymkode: 34408...ab8

Bedre å sterilisere menn. En kvinne kan få 1 barn i året, en mann kan være far til hundrevis av barn om han det vil. Og det er enklere å gjøre om.

Anonymkode: 0b844...95d

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juletradisjoner er ikke så forbanna viktig! (det er ekstremt kontroversielt i min familie å mene det 😩

Anonymkode: 702ed...ced

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Bedre å sterilisere menn. En kvinne kan få 1 barn i året, en mann kan være far til hundrevis av barn om han det vil. Og det er enklere å gjøre om.

Anonymkode: 0b844...95d

En mann kan ikke være far til hundrevis av barn hvis alle kvinner er sterilisert. Og om det er lettere å gjøre om har ingen betydning i min fantasi der dette er mulig, da alle barn skal lages med hjelp av medisinsk personell. Egentlig skulle vel alle vært sterilisert for å unngå oops-baby hos uegnede foreldre som er mitt poeng 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Norge burde bygge verdens største pyramide slik at vi har et monument som vil stå i tusenvis av år. 

Anonymkode: 1b20c...027

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg synes Norge burde bygge verdens største pyramide slik at vi har et monument som vil stå i tusenvis av år. 

Anonymkode: 1b20c...027

Jeg har tenkt tanken selv. Etterlate oss et minne om vår tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At alle mennesker ikke er like mye verdt.

Anonymkode: dea61...243

Det er strengt tatt et upopulært faktum, ikke en upopulær mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lampe1 skrev (Akkurat nå):

Det er strengt tatt et upopulært faktum, ikke en upopulær mening.

Der er jeg enig.

Anonymkode: dea61...243

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2020 den 13.41):

Jeg synes alle kvinner skal steriliseres og kun få bli gravide gjennom IVF etter dokumentasjon er lagt frem  på stabil økonomi, ingen genetiske sykdommer, IQ-test, gjennomført foreldrekurs - naturligvis hos begge foreldrene. 

Det er jo ikke mulig å bli gravid på IVF om kvinnene allerede er sterilisert??

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke multisyke, demente 90åringet på sykehjem skal vaksineres mot corona. De lever i år etter år etter år. Kommer på sykehjem når de er 88, og lever til de er 95. Sitter og gaper og henger i en rullestol hele dagen. Har ikke språk og ikke tenkning. Maten dyttes inn og maten plukkes ut. De stelles og stulles med, ett lite host så er det kur mot lungebetennelse. De er bare et skall som oppbevares for enhver pris. Jeg synes nesten det er uetisk å ikke la disse få slippe ut av livet, når mange helt tydelig ikke har et liv. Passiv dødshjelp, om man vil. Slitne stakkarer, hvor døden er en venn. 

Jeg skjønner at man må vaksinere dem, for det er et slikt samfunn vi vil ha. Men skulle ønske at det i noen tilfeller kunne gått ann å bare la det gå sin gang, i all verdighet.

Anonymkode: b7f7d...926

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener attraktive kvinner har vunnet livets lotteri.

Kan få de sexpartnerne de vil, flotte kjærester, få barn som de vil (gjelder alle kvinner uansett utseende, gitt at man biologisk sett kan få barn). 

Kvinner kan bruke utseende sitt til å oppnå det meste, og kan til og med tjene seg rike på det.

Anonymkode: de9ea...a73

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uatskillelig skrev (På 9.12.2020 den 1.34):

Så du kan generalisere alle fra samme type land på bakgrunn av noen få du har leid ut bolig til?

Hvorfor tar du alt som skrives her så dønn personlig? Det er upopulære meninger, la folk få lufte de i fred!

Anonymkode: 37fe4...8fa

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 19.12.2020 den 23.07):

Jeg mener attraktive kvinner har vunnet livets lotteri.

Kan få de sexpartnerne de vil, flotte kjærester, få barn som de vil (gjelder alle kvinner uansett utseende, gitt at man biologisk sett kan få barn). 

Kvinner kan bruke utseende sitt til å oppnå det meste, og kan til og med tjene seg rike på det.

Anonymkode: de9ea...a73

I følge mange av dem er det ikke noe særlig positivt å være svært attraktive. De får masse uønsket oppmerksomhet fra menn hele tiden, de kan ikke finne på å skryte av noe de er fornøyd med, de må være snille og blide hele tiden, de kan ikke snakke stygt tilbake til noen som er urettferdig mot dem, de må alltid se velstelt ut, må være hyggelige mot alle til enhver tid, tåle masse sjalusi fra andre kvinner uten noen grunn, tåle menn som stalker dem, de må rett og slett tåle jævlig mye dritt. Kjenner flere attraktive kvinner og alle sier dette. 

Anonymkode: e72e1...a47

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man skal spise det man får servert. Unntak for medisinske årsaker.

Anonymkode: 8fa8a...68e

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke overdrevent positive folk og spyr av småsnakk og høflightesfraser

Anonymkode: 845e0...a54

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Priviligerte mennesker som aldri har hatt så store problemer i livet er uinteressante, som regel. Flate, glatte og innholdsløse mennesker. Endimensjonale, rett og slett.

Anonymkode: 4f621...fd3

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ned på mennesker som pynter juletreet tidligere enn man skal 

Anonymkode: 8aa4a...1e0

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...