Gå til innhold

Hvilke upopulære meninger har du?

Gjest Inverto

Anbefalte innlegg

Jeg syns svært lite synd på narkomane. De tok/tar dumme valg, noe man er fullstendig klar over og vet konsekvensen av. 

Som førskolelærer er det forventet at jeg liker alle barn. Det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 9f299...4b7

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns svært lite synd på narkomane. De tok/tar dumme valg, noe man er fullstendig klar over og vet konsekvensen av. 

Som førskolelærer er det forventet at jeg liker alle barn. Det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 9f299...4b7

har jobbet i skolen selv, kjenner meg igjen! Når uoppdragne barn hyler og smiler fordi de vet at det er irriterende, og løper rundt og gjemmer seg så du ikke kan gå for dagen.. vet det ofte er en underliggende grunn og mangel på god oppdragelse som er grunnen, men er fortsatt utfordrende å gjøre jobben med å like alle barn like mye. Man liker ikke alle mennesker like mye, uansett om de er barn eller voksne. 

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns streiken til bussjåførene er meningsløs. Når sykepleiere, som jobber i frontlinjen på pandemien, fikk ubetydelig økning i lønn etter forhandlinger, hvorfor skal bussjåførene få høyere lønn.. Sykepleiere kan heller ikke streike på samme måte. Noen må alltid passe på din gamle mor, eller ditt syke barn. 

Anonymkode: 2ee29...85b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎9‎/‎19‎/‎2020 at 1:02 AM, AnonymBruker said:

Folk med spesifikke sykdommer og genfeil som kan føres videre til barn bør nektes å videreføre sine gener. Alle barn sjekkes for downs og aborteres hvis de kan fødes med downs. Dette pga av samfunnsøkonomi. Vi har ikke over tid råd til å ta oss av uproduktive mennesker. 
Katt/hundehold kjæledyr må dokumenteres med særlig behov for å få tillatelse  

Alle mennesker må tilbakeføres til sine fødeland. Dette gjelder selvsagt også deres barn som er født i det landet de migrerte til. 

Alle som skal få barn må kurses å fremlegge økonomibevis som garanti for at de selv sørger for sine barn. 

Alle særfordeler og trygdeordninger må inndras. Erstattes med en folkelønn som kutter totalen i Norsk trygdebudsjett med 30-40 prosent. Må også innføres karensdager på sykefravær dvs ikke betalt de fem første dager av sykefravær fra jobb. 

Full førstegangstjeneste/ samfunnstjeneste i to år for alle fra de er 17 til 19 år. Da skal alle bidra i to år med det som samfunnet krever. Dette vil bygge samfunnsfølelse og stolthet over sitt fedreland. 

kjør en knallhard økonomisk linje fra statlig hold. Kutt i alle stønader til ting som ikke er bærekraftig. Kunstnerlønn må bort. Tilskudd til festivaler og arrangement må bort. Utdeling av penger/midler til andre land må opphøre. Vi må se på bosetning i Norge. Det er for dyrt å ha noen familier boende på en øy/inni en fjordarm. Det koster for mye med infrastruktur til små bosetninger. Vei/vann/kloakk/Internett og lignende. 

vi må ha en storstilt opppussing av Norge. Ny jernbane. Nye veier. Ny kloakk å nye vannledninger. Nye offentlige bygg å offentlige steder. Badebasseng å treningssenter som er gratis. Dette finansieres lett med de 30-40% kutt i trygdeytelser. 

sånn da er jeg fornøyd. 

Anonymkode: 96abe...b73

Denne var bra! Enig i omtrent alt her egentlig. Kan legge til at det er greit at de med genfeil får sånn IVF-greie som sørger for at barna ikke bærer genfeilene videre. Og om man er "skilled worker" som beviselig klarer seg økonomisk og bidrar til landet man har flyttet til så syntes jeg det er greit. 

Anonymkode: 59a6d...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.9.2020 den 10.15, AnonymBruker skrev:

Ta med daks, pomeranian og chihuahua så er jeg helt enig! 

Anonymkode: 7cfde...ac9

Hva er daks for noe? Aldri hørt om den rasen.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.9.2020 den 12.28, marsvin skrev:

har jobbet i skolen selv, kjenner meg igjen! Når uoppdragne barn hyler og smiler fordi de vet at det er irriterende, og løper rundt og gjemmer seg så du ikke kan gå for dagen.. vet det ofte er en underliggende grunn og mangel på god oppdragelse som er grunnen, men er fortsatt utfordrende å gjøre jobben med å like alle barn like mye. Man liker ikke alle mennesker like mye, uansett om de er barn eller voksne. 

Det er litt rart. Hvorfor har størstedelen av barna en diagnose? Regner med at det er en stor knagg de kan henge diagnesene på, slik at de slipper å oppdra ungene sine.

Anonymkode: 4f900...209

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns streiken til bussjåførene er meningsløs. Når sykepleiere, som jobber i frontlinjen på pandemien, fikk ubetydelig økning i lønn etter forhandlinger, hvorfor skal bussjåførene få høyere lønn.. Sykepleiere kan heller ikke streike på samme måte. Noen må alltid passe på din gamle mor, eller ditt syke barn. 

Anonymkode: 2ee29...85b

Enig. Men tror ikke denne meningen er så upopulær:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer bittelitt på at jeg fikk barn..

Jeg tenker at veldig religiøse mennesker er litt dumme og litt farlige.

Jeg ville tatt abort uten skam dersom fosteret hadde genfeil eller sykdommer.

Verdensdagen for selvmordsforebygging er å spytte på suicidale. 

Fødselshjelpen i Norge er sykt kvinnediskriminerende.

Man bør få beskjed om hvem som er pedofile/er dømt for overgrep. 

Veganere er høye på seg selv.

Jeg er glad for at barna mine ikke har rødt hår.

Jeg syns det er penest å være skikkelig tynn, og jeg liker ikke synlige muskler på damer. Syns heller ikke det er så pent med mye muskler på menn.

Jeg blir flau av skrullete homofile som gjør mye ut av seg feks i media eller pride osv, tenker at de gjør seg til, og jeg syns synd på vanlige folk som er skeive som må forbindes med dette.

Jeg liker best å være helt alene.

Anonymkode: fd002...353

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype? 

Anonymkode: b59d1...3b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Annonse

On 9/18/2020 at 3:33 AM, AnonymBruker said:

Fattige mennesker fra Midtøsten og Afrika får mange barn fordi kvinnene ikke har rettigheter. Om man gir disse kvinnene skole og utdanning , og fokuserer mer på seksual helse, kondomer og gjør abort lovlig og gratis, så får de ikke like mange barn. Menn som MÅ ha sex er problemet her. Det er få, om ikke ingen kvinner som VIL var gravide i 5 eller flere år og få 5 eller flere barn. Det er ikke en hobby for de akkurat. Mange blir giftet vekk når de er barn selv, og får barn etter barn før de dør mens de føder.  Du må ikke tro de har ett valg.

Anonymkode: 77845...28e

Nei, jeg skylder ikke først og fremst om enkeltkvinnene, men på de som promoterer fattigdom ved å presse på for stadig økt folketall, giftermål i tenårene og store barnekull. Religiøse ledere som ikke tillater info om og salg/utdeling av prevensjon feks. Som skryter opp og belønner store familier. Å redusere fra fire+ barn til bare to vil for svært mange millioner mennesker gjøre at de tar steget fra lutfattige som trenger hjelp til arbeider- eller middelklassen som kan hjelpe andre i eget land.

Anonymkode: e20e4...568

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At større lønnsforskjeller mellom kvinner og menn ville vært bra for stabiliteten i samfunnet. Kvinner søker jo menn med høyere lønn enn seg selv, det innrømmer de jo selv i undersøkelser. Så flere hadde blitt par, færre enslige, og flere par hadde vært mer stabile (dermed bra for barn) om dette tiltaket ble innført og gjorde at flere kvinner fant sine menn mer attraktive.

Anonymkode: e20e4...568

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.9.2020 den 22.53):

De fleste menn er statistisk smartere enn de fleste kvinner. Deal with it.

Anonymkode: 270a8...946

Det artige her er et du åpenbart ikke er smart nok til å forstå hva statistikken sier. 😂

Anonymkode: 9404c...d90

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inverto
AnonymBruker skrev (På 21.9.2020 den 22.04):

Jeg angrer bittelitt på at jeg fikk barn..

Jeg tenker at veldig religiøse mennesker er litt dumme og litt farlige.

Jeg ville tatt abort uten skam dersom fosteret hadde genfeil eller sykdommer.

Verdensdagen for selvmordsforebygging er å spytte på suicidale. 

Man bør få beskjed om hvem som er pedofile/er dømt for overgrep. 

Veganere er høye på seg selv.

Jeg er glad for at barna mine ikke har rødt hår.

Jeg syns det er penest å være skikkelig tynn, og jeg liker ikke synlige muskler på damer. Syns heller ikke det er så pent med mye muskler på menn.

Jeg blir flau av skrullete homofile som gjør mye ut av seg feks i media eller pride osv, tenker at de gjør seg til, og jeg syns synd på vanlige folk som er skeive som må forbindes med dette.

Jeg liker best å være helt alene.

respekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har man fått uføretrygd så er det en god grunn til det. Sikkert en upopulær mening på KG.

• Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvparten (eller flere) av brukerne på KG har en mental diagnose. Er rasister eller svært ulykkelige. 

Anonymkode: 22a0e...c18

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk fra (tidligere) østblokkland er veldig annerledes enn oss, og de er frekke og uhygieniske. Dette er en upopulær mening jeg har fått etter å ha leid ut boliger til dem og sett hvordan de er i forhold til andre folk fra resten av verden.

Anonymkode: 8aa4a...1e0

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...