AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #921 Del Skrevet 18. september 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Fattige mennesker fra Midtøsten og Afrika får mange barn fordi kvinnene ikke har rettigheter. Om man gir disse kvinnene skole og utdanning , og fokuserer mer på seksual helse, kondomer og gjør abort lovlig og gratis, så får de ikke like mange barn. Menn som MÅ ha sex er problemet her. Det er få, om ikke ingen kvinner som VIL var gravide i 5 eller flere år og få 5 eller flere barn. Det er ikke en hobby for de akkurat. Mange blir giftet vekk når de er barn selv, og får barn etter barn før de dør mens de føder. Du må ikke tro de har ett valg. Anonymkode: 77845...28e Selv om man gir disse kvinnene skole og utdanning så er de underkuet mannen hvis han er religiøs eller har en primitiv tankegang. Prevensjon er også forbudt i Islam som er religionen majoriteten av disse flyktningene har, og sex kan ikke mange av disse mennene avstå fra, så det blir forgjeves i 9 av 10 tilfeller. Anonymkode: 5bcc6...488 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #922 Del Skrevet 18. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: #50ernok Anonymkode: 124ce...d27 50 er for mange. Anonymkode: 5bcc6...488 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 18. september 2020 #923 Del Skrevet 18. september 2020 1.Jeg skjønner ikke hvorfor homofile absolutt skal gifte seg i kirka, når de vet at kirka ikke støtter homofilt samliv. Bedre bare å innse at kristendom har dette synet og at det kanskje er snevert, og gifte seg utenfor kirka. 2. Det finnes bare to kjønn. både i dyreriket og i planteriket. Prøv å komme på en ny farge, like umulig som å komme på «et tredje kjønn» 3. Kvinnekvote/kjønnskvote er strebersk og altfor politisk korrekt. Den beste kandidaten må gå foran kjønn!! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #924 Del Skrevet 18. september 2020 Jeg syns jack russel terrier er en grusom drittrase med forferdelig gemytt. Kunne ønske den rasen døde ut. Anonymkode: 367a2...551 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #925 Del Skrevet 18. september 2020 At folk som deltar på "pærradais hotell" er dumme!! Anonymkode: af27f...438 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chomsky89 Skrevet 18. september 2020 #926 Del Skrevet 18. september 2020 Konger og dronninger hører til middelalderen, eventyr og kortstokken. Ikke et moderne land. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #927 Del Skrevet 18. september 2020 Folk med spesifikke sykdommer og genfeil som kan føres videre til barn bør nektes å videreføre sine gener. Alle barn sjekkes for downs og aborteres hvis de kan fødes med downs. Dette pga av samfunnsøkonomi. Vi har ikke over tid råd til å ta oss av uproduktive mennesker. Katt/hundehold kjæledyr må dokumenteres med særlig behov for å få tillatelse Alle mennesker må tilbakeføres til sine fødeland. Dette gjelder selvsagt også deres barn som er født i det landet de migrerte til. Alle som skal få barn må kurses å fremlegge økonomibevis som garanti for at de selv sørger for sine barn. Alle særfordeler og trygdeordninger må inndras. Erstattes med en folkelønn som kutter totalen i Norsk trygdebudsjett med 30-40 prosent. Må også innføres karensdager på sykefravær dvs ikke betalt de fem første dager av sykefravær fra jobb. Full førstegangstjeneste/ samfunnstjeneste i to år for alle fra de er 17 til 19 år. Da skal alle bidra i to år med det som samfunnet krever. Dette vil bygge samfunnsfølelse og stolthet over sitt fedreland. kjør en knallhard økonomisk linje fra statlig hold. Kutt i alle stønader til ting som ikke er bærekraftig. Kunstnerlønn må bort. Tilskudd til festivaler og arrangement må bort. Utdeling av penger/midler til andre land må opphøre. Vi må se på bosetning i Norge. Det er for dyrt å ha noen familier boende på en øy/inni en fjordarm. Det koster for mye med infrastruktur til små bosetninger. Vei/vann/kloakk/Internett og lignende. vi må ha en storstilt opppussing av Norge. Ny jernbane. Nye veier. Ny kloakk å nye vannledninger. Nye offentlige bygg å offentlige steder. Badebasseng å treningssenter som er gratis. Dette finansieres lett med de 30-40% kutt i trygdeytelser. sånn da er jeg fornøyd. Anonymkode: 96abe...b73 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #928 Del Skrevet 18. september 2020 Skal du snakke i tlf på treningssenteret -gå ut. Anonymkode: 08078...0e7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2020 #929 Del Skrevet 18. september 2020 Dette var en gøy tråd, mine mest upopulære meninger er nok: 1. Islam er en forferdelig religion og om du med hånda på hjertet sier at muhammed var et godt menneske har du en avskyelig moral. Forøvrig er alle religiøse mennesker tydeligvis helt uten evne til kritisk tenkning. 2. Likestilling er ikke et mål, likebehandling og likeverd er mål. Man trenger ikke kjønnsbalanse på alle områder, det hadde bare vært naturlig å forvente det om menn og kvinner ikke hadde en lang rekke fundamentale forskjeller innen interesser og personlighet. 3. Demokrati er en forferdelig idé og et teknokratisk styresett hadde fungert langt bedre, i alle fall må sosialdemokratiet dø før kina tar over verden. Det virker som om det finnes to konkurransedyktige system når det kommer til innovasjon og fremgang: iskald kapitalisme uten noen tøyler og knallhard planøkonomi. Et popularitetsstyrt veldferdsstat som er mest opptatt av å holde den uproduktive arbeiderklassen fornøyd er dømt til å feile. 4. Dagens pensjonister bygget ikke landet, en håndfull smarte oljeingeniører oppdaget gullet vårt, det eneste de har gjort er å vinne i lotto. Pensjonistene har heller ikke betalt inn i nærheten av nok til å fortjene den pensjonen de får. Pensjonsalderen må foirøvrig opp, mye. Da pensjonsalderen ble satt der den er i dag kunne svært få forvente å leve i tiår som pensjonist. Anonymkode: 77342...bf7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #930 Del Skrevet 19. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle mennesker må tilbakeføres til sine fødeland. Dette gjelder selvsagt også deres barn som er født i det landet de migrerte til. Anonymkode: 96abe...b73 Hva mener du om en nordmann som f.eks. er kjæreste/gift med en fra Spania? Må de skille lag? Anonymkode: edfeb...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #931 Del Skrevet 19. september 2020 Ser ned på kvinner som tar abort. Og særlig de som har tatt mer enn én! Det finnes noen få unntak, som etter overgrep/incest. Anonymkode: 9ea95...e0b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #932 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg våger faktisk ikke å si det her, for en dag skjer det en feil i forumets maskineri og alle AB`er står plutselig frem med nick og da er det for spesielt til at jeg står for det på den måten. Men jeg har noen upopulære meninger som de trendy ikke liker og jeg mener det av hele mitt hjerte. Anonymkode: c6d44...f65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #933 Del Skrevet 19. september 2020 Irriterer meg over mennesker som på død og liv tror at alle `unormale hendelser` må behandles av terapeuter/psykolog/psykiater! Livet består av opp- og nedturer, det er helt normalt! Anonymkode: 9ea95...e0b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #934 Del Skrevet 19. september 2020 Jeg syns ikke det er så farlig å gå fa bordet selv om ikke alle er ferdige å spise. Anonymkode: a520e...819 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #935 Del Skrevet 19. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Irriterer meg over mennesker som på død og liv tror at alle `unormale hendelser` må behandles av terapeuter/psykolog/psykiater! Livet består av opp- og nedturer, det er helt normalt! Anonymkode: 9ea95...e0b Enig. Jeg irriterer meg også over folk som sidestiller lettere psykiske lidelser ved siden av tyngre diagnoser. F.eks de som mener at angst og depresjon ( snakker ikke her om at det er så hemmende at man ikke har vært ute av huset på årevis eller er tvangsinnlagt mesteparten av livet grunnet suicidalitet ) er like ille som for eksempel borderline personlighetsforstyrrelse, bipolar lidelse, schizofreni osv Anonymkode: 239f7...3d0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antiviruset Skrevet 19. september 2020 #936 Del Skrevet 19. september 2020 På 22.7.2020 den 23.48, Uatskillelig skrev: Hvorfor er det harry og pinlig å få barn før man er 25 år? Det som er harry og pinlig er at noen har slike meninger. Har ikke lest alle innleggene her, men du verden det er mye sykt der ute ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #937 Del Skrevet 19. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: At folk som deltar på "pærradais hotell" er dumme!! Anonymkode: af27f...438 Det er vel strengt tatt ikke en upopulær mening Anonymkode: 4f900...209 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september 2020 #938 Del Skrevet 19. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg våger faktisk ikke å si det her, for en dag skjer det en feil i forumets maskineri og alle AB`er står plutselig frem med nick og da er det for spesielt til at jeg står for det på den måten. Men jeg har noen upopulære meninger som de trendy ikke liker og jeg mener det av hele mitt hjerte. Anonymkode: c6d44...f65 Tusen takk for at du delte at du ikke har noe å dele. Nå ble tråden mye bedre. Anonymkode: b6732...23f 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #939 Del Skrevet 20. september 2020 Streik blant bussjåfører i Oslo og Viken. Upopulær mening: streik burde vært ulovlig. Dvs man må jo gjerne gjøre det, men konsekvensen burde vært advarsel på dag én og oppsigelse på dag to. Det er så trass og drittungeoppførsel. "Jeg får det ikke som jeg vil så da går jeg ikke på jobb! Buuhuu!" Hvis betingelsene i jobben ikke passer deg så står du fritt til å si opp og finne deg en annen jobb. Hvis arbeidsgiver har så dårlige betingelser vil ingen jobbe der, og da må de bedre betingelsene for å skaffe folk. Hvis du har stilt deg sånn at du ikke kan søke noen annen jobb, enten det er pga utdanning eller bosted eller noe annet, så er det ditt problem. Du skrev under på en avtale da du begynte i jobben. Stå for det. Anonymkode: 6baa3...75a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2020 #940 Del Skrevet 20. september 2020 På 18.9.2020 den 23.22, AnonymBruker skrev: Jeg syns jack russel terrier er en grusom drittrase med forferdelig gemytt. Kunne ønske den rasen døde ut. Anonymkode: 367a2...551 Ta med daks, pomeranian og chihuahua så er jeg helt enig! Anonymkode: 7cfde...ac9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå