AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #701 Del Skrevet 26. august 2020 På 20.8.2020 den 20.54, AnonymBruker skrev: Amming er oppskrytt. Anonymkode: 7ee96...2dd Enig. Ingen av mine barn fikk brystmelk. Anonymkode: 4f900...209 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #702 Del Skrevet 26. august 2020 På 24.8.2020 den 19.29, Anonymus Notarius skrev: Enig. Dessuten er ikke sorteringssamfunn noe nytt, utviklingshemmede/alvorlig funksjonshemmede barn har alltid blitt sortert bort, tidligere ved at alle ble satt på institusjon og "glemt", enda tidligere ved at de ble satt ut for å dø etter fødselen. Abort er langt mer humant. Samfunnet bør ta godt vare på de som blir født, for det vil alltid bli født noen, og noen vil bli multifunksjonshemma etter ulykker, men vi bør ikke gå inn for å få så mange som mulig. Det er mange med downs syndrom som sier de er glad for livet. Anonymkode: 4f900...209 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. august 2020 #703 Del Skrevet 26. august 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mange med downs syndrom som sier de er glad for livet. Anonymkode: 4f900...209 Jada, men husk at utviklingshemming er mye mer enn downs syndrom. Mange som ikke har muligheten til å si hvorvidt de er glade for livet fordi de forblir på spedbarnsstadiet mentalt. Jeg hadde i alle fall ikke ønsket et slikt liv. Som sagt, vi bør ta godt vare på utviklingshemmede når de først er født, men jeg ser ikke noen grunn til at vi bør ha flest mulig av dem bare fordi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #704 Del Skrevet 26. august 2020 - Det finnes bare to kjønn. Selvom du ønsker å være det motsatte så vil du aldri være det. En mann vet ikke hvordan det «føles» å være kvinne og omvendt så er bare BS at de «føler» de er i feil kropp. Å være transe er en mental sykdom. - Donald Trump er faktisk ganske oppegående og gjør mye mer en Obama. Eneste grunnen til at Obama er så populær er fordi han er svart. - Homofile trenger ikke å gjøre en så stor greie ut av legningen deres. De er godtatt i dagens samfunn. Pride og alle disse ekstra greiene er bare for oppmerksomhet. Kan de ikke bare oppføre seg som vanlige mennesker og ikke lete etter bekreftelse hele tiden? Er da ingen som bryr seg lenger. - Korona er en scam og er ikke så ille som folk skal ha det til i NORGE... - Synes alle bør skatte samme prosent. Uretferdig at de som tjener mye skal gi mye istedenfor å ha sine hardtjobbede penger selv. Er helt rettferdig at den som tjener lite og en som tjener mye skatter likt utifra prosent. Norges stat sponser penger til altfor mye tull. - Abort bør ikke være lov med mindre det er en veldig god grunn, som voldtekt. Utenom det, hvis du valgt å ha sex ubeskyttet så får du takke deg selv. Anonymkode: a84d8...cf3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #705 Del Skrevet 26. august 2020 Jeg har aldri forstått forskjellen på religion og psykiatri. Hva er forskjellen på å snakke med Gud og Jesus, og å snakke med enhver annen hallusinasjon liksom. Har jobbet innen psykiatrien, og svært mange tungt psykotiske har samtaler med Jesus/Gud. Og disse samtalene leder ikke alltid til gode gjerninger for å si det slik. Jeg blir alltid litt skremt av religiøse mennesker. Synes grensen er syltynn, hvis det er noen grense, mellom sykt og frisk her. Og kan tilføye at jeg bor i "bibelbeltet." Anonymkode: a3198...005 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. august 2020 #706 Del Skrevet 26. august 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: - Det finnes bare to kjønn. Selvom du ønsker å være det motsatte så vil du aldri være det. En mann vet ikke hvordan det «føles» å være kvinne og omvendt så er bare BS at de «føler» de er i feil kropp. Å være transe er en mental sykdom. - Donald Trump er faktisk ganske oppegående og gjør mye mer en Obama. Eneste grunnen til at Obama er så populær er fordi han er svart. - Homofile trenger ikke å gjøre en så stor greie ut av legningen deres. De er godtatt i dagens samfunn. Pride og alle disse ekstra greiene er bare for oppmerksomhet. Kan de ikke bare oppføre seg som vanlige mennesker og ikke lete etter bekreftelse hele tiden? Er da ingen som bryr seg lenger. - Korona er en scam og er ikke så ille som folk skal ha det til i NORGE... - Synes alle bør skatte samme prosent. Uretferdig at de som tjener mye skal gi mye istedenfor å ha sine hardtjobbede penger selv. Er helt rettferdig at den som tjener lite og en som tjener mye skatter likt utifra prosent. Norges stat sponser penger til altfor mye tull. - Abort bør ikke være lov med mindre det er en veldig god grunn, som voldtekt. Utenom det, hvis du valgt å ha sex ubeskyttet så får du takke deg selv. Anonymkode: a84d8...cf3 Foreslår at du flytter til Polen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #707 Del Skrevet 26. august 2020 7 minutter siden, Anonymus Notarius skrev: Foreslår at du flytter til Polen 👍 neiii orker ikke å lære meg språket😯 Anonymkode: a84d8...cf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. august 2020 #708 Del Skrevet 26. august 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: neiii orker ikke å lære meg språket😯 Anonymkode: a84d8...cf3 Regimet der har i alle fall mange av reglene du etterspør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #709 Del Skrevet 26. august 2020 15 hours ago, Anonymus Notarius said: Det er vel disse som ofte har størst behov for å komme til Norge? Man må ikke være (veldig) religiøs selv fordi man kommer fra et religiøst land, mange som flykter fra regimer, Iran f.eks. Er det noen jeg virkelig ønsker velkommen til Norge, er det ikke-religiøse folk som flykter fra religiøse diktaturer! Dette er selvsagt rett. Jeg vet om noen irreligiøse fra Iran, og de opplever jeg at har mer eller mindre samme verdier og verdenssyn som meg selv. Grunnen til at innvandring totalt sett teller negativt i mine øyne skyldes i hovedsak islam, selv om eksempelvis koptisk kristendom er så å si samme ulla. Anonymkode: bd6e9...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2020 #710 Del Skrevet 26. august 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: - Det finnes bare to kjønn. Selvom du ønsker å være det motsatte så vil du aldri være det. En mann vet ikke hvordan det «føles» å være kvinne og omvendt så er bare BS at de «føler» de er i feil kropp. Å være transe er en mental sykdom. - Donald Trump er faktisk ganske oppegående og gjør mye mer en Obama. Eneste grunnen til at Obama er så populær er fordi han er svart. - Homofile trenger ikke å gjøre en så stor greie ut av legningen deres. De er godtatt i dagens samfunn. Pride og alle disse ekstra greiene er bare for oppmerksomhet. Kan de ikke bare oppføre seg som vanlige mennesker og ikke lete etter bekreftelse hele tiden? Er da ingen som bryr seg lenger. - Korona er en scam og er ikke så ille som folk skal ha det til i NORGE... - Synes alle bør skatte samme prosent. Uretferdig at de som tjener mye skal gi mye istedenfor å ha sine hardtjobbede penger selv. Er helt rettferdig at den som tjener lite og en som tjener mye skatter likt utifra prosent. Norges stat sponser penger til altfor mye tull. - Abort bør ikke være lov med mindre det er en veldig god grunn, som voldtekt. Utenom det, hvis du valgt å ha sex ubeskyttet så får du takke deg selv. Anonymkode: a84d8...cf3 Trump er sikkert ikke så dum som han til tider framstår, og Obama er en person det er lett å like, han virker så hyggelig og åpen. Homofili er dessverre ikke så godtatt blant alle her i Norge, hatkriminalitet skjer jevnlig. Men det er nok vanskelig for oss heterofile å skjønne det helt når vi ikke merker det på kroppen. Anonymkode: 789a9...195 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #711 Del Skrevet 28. august 2020 Kattene mine er mer verdt enn andres barn. Anonymkode: c91fb...0ae 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #712 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg syns at kvinner som nærmer seg 40 år er for gammel til å få barn. Å sitte på venteværelse til jordmor og se kvinner godt oppi årene kommer vaggene ser ekstremt unaturlig ut og jeg klarer ikke la vær å tenke dømmende. Jeg ser ofte kvinner komme trillende på barnevogner hvor jeg tenker "lurer på om det er mor eller bestemor". Anonymkode: 41de5...711 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #713 Del Skrevet 28. august 2020 På 21.7.2020 den 22.22, AnonymBruker skrev: Alle menn er pedofile. Absolutt ingen menn hadde takket nei til å ha sex med datteren, venninna eller småunger, om de slapp unna med det Anonymkode: 6c092...9ec DATTEREN? Anonymkode: a82cf...de6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 28. august 2020 #714 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg synes at menn flest er vanskelig å like, men det finnes selvfølgelig en hel del veldig gode unntak. Majoriteten er egoistiske, overkjørende, påståelige, overfladiske, ufølsomme og lite hensynsfulle, og de har en altfor høy selvtillit i forhold til hva de bringer til bordet. De ser på seg som mer verdifulle og smarte enn kvinner. Selv de som er late navere som ikke skjønner et pukk av noe ser på seg selv som noe stort. De driter fullstendig i om mamma eller samboeren må jobbe seg i hjel med betalt arbeid, hus og hjem og barna, bare de selv får sitte på sin brede bak og game, henge med gutta eller trene dagen lang. Menn flest prioriterer seg selv før alt annet, selv før barna. 20 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #715 Del Skrevet 28. august 2020 Kvinner er sutrete og blir lett manipulert av menn. Er alt for lett å spille på utseendet deres. Det er stort sett kvinnens skyld at hun ender opp såret. Anonymkode: 6d31a...31b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #716 Del Skrevet 28. august 2020 5 minutter siden, youcancallmejune skrev: Jeg synes at menn flest er vanskelig å like, men det finnes selvfølgelig en hel del veldig gode unntak. Majoriteten er egoistiske, overkjørende, påståelige, overfladiske, ufølsomme og lite hensynsfulle, og de har en altfor høy selvtillit i forhold til hva de bringer til bordet. De ser på seg som mer verdifulle og smarte enn kvinner. Selv de som er late navere som ikke skjønner et pukk av noe ser på seg selv som noe stort. De driter fullstendig i om mamma eller samboeren må jobbe seg i hjel med betalt arbeid, hus og hjem og barna, bare de selv får sitte på sin brede bak og game, henge med gutta eller trene dagen lang. Menn flest prioriterer seg selv før alt annet, selv før barna. Dette vil jeg si gjelder like mye kvinner som menn. Anonymkode: f937a...ebc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #717 Del Skrevet 28. august 2020 På 23.7.2020 den 17.09, AnonymBruker skrev: Dyrevernere/veganere er litt dumme og naive. Har sjelden egne tanker/argumenter, og alle disse er egentlig ikke argumenter, men føleri, hvor de tillegger dyr menneskelige egenskaper. Anonymkode: 8faea...e49 Tja, det er alle forskjellige type mennesker som ikke spiser kjøtt. Og det er jo motsatt.. Folk som spiser kjøtt gjør jo dette bare fordi det er sånn og alle andre gjør det, altså tenker ikke noe over det. Blir du vegetarianer har du tenk mye på ting de fleste ikke vet om engang, noen tenker helse, noen tenker dyrevern, noen tenker miljøvern og alt dette er mye å sette seg inn i og undersøke. Å bare kjøpe den vanlig burgeren og kjøttkakene krever minimalt tankekraft og egne meninger! Det handler ikke om å gi dyr menneskelige følelser, alle pattedyr har et sentralnervesystem som oss, det vil si de kan kjenne smerte, frykt, glede osv. Å ikke ønske at dyr skal bli behandlet for grov mishandling og tortur, er det ekstremt..? Absolutt ingen dyr vil ha et greit liv i en industri, sånn er det bare, uansett om man har medfølelse for dyr eller ikke. Det er ikke mulig å dekke alle behovene til hvert enkelt dyr i en sånn vannvittig skala. Tusenvis av høner studd sammen i et bygg feks, du kan godt mene at hønas liv ikke betyr noe, men du kan ikke bortforklare hva en fugl har behov for. Griser og kuer er utrolig intelligente dyr, på nivå med hunder, de fleste vil ha sterke følelser om å spise hund og katt, men det er jo det samme, bare det kulturelt ikke er ok i Norge. Anonymkode: 5ac1f...6bf 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #718 Del Skrevet 28. august 2020 Verdenseliten er en gjeng pedofiler og overgripere (j.f. Epstein, Clinton, Weinstein ++) Homofile voldtar barn 4 ganger oftere enn heteroseksuelle (pedofile). Forsåvidt ikke en "mening", bare en opplysning. Likevel skal vi ha ungene våre i pride-paraden. Hadde ikke damer vært så ledende i samfunnet hadde homofili ikke engang vært lovlig. Ingen normale hetero menn synes homofili er fint. De som sier det, gjør det for å roe ned hysteriske kvinner. Anonymkode: 60f51...d93 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2020 #719 Del Skrevet 28. august 2020 Jeg synes ikke det at enkelte familier ikke klarer å støtte barna sine, eller at enkelte mangler utdanning, er grunn god nok til å anbefale heldagsskole og leksefri. Vi som (i generasjoner) har jobbet hardt for å ta utdannelse og optimalisere utfallene for vårt avkom burde også kunne få noe igjen for det - nemlig muligheten til å gi det videre. Sett inn kyndig leksehjelp for de som trenger det, men ikke ta fra oss andre sjansen til å bidra for våre. Vi kommer til å flytte den dagen det der blir policy. Anonymkode: 6c3c9...afe 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 28. august 2020 #720 Del Skrevet 28. august 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette vil jeg si gjelder like mye kvinner som menn. Anonymkode: f937a...ebc Det vil ikke jeg si. Man ser ytterst sjelden menn som ofrer seg for kone eller mor. For barna sine, ja, men vanligvis bare etter press. Kvinner setter andres behov før sine egne hele tiden. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå