Gå til innhold

Fake venninne som skal skinne og beundres


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 9.11.2019 den 21.10, AnonymBruker skrev:

Veldig mange er jo totalt i mot jakt uten at det har noe med fasade å gjøre.

Anonymkode: 2a5fd...736

Det er greit det, men venninnen lyver jo!! Og mange som er imot jakt, spiser likevel kjøttet..... dobbeltmoral. 

Anonymkode: d550f...7ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.11.2019 den 21.12, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er veldig rart at hvor mye penger hun velger å legge i sine ting, skal gjøre at du føler deg slik. Dyrest er ikke alltid best. Det skinner igjennom ganske mye misunnelse her.

Selvfølgelig ønsket jeg selv en vogn til 14 lapper da jeg fikk mitt første barn. Vogna som var kjøpt brukt til 2000 var minst like bra. Det kunne ikke fælt meg inn å føle meg mindre verdt for at jeg valgte en billig vogn i stedet for en dyr en. 

Anonymkode: 2a5fd...736

Jeg har en venninne som er som TS, og jeg synes du trekker misunnelse-kortet litt raskt her. Min venninne bruker penger hun ikke har på å holde fasaden, lyger så mye om alt mulig så hun ikke husker det selv. Forferdelig slitsomt, og handler IKKE om misunnelse fra min side, langt derifra. Jeg har god råd, men er ikke så opptatt av fasade. Folk må bruke penger på hva de vil, men når man er slik som TS venninne, som hele tiden skal hevde seg, samt lyver, da handler det ikke om misunnelse.... Så det er ikke hvor mye venninnen til TS bruker penger på, men skrytingen, løgnene, samt at det kun er "meg, meg og meg". 

Anonymkode: d550f...7ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ei drittkjerring, jeg kjenner typen Sett henne på plass! 

Anonymkode: a1d7d...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...