Gå til innhold

Hvilken bilstol har du vært mest fornøyd med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jenta mi er 8 mnd.

Har sett litt på besafe izi plus, klippan century og britax Max way. Jeg er så usikker. Har en Volvo v50.

Hvilken hadde dere valgt?

Anonymkode: 7303a...751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har besafe izi plus, Axkid Minikid og Max way plus. Vi er absolutt mest fornøyd med besafe sin, eneste ulempen er at den tar større plass enn de andre

Anonymkode: 6526d...49c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har bare prøvd max-way plus, men det er fordi den tar minst plass. Fornøyd med setet, men savner magnetfunksjon til å holde selene, og det er litt vanskelig å stramme dem godt. 

Anonymkode: 68352...54d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har hatt maxway og synes den er veldig fin. Har ikke prøvd izi plus, men har hatt de som er festa med isofix i samme serie, og de har veldig god sittekomfort synes jeg. Har ikke erfaring med klippan. Jeg synes den ser stor og klumpete ut for en baby på 8 mnd. 

Anonymkode: 4064f...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har hatt maxway og synes den er veldig fin. Har ikke prøvd izi plus, men har hatt de som er festa med isofix i samme serie, og de har veldig god sittekomfort synes jeg. Har ikke erfaring med klippan. Jeg synes den ser stor og klumpete ut for en baby på 8 mnd. 

Anonymkode: 4064f...17c

Klippan er ypperlig for små barn, og passer oftere enn andre beltemonterte allerede rundt 6 mnds alder. Den har et babyinnlegg som er gullverdt. 

Vi gikk likevel for Max Way Plus, rett og slett fordi jeg syntes den var finere. Jeg får ikke store barn, så selv om Klippan varer lengst tviler jeg ikke et sekund på at Max Wayen vil passe til minst 5 år den også. 

Anonymkode: 5d384...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klippan passer for øvrig dårlig i flate seter, mens Max Way Plus er en veldig allsidig stol som passer i de aller fleste biler. Den er også smalest. 

Anonymkode: 5d384...555

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har besafe din rotasjonsstol til babyen på 8 mnd. Veldig fornøyd! Men dyr! 

Anonymkode: e80e0...8d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...