Gå til innhold

Dame 50+ ønsker kjæreste, men det er så vanskelig!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 timer siden, skruf skrev:

 

Du kunne også ha meldt deg på turer for single som er arrangert av Den norske turistforening, varme følelser kan fort oppstå i den norske fjellheimen :) 

https://www.dnt.no/aktiviteter/?category_tags=singeltur

Hvis ikke fjellheimen frister så finnes det arrangerte turer på single til det store utland også 

https://www.carpe-diem.no

Ble et langt innlegg, men det jeg ville frem til er at jeg tror det er lurt å unngå de typiske sjekkearenaene som Tinder som mange bruker for sex og ikke for seriøse forhold. Det finnes mange enslige som er godt voksne som drømmer om å møte noen å dele livet med. 

 

 

Det er mange single, det vet jeg. Det er bare å møte dem! Nettdating er en mulighet for å komme i kontakt med single, for i min hverdag er det lite single menn...

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke så god erfaring med nettdating så langt, men jeg er enig med deg TS. Jeg tror at vi godt voksne ikke kommer utenom nettdating, for det er tross alt det største "stedet" for å kunne møte noen single menn. Det er nok bra å prøve å komme seg litt ut og se folk i virkeligheten også, men klart vanskeligere når du ikke er i 20 eller 30 årene lenger. 

Anonymkode: 0c696...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke så god erfaring med nettdating så langt, men jeg er enig med deg TS. Jeg tror at vi godt voksne ikke kommer utenom nettdating, for det er tross alt det største "stedet" for å kunne møte noen single menn. Det er nok bra å prøve å komme seg litt ut og se folk i virkeligheten også, men klart vanskeligere når du ikke er i 20 eller 30 årene lenger. 

Anonymkode: 0c696...28f

 

Det er akkurat det. På vår alder er færre ute på byen, så på nettdating kommer man i alle fall i kontakt med andre single jevnaldrende..

Men om Sukker, Møteplassen, Tinder eller andre sider er best, det vet jeg ikke...

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant. Jeg har best erfaring med Møteplassen (men fikk ingen klaff med noen av de jeg møtte), nesten null respons på Sukker (utenom svindlere og tullinger) og Tinder har jeg ikke prøvd enda. For 4 år siden ble jeg kjent med  en mann på en side som heter Twoo og vi var sammen i to år. Det ble slutt og jeg har nå vært singel i to år. (Men tror at det bare var litt flaks med han på Twoo, for etter det var det bare useriøse jeg møtte der inne.)  Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal prøve neste gang, men vurderer Møteplassen og eventuelt Tinder. 

Ellers er jeg i noen singelgrupper på Facebook. Virker ikke så lett der heller, men de har endel singeltreff, turer med Kielferga og lignende, så mulig jeg prøver å dra på noe sånt. 

Anonymkode: 0c696...28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant. Jeg har best erfaring med Møteplassen (men fikk ingen klaff med noen av de jeg møtte), nesten null respons på Sukker (utenom svindlere og tullinger) og Tinder har jeg ikke prøvd enda. For 4 år siden ble jeg kjent med  en mann på en side som heter Twoo og vi var sammen i to år. Det ble slutt og jeg har nå vært singel i to år. (Men tror at det bare var litt flaks med han på Twoo, for etter det var det bare useriøse jeg møtte der inne.)  Nå vet jeg ikke helt hva jeg skal prøve neste gang, men vurderer Møteplassen og eventuelt Tinder. 

Ellers er jeg i noen singelgrupper på Facebook. Virker ikke så lett der heller, men de har endel singeltreff, turer med Kielferga og lignende, så mulig jeg prøver å dra på noe sånt. 

Anonymkode: 0c696...28f

 

De fleste godt voksne er vel på Møteplassen, Sukker, Match, Tinder? Men det finnes jo et hav av slike sider! Man kan jo ikke drive og skrive med folk overalt, så jeg holder meg til 1 eller 2.

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kommer til å velge Møteplassen også eventuelt Tinder. En eller to sider holder lenge, det koster jo penger også. 

Anonymkode: 0c696...28f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ser egentlig menn etter i damer over 50? Hva er viktig?

Kropp, humor, stil, personlighet? Vanskelig å konkurrere med de som er 10 år yngre!

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.11.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Burde tatt omvendt spør du meg...eller vær generelt ålen for det meste. Elsker de som har aldersspenn på 18-99 av menn.. thumbs up👍🏻👍🏻👍🏻

dame +50

Anonymkode: d3112...e5f

Så hvis jeg som 34-åring hadde sjekket det opp, hadde ikke det vært litt creepy?

Anonymkode: 30c1d...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg som 34-åring hadde sjekket det opp, hadde ikke det vært litt creepy?

Anonymkode: 30c1d...b74

 

Jeg har fått meldinger fra langt yngre menn enn 34-åringer på Sukker! Men det er for ungt for meg, så da har jeg høflig takket for meldingen og ønsket lykke til😂

ts

Anonymkode: b5868...ee8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Jeg har fått meldinger fra langt yngre menn enn 34-åringer på Sukker! Men det er for ungt for meg, så da har jeg høflig takket for meldingen og ønsket lykke til😂

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Alltids kjekt med litt bekreftelse, i det minste😋

Anonymkode: 30c1d...b74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltids kjekt med litt bekreftelse, i det minste😋

Anonymkode: 30c1d...b74

 

Ja, det er faktisk veldig hyggelig! 

Faktisk hyggeligere med slike meldinger fra såpass mye yngre enn veldig mye eldre (av en eller annen grunn....) 

ts

Anonymkode: b5868...ee8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Stordalen er singel da!! Kanskje han neste gang skal prøve seg på en som er litt mer på sin egen alder...🤠😇

Anonymkode: b5868...ee8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Ja, det er faktisk veldig hyggelig! 

Faktisk hyggeligere med slike meldinger fra såpass mye yngre enn veldig mye eldre (av en eller annen grunn....) 

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Det ligger vel i at det er mer smigrende å få interesse fra de yngre, rett og slett fordi man føler seg flottere da. Hvis jeg hadde fått bekreftelse og interesse fra en jente i starten av 20-åra, hadde jeg nok levd på det ganske lenge!

Anonymkode: 30c1d...b74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ligger vel i at det er mer smigrende å få interesse fra de yngre, rett og slett fordi man føler seg flottere da. Hvis jeg hadde fått bekreftelse og interesse fra en jente i starten av 20-åra, hadde jeg nok levd på det ganske lenge!

Anonymkode: 30c1d...b74

 

Det er helt riktig! Man liksom regner med at de som er eldre synes du er flott. Det er ikke like selvsagt fra de som er yngre!

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis jeg som 34-åring hadde sjekket det opp, hadde ikke det vært litt creepy?

Anonymkode: 30c1d...b74

Nei masse på din alder seg som prøver seg men de ønsker jo bare tøm og røm så da funker det dårlig for min del ..meg du siterte

Anonymkode: d3112...e5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei masse på din alder seg som prøver seg men de ønsker jo bare tøm og røm så da funker det dårlig for min del ..meg du siterte

Anonymkode: d3112...e5f

Det er vel sett på som mer creepy hvis jeg prøvde meg på deg😂😂

Anonymkode: d3112...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva ser egentlig menn etter i damer over 50? Hva er viktig?

Kropp, humor, stil, personlighet? Vanskelig å konkurrere med de som er 10 år yngre!

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Jeg er noen år yngre enn deg, men jeg tror mange vil ha selskap og omtanke. Noen man kan prate med om alt, og noen som oppriktig bryr seg. Ikke alle vil ha dette, men mange.

Om du igjen og igjen treffer menn som kun vil ha sex så gjør du noe feil. Du må kanskje se litt på hvem du møter nå, og hvem du avviser?

Anonymkode: 532f9...ab7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er noen år yngre enn deg, men jeg tror mange vil ha selskap og omtanke. Noen man kan prate med om alt, og noen som oppriktig bryr seg. Ikke alle vil ha dette, men mange.

Om du igjen og igjen treffer menn som kun vil ha sex så gjør du noe feil. Du må kanskje se litt på hvem du møter nå, og hvem du avviser?

Anonymkode: 532f9...ab7

 

Møter ikke på noen måte menn som bare vil ha sex, nei. Absolutt ikke. 

Heller det at de er litt redde for å gå inn i forhold. Har reflektert litt under skriving av denne tråden, og jeg tror faktisk jeg går litt raskt fram når jeg dater, blir for ivrig for disse godt voksne mennene...

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Møter ikke på noen måte menn som bare vil ha sex, nei. Absolutt ikke. 

Heller det at de er litt redde for å gå inn i forhold. Har reflektert litt under skriving av denne tråden, og jeg tror faktisk jeg går litt raskt fram når jeg dater, blir for ivrig for disse godt voksne mennene...

ts

Anonymkode: b5868...ee8

Dette er jo noe som er utrolig vanskelig, for hvis de holder veldig igjen så kan det også være tegn på at interessen ikke er der helt  er min erfaring. Og da ønsker man jo ikke å sløse bort tid på de. Har selv opplevd at en som tok det ganske rolig med meg (men vi var kjærester i 1 1/2 år) møtte en ny etter meg og ble samboer innen 3 mnd. Så min teori er at om tiltrekningen er stor nok så mister alle menn hodet.😉 Men det spørs jo hvor raskt du har gått fram da. Man trenger ikke bli kjærester med en gang. Jeg tenker det er lurt å vente litt, for det går gjerne et par mnd før man ser litt flere sider av en person og kan se om dette faktisk er noe som kan bli til noe varig. Han jeg er sammen med nå har jeg møtt i snart 5 mnd. Vi er mye sammen og er som kjærester da, men det var først sist helg at jeg møtte venner av han. Og vi har ikke snakket om at vi er kjærester egentlig. Men vi har vært på hytteturer sammen osv, men bare oss to fram til nå. Nå har vi barn i skolealder da, så det medvirker også til at vi begge ønsker å ta det veldig rolig. Vi kommer ikke til å bli samboere eller noe de neste 8-10 årene uansett, så det er ingen grunn til å stresse. Det er bedre å bare nyte det vi har her og nå. Hva det nå enn er (altså, det er ingen tvil om at vi bare er med hverandre altså, så det er absolutt et fast forhold sånn sett.).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Engel skrev:

Dette er jo noe som er utrolig vanskelig, for hvis de holder veldig igjen så kan det også være tegn på at interessen ikke er der helt  er min erfaring. Og da ønsker man jo ikke å sløse bort tid på de. Har selv opplevd at en som tok det ganske rolig med meg (men vi var kjærester i 1 1/2 år) møtte en ny etter meg og ble samboer innen 3 mnd. Så min teori er at om tiltrekningen er stor nok så mister alle menn hodet.😉 Men det spørs jo hvor raskt du har gått fram da. Man trenger ikke bli kjærester med en gang. Jeg tenker det er lurt å vente litt, for det går gjerne et par mnd før man ser litt flere sider av en person og kan se om dette faktisk er noe som kan bli til noe varig. Han jeg er sammen med nå har jeg møtt i snart 5 mnd. Vi er mye sammen og er som kjærester da, men det var først sist helg at jeg møtte venner av han. Og vi har ikke snakket om at vi er kjærester egentlig. Men vi har vært på hytteturer sammen osv, men bare oss to fram til nå. Nå har vi barn i skolealder da, så det medvirker også til at vi begge ønsker å ta det veldig rolig. Vi kommer ikke til å bli samboere eller noe de neste 8-10 årene uansett, så det er ingen grunn til å stresse. Det er bedre å bare nyte det vi har her og nå. Hva det nå enn er (altså, det er ingen tvil om at vi bare er med hverandre altså, så det er absolutt et fast forhold sånn sett.).

 

Han siste jeg møtte var skikkelig ivrig i starten, ville møte meg masse og la planer langt fram. Jeg la nok litt forventninger om et forhold litt for tidlig, selv om han var ivrig så ønsket han nok å ta det roligere i starten. Så ble det bråstopp, og så har vi hatt en liten pause og har etter det  fortsatt å ha kontakt. Hvor det går vet jeg ikke, men jeg liker han og er villig til å se hvor det ender. 

ts

Anonymkode: b5868...ee8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...