Gå til innhold

Får nesten dårlig samvittighet for å slappe av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er alene mamma og har nå for første gang på lenge helt barne og forpliktelse fri en hel helg.  Tenker på å få unna gjort klesvasken rydde hus og ungenes rom skikkelig stor vask. Men alt jeg har lyst til er for en gang skyld bare sitte i senga og se på Netflix på pc.  Ikke ta av meg pysjen før jeg har lyst og mulig ta meg en liten lur mitt på dagen .  Føler meg lat.

Anonymkode: bdec9...bc4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bruk noen timer på Netflix med god samvittighet, så kan du gjøre noe. 

Jeg ville satt på en maskin med klær, lagd meg frokost, tatt med i senga og sett film. 

Kos deg! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på en klesvask og gjør som ekte mannfolk; se på Netflix mens du "passer på" maskina - bare en ting av gangen er nok 😉

Anonymkode: a707f...2e1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de over 😘 anbefaler vis a vis på Netflix. Om du kommer deg vekk fra Netflix senere kan det være lurt å ha satt på en vaskemaskin. 

Ryddetips:

Legg alt som ligger sted de ikke skal være i en "crap basket". 

Vask et og et rom 

Plasser tingene som ligger i basketen (av det du rekker). 

 

 

 

Anonymkode: 47503...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må være produktiv først for å klare å koble helt av. Nå har jeg tatt unna vask av kjøkken og bad, ryddet, satt på maskinvask, til og med renset kaffemaskinen. Skal løpe en liten tur. Deretter kan jeg slappe av med netflix med gooood samvittighet hele resten av dagen. 

Anonymkode: 71625...871

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som mobilen, så må vi mennesker lade opp! Lade opp og slappe av er viktig for at du skal yte bedre i livet ditt! Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å slappe av, du burde hatt dårlig samvittighet for IKKE å gjøre det! God helg 😊 😊 😊

Anonymkode: 7a9ff...74f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men alt jeg har lyst til er for en gang skyld bare sitte i senga og se på Netflix på pc.  Ikke ta av meg pysjen før jeg har lyst og mulig ta meg en liten lur mitt på dagen

Du bør gjøre akkurat dette :jepp: Viktig å unne seg litt 'latskap',lade batteriene ,nyt det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vasket i en time, deretter kost meg med Netflix og vin. 😊

Anonymkode: ba9a9...1c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt er «sveip» over huset. Tørket litt støv, vasket bad og støvsugd. Overflaterydding. Og så, etter 1 1/2 times tid: Netflix og langflat på sofan så lenge jeg vil!

Anonymkode: 21140...461

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har avlastning ca hver tredje helg, og da er regelen at jeg ikke skal gjøre noe jeg ikke har lyst til. 

Av og til er det dog noe som  gjøres, men jeg gjør aldri noe jeg burde - med mindre jeg har lyst 😉

Anonymkode: 44534...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av og gjør akkurat det du har lyst til med goooood samvittighet 😊

Anonymkode: 01e35...e5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...