Gå til innhold

EL slim i forsinket mens??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! 
Det blir en litt lang historie her, men håper noen vil ta seg tiden til å lese og kanskje gi meg noen kloke svar. 
 

jeg sluttet på p-pillen 2.sept. Fikk «mens» 2 dager etter, og mensen igjen 3 uker etter dette. (27sept-29.sept).
hadde EL Slim den 12.oktober, så hadde såklart samleie.
Rundt 22 oktober begynte jeg å få menslignende smerter, Så forventet mensen. Men ingen tegn.

Den 25.okt da jeg egentlig skulle hatt mensen hadde jeg EL slim igjen. 
28.oktober fikk jeg plutselig skikkelig ømme brystvorter, som bare ble verre og verre for hver dag. Så jeg tok da test, men alle var negative. 
nå plutselig 7.november fikk jeg mensen, men uten smerter(aldri opplevd). Og mye friskere og lysere blod enn jeg pleier. 
den 8. Altså igår, da jeg skulle tørke meg etter jeg hadde vært på do, så jeg på papiret at mensen var mye blankt slim, med blod tråder i. Aldri opplevd det heller.. 

brystvortene er fortsatt ømme, men ikke like ille som de var.. er kvalm idag, og har rare følelser nederst i magen.. 

så jeg lurer da på om dette er normalt? Er det kroppen som omvender seg etter p pille bruk? Eller kan dette være tegn på graviditet eller noe som er alvorlig? 
har aldri opplevd noe av dette som sagt..

og beklager for rotete innlegg. 

Anonymkode: cbce2...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mitt innspill er at syklusen kan være ustabil en kortere eller lengre periode etter prevensjonslutt og at det vil stabilisere seg med tiden :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Patriotpaula skrev:

Mitt innspill er at syklusen kan være ustabil en kortere eller lengre periode etter prevensjonslutt og at det vil stabilisere seg med tiden :) 

Det er det jeg tenker også! Men må spørre, da jeg aldri har vært borti det før. 
men blankt slim med blod tråder i, er dette normalt?😐 

Anonymkode: cbce2...5ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være normalt både med litt blod i slimet som kommer før eggløsning (jeg har hatt det et par ganger, men har det som regel ikke), og med slim ifbm mensblødningen (det pleier jeg nesten alltid å ha). Og så kan det både være at kroppen trenger tid til å stabilisere seg etter p-pillene, og at normalen for deg har endret seg litt siden før du gikk på hormonprevensjon. 

Lykke til med prøvingen 😊 Det kan være eggløsning du har nå, og kanskje det er nå du blir gravid. 

Anonymkode: b5838...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...