Gå til innhold

Utested i Sarpsborg slipper ikke inn menn over 30 år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/awekv5/har-maksgrense-paa-utested-vil-unngaa-klaafingrede-over-30-aar

Hva sier alle dere eldre menn som sikler på ungjentene og klår på dem til dette forbudet? Stikker det litt i hjertet deres nå? Snart følger andre utesteder dette eksemplet, og dere er historie på utestedene. Noe måtte gjøres med den dårlige oppførselen. Stooor takk til eieren av dette utestedet som har tatt saken i egne hender. Dere blir IKKE savnet. :) Hehe.

Anonymkode: 7e891...1ee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS, er en mann under 30 som frykter konkurranse.

Jeg klarer ikke helt se at eldre menn er så mye større griser enn yngre menn. Eldre menn virker mer takknemlig for det de får og oppfører seg mer respetfullt mens yngre menn kan oppføre seg som drittsekker fordi de kan lett få seg noe nytt.

Anonymkode: 6f0c1...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove

Dette er først og fremst synd for damene. Det er trist at de ikke får selskap av menn som kan å oppføre seg, og som kan si fra til umodne tjueåringer som drikker for fort og blir for pågående. En mann er ikke voksen før han er minst 25 år, så det blir et utested uten menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra for min del, jeg har ikke vært på byen eller noen utesteder på 12 år :) 

Utover det så vil nok alle utesteder i min by gå konkurs om de hadde et forbud for 30+. Det er også greit for meg. Jeg syntes generelt sett at rølpete byvandrere er ukultiverte og bråkete. 

Hva er egentlig greia med at folk skriker så voldsomt når de er fulle?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldre menn oppfører seg ikke. Har opplevd mange fulle gamliser som skal slå ut håret en fredagskveld og «sjekke ut kvinnene.» Alle mine venninner har også blitt snakket til av menn over 30 på utesteder. Og de har forsøt og sjekke dem opp og har vært ekle.

Anonymkode: 7e891...1ee

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste som blir sure av dette er mannfolk som liker å klå på ungjenter. Jeg har ingen interesse av å klå på andre, så jeg synes dette er et fint tiltak.

Anonymkode: 662ba...14f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltaket blir vel erklært ulovlig. Så innehaveren får ansette meg. Jeg kan legge an på gubbene over 30, i stor stil. Da skygger de banen ganske raskt, tror jeg.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Kognosøren skrev:

Dette er først og fremst synd for damene. Det er trist at de ikke får selskap av menn som kan å oppføre seg, og som kan si fra til umodne tjueåringer som drikker for fort og blir for pågående. En mann er ikke voksen før han er minst 25 år, så det blir et utested uten menn.

Slike finnes. Men ikke for heterofile. 

Anonymkode: c7c13...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luker nok ut noen. Men en gris er en gris. Uavhengig av alder 

Anonymkode: db92c...7bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de setter 30 års grense på å komme inn ett sted å. Så vi slipper ekle unggutter som sikler og tafser. 

Anonymkode: 421e9...1ed

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Luker nok ut noen. Men en gris er en gris. Uavhengig av alder 

Anonymkode: db92c...7bc

Det er mere skremmende å bli tafset på av noen som er mye eldre enn noen på egen alder. Det er vanskeligere å si ifra når det er eldre voksne menn, de er mere truende enn overkåte tenåringer og unggutter. 

Anonymkode: 1b24f...003

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare menn over 30 som ikke kommer inn der da? Gjelder vel kvinner og? 

Anonymkode: 6e069...cae

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ByeByeLove
2 hours ago, Wagner said:

Går bra for min del, jeg har ikke vært på byen eller noen utesteder på 12 år :) 

Utover det så vil nok alle utesteder i min by gå konkurs om de hadde et forbud for 30+. Det er også greit for meg. Jeg syntes generelt sett at rølpete byvandrere er ukultiverte og bråkete. 

Hva er egentlig greia med at folk skriker så voldsomt når de er fulle?

Enig her. Det er både ukultivert og usofistikert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Eldre menn oppfører seg ikke. Har opplevd mange fulle gamliser som skal slå ut håret en fredagskveld og «sjekke ut kvinnene.» Alle mine venninner har også blitt snakket til av menn over 30 på utesteder. Og de har forsøt og sjekke dem opp og har vært ekle.

Anonymkode: 7e891...1ee

Og de har ikke blitt sjekket opp av menn under 30 som har vært ekle?

Anonymkode: 6f0c1...843

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 hours ago, AnonymBruker said:

Eldre menn oppfører seg ikke. Har opplevd mange fulle gamliser som skal slå ut håret en fredagskveld og «sjekke ut kvinnene.» Alle mine venninner har også blitt snakket til av menn over 30 på utesteder. Og de har forsøt og sjekke dem opp og har vært ekle.

Anonymkode: 7e891...1ee

Er det ekkelt å bli snakket til av en mann over 30 også selv om han ikke sjekker en opp? Eller er det slik at kvinner tror at alle menn som snakker til de vil opp i trusa deres? Hyggelig, sosial prat uten sjekking eksisterer ikke mellom motsatte kjønn på tvers av 30 års grensen?

Anonymkode: 6f0c1...843

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Eldre menn oppfører seg ikke. Har opplevd mange fulle gamliser som skal slå ut håret en fredagskveld og «sjekke ut kvinnene.» Alle mine venninner har også blitt snakket til av menn over 30 på utesteder. Og de har forsøt og sjekke dem opp og har vært ekle.

Anonymkode: 7e891...1ee

Det er temmelig vanskelig å forstå reglene for når det er lov å prøve seg på noen. Det beste er kanskje å holde seg på tinder da, men problemet er jo at mange ikke har sjans der.

Anonymkode: 0fc74...2c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo ligge noe bak dette, som at de har dårlige erfaringer med de på 30+? Et sånt tiltak kommer jo ikke ut av det blå.

Som en skriver over her, så er vel de eneste som vil protestere mot dette, de over 30? Og jeg skjønner ikke helt hvorfor de skal det. Er vel andre utesteder de kan gå til. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er temmelig vanskelig å forstå reglene for når det er lov å prøve seg på noen. Det beste er kanskje å holde seg på tinder da, men problemet er jo at mange ikke har sjans der.

Anonymkode: 0fc74...2c5

Det er vel like vanskelig å vite når du kan snakke til noen uten at du har noen som helst intensjon om sjekking. Er du en mann på 40-50 år så bør du ikke snakke til kvinner under 30 i byen og spesielt ikke på utesteder. På steder som The Well er spesielt forbudt. Hvis det derimot er på en DNT-hytte i Jotunheimen er det helt greit. Det er også oftere greiere hvis du har med kona. Men en fordel med å bli eldre er at når du blir 70-80 år så får du igjen lov til å snakke med menn og kvinner i alle aldere.

Det er vel kanskje ikke så rart. Kvinner i 20-30 års alderen er veldig sex-fokuserte og opptatt av å finne en partner. Alle menn de møter blir derfor vurdert i forhold til det. De er også opptatt av sin verdi på kjønnsmarkedet og oppfatter seg selv først og fremst som et kjønnsobjekt. De har litt problem med å forstå at det faktisk finnes menn som vil snakke med de og som ikke er interessert i å ligge med de. Når de blir eldre og tryggere på seg selv forstår de at de har en verdi utover det å være et sexobjekt.

Anonymkode: 6f0c1...843

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...