Gå til innhold

Ting som irriterer deg...

ferdig

Anbefalte innlegg

Irretert over folk på jobb som ikke klarer ta i mot forslag i fra andre i frykt for at noe skal ha en bedre idee enn de. I dag på jobb hadde vi en liten krise, hu som er avd.leder begynte å stresse å viste tydelig at hun ikke hadde peiling på hva hun skulle gjøre med det, jeg kom med et forslag hvorpå hun nermest roper ut at om hun trengte råd om hvordan gjøre jobben sin ville hun bedt om det. Hele greia endte med at hun ringte et firma som driver med denne type problemer og de kom å gjorde akuratt som jeg hadde foreslått at vi selv kunne gjøre.

Ikke en kommentar eller noen anntydning til at jeg hadde rett og det morsomste var att vi nå fikk en mail fra selveste sjefen som berømmte avd.leder for snartenkthet i å kontakte et firma som visste hva de skulle gjøre.

Anonymkode: 076bd...c06

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk som ikke sier "unnskyld" eller "kan jeg komme forbi" ? når de skal forbi meg eller skal bøye seg frem og hente noe som ligger foran meg i butikken. Jeg skvetter like mye hver gang når noen prøver å skvise seg forbi meg i butikken eller i kø. 

Anonymkode: 9cfa5...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollektivtransporten. Bussen som aldri kjører når den skal

Anonymkode: 63659...f87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som skal diskutere politik og når de har sakt det de mener så vil de ikke diskutere mer.

Anonymkode: 076bd...c06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som stemmer MDG pga miljøpolitikken uten å ha satt seg inn i hva annet de vil, også viser det seg at de har faktisk bare miljøpolitikk og driter i hvordan Oslo skal klare resten av oppgavene som en by har.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 år senere...

Folk som lyver og blir sinte når de ikke blir trodd. 

Anonymkode: 4cc09...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som sykler over forgjengerfelt, uvitende om at de har vikeplikt - og lærer dette videre til sine barn 🤡

Anonymkode: 52e12...c91

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk som tror de er kule.

Anonymkode: a044e...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unger som står opp en million ganger etter de er lagt.

Anonymkode: 5f7c8...2eb

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre mennesker som setter merkelapper på meg. Det irriterer meg grenseløst kjenner jeg...

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Akkurat nå, etter ei uke på ferie med storfamilien: Folk som alltid skal snakke om seg selv, og som aldri stiller spørsmål til andre. De klarer alltid å vri samtalen tilbake til seg selv, uansett tema. Det er vel unødvendig å si at jeg har et slikt menneske i min familie…

Anonymkode: ac329...bff

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som er misunnelige!

Anonymkode: faf1a...380

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At dem tror regler ikke gjelder dem selv, kunder som tror dem kan kjefte og si det må gå an og fikse. I dag sa jeg at jeg har ikke lov og ikke jeg som har satt reglene, og jeg kan miste jobben min og det er jeg faktisk ikke villig til. Værste et at dem tydeligvis bruker at dem jobbet med det jeg gjorde for mange år siden så dem vet jo reglene og at det jeg sier ikke stemmer 🤦‍♀️🤦‍♀️

Anonymkode: 706cd...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.11.2019 den 14.42):

Ting som irriterer meg?

Dårlig grammatikk/skrivefeil.

Anonymkode: c5aa0...7c5

Det sjønne jeg, hater det sjæl. 

Folk som sniker i køen. Så frekt og unødvendig.

Anonymkode: 795be...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.8.2024 den 19.12):

Akkurat nå, etter ei uke på ferie med storfamilien: Folk som alltid skal snakke om seg selv, og som aldri stiller spørsmål til andre. De klarer alltid å vri samtalen tilbake til seg selv, uansett tema. Det er vel unødvendig å si at jeg har et slikt menneske i min familie…

Anonymkode: ac329...bff

I know that feeling🥺

Anonymkode: 919ea...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NatNat skrev (På 24.7.2024 den 21.46):

Pro-Pal

Jeg irriterer meg kraftig over de som støtter Israel ukritisk i ett og alt. De som drar inn antisemittisme i alt når diskusjonen blir litttt vanskelig. Det må være noe galt med forståelsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Irriterer meg over de som sier «jeg har en sjokolade» og tilbyr den når man er sulten. Eller tar med en sjokolade til noe «i tilfelle jeg blir sulten»  sjokolade og godteri er ikke et måltid eller sidestilt med mat! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besserwissere 

Anonymkode: 9a2a8...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som insisterer på å prakke på meg "veggis mat" og el biler.. folk som belærer meg omhvor mye min dieselbil ødelegger miljøet mens alle lys i hele huset deres står på, de har gjerne de aller nyeste duppedittene i hendene og de reiser minst 1-2 ganger i året med fly. Men det er MIN BIL som blir døden for miljøet.. 🙃

Anonymkode: 6c80f...f1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...