Gå til innhold

Ikke bruke garasjen til å parkere i. Vanlig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men heller til å ordne amcar og oppbevare det men ikke vanlig hverdags biler. Er det normalt? 

Anonymkode: 98580...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Normalt er det vel ikke. Ikke for folk flest. Men har man Amcar og mekking som hobby så er det vel gjerne mer normalt.

Syns det er mer merkelig med folk som bruker garasjen til å oppbevare alskens stæsj de ikke bruker lenger, mens bilene står ute år etter år. Har en nabo som heller bygget til bod på dobbeltgarasjen for å få mer oppbevaring i stedet for å rydde i garasjen(som var full av gamle sykler, skiutstyr, barneutstyr som ungene var voskt fra for lengst, samt hagemøbler, som de ikke fikk brukt fordi de stod innerst. Fikk helt hakeslepp når jeg hørte de heller bygget på enn å rydde. 3-4 år siden nå og boden er også full for lengst.

Anonymkode: 147d5...137

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en bitteliten garasje. Har ikke brukt den etter vi har fått barn da det er umulig å åpne døra og få ut barnet inni der.

Bruker det som ekstra lagringsplass til rekkehuset vårt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man har en spesiell bil så forstår jeg at den står i garasjen.

Vi har garasjen full av materialer og verktøy, for vi bygger på. Utrolig kjedelig å ikke kunne ha bilene i garasjen, men de kommer inn igjen, heldigvis.

Anonymkode: 372ef...9b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Energi-jenta skrev:

Vi har en bitteliten garasje. Har ikke brukt den etter vi har fått barn da det er umulig å åpne døra og få ut barnet inni der.

Bruker det som ekstra lagringsplass til rekkehuset vårt.

Hemmeligheten er å laste barnet ut og inn av bilen utenfor garasjen, og kjøre bilen ut og inn av garasjen uten barn i. 

Anonymkode: 8c314...b55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel normalt dersom man har amcar (eller liknende) som hobby vil jeg tro? 

Anonymkode: ba40c...a8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hemmeligheten er å laste barnet ut og inn av bilen utenfor garasjen, og kjøre bilen ut og inn av garasjen uten barn i. 

Anonymkode: 8c314...b55

Skal jeg bare legge ungen på 8 mnd på bakken der bilene kjører da? Er trapper opp til huset så tar noen minutter å gå. Uaktuelt å gå opp med barnet for så å gå ned til bilen igjen og kjøre den inn mens barnet er alene i huset.

Endret av Energi-jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...