Vanilje jenta Skrevet 25. mai 2005 #1 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor mange grader går kropstemraturen opp når du Har egg løsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. mai 2005 #2 Del Skrevet 25. mai 2005 Om jeg ikke husker feil så går den opp ca 0,2 grader - eller noe rundt der. Men det varierer fra person til person. Minst 0,2 grader mener jeg å huske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje jenta Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvor er det best å bruke temen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 25. mai 2005 #4 Del Skrevet 25. mai 2005 For å finne eggløsning ved temping må du tempe hver morgen - før du står opp av senga (eller gjør andre ting, altså med en gang du våkner) Du kan lese mer om du trykker på www-knappen min, eller går inn på www.pernille.info www.pernille.info er en kjempefin side med svar på det meste du kan lure på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 29. mai 2005 #5 Del Skrevet 29. mai 2005 Min går opp 0,3 Blir like overrasket hver gang. Kroppen er et flott maskineri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 29. mai 2005 #6 Del Skrevet 29. mai 2005 Må det tempes på samme tid hver morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 30. mai 2005 #7 Del Skrevet 30. mai 2005 Jepp, det bør tempes samme tid hver morgen, sånn bortimot. Ellers må du trekke fra/legge til osv. Sjekk lenken til Chiquita. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå